Gå til innhold

Skal være servitør på bankett I helgen, kan jeg bruke svarte ballerina sko?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller vil det se dumt ut iom ballerina sko er noe man bruker på sommeren? Har bare svarte pen sko med høye hæler og det går jo ikke.

Anonymkode: f0c5d...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ser de ut da? Hvis det er svarte, enkle i f.eks skinnimitasjon går det helt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært servitør før? har de en kleskode? Viss ikke, du kommer til å ta livet av beina dine i ballerinas. Viss du ikke har kleskode ville jeg gått for svarte joggesko. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok kjøpt et par sorte joggesko (som ser litt pene ut) i morgen. Balleriasko er ikke servitør-sko, og det er ikke fordi de bryter med kleskoden...

Anonymkode: 04940...271

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB over her... Jeg har jobbet en del som servitør, både med sneakers og joggesko. Og med sneakers var jeg gåen i beina, men med joggesko gikk det noenlunde ok. Du kommer ikke til å overleve natta med ballerinas. Invester i et par svarte joggesko.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er svarte enkle, med en liten svart sløyfe foran, er helt nye og ubrukte. Jeg har mange jogge sko, men alle jeg har er hvite, så det går jo ikke. Har jobbet som servitør tiligere og brukt ballerina sko, men dette er jo en fancy bankett og ikke en vanlig restaurant der det ikke er fullt så nøye om hvilke sko man bruker utseende messing. Skulle gjerne ha kjøpt meg er par svarte jogge sko. Gode joggesko koster rundt en tusenlapp, noe jeg ikke har budsjett til nå rundt juletider. TS 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er svarte enkle, med en liten svart sløyfe foran, er helt nye og ubrukte. Jeg har mange jogge sko, men alle jeg har er hvite, så det går jo ikke. Har jobbet som servitør tiligere og brukt ballerina sko, men dette er jo en fancy bankett og ikke en vanlig restaurant der det ikke er fullt så nøye om hvilke sko man bruker utseende messing. Skulle gjerne ha kjøpt meg er par svarte jogge sko. Gode joggesko koster rundt en tusenlapp, noe jeg ikke har budsjett til nå rundt juletider. TS 

Du har ikke en venninne med samme størrelse du kan låne av? eller mamma? Du kunne fått lånt mine ;) hahah! Neida! Men forstår det.. Men er ikke særlig behagelig å gå rundt med sånne... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså om du er vant med å gå med slike sko, så er det jo helt opp til deg :)
Jeg gikk masse med "skatesko" før... Og fikk aldri vondt i føttene mine, så startet jeg å bruke joggesko...Senere var føttene mine så vant til joggeskoene ,at det føltes ut som om føttene skulle falle av, etter en dag med skatesko igjen :fnise:
Så om du kan bruke ballerina sko i flere timer, så er det jo greit det :)
Men jeg..Kunne aldri brukt slike sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt innafor, men det kommer til å bli en hard kveld for føttene dine, selv om det skulle være teppegulv der. Du vil ikke gjøre annet enn å gå og å stå rett opp og ned i timesvis.

Om du likevel går for ballerinaskoene, så kjøp deg noen skikkelige gelésåler sånn at du holder ut kvelden :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså om du er vant med å gå med slike sko, så er det jo helt opp til deg :)
Jeg gikk masse med "skatesko" før... Og fikk aldri vondt i føttene mine, så startet jeg å bruke joggesko...Senere var føttene mine så vant til joggeskoene ,at det føltes ut som om føttene skulle falle av, etter en dag med skatesko igjen :fnise:
Så om du kan bruke ballerina sko i flere timer, så er det jo greit det :)
Men jeg..Kunne aldri brukt slike sko.

Er enig med deg. Jeg går mye på jobben min nå, og der driter de i kleskode, men nå vet jeg iallefall hvordan det er å gå mye! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt rundt til venninnene mine, det eneste de kan tilby meg er enten høye killer heels, eller sko som er for små/store😯 Så jeg har ikke noe annet valg enn og bruke ballerina skoene mine. Jeg er ikke redd for og få vondt I bena, får jeg har brukt ballerina sko mye, men jeg er litt bekymret over er om det vil se dumt ut og dukke opp I de skoene midt på vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt rundt til venninnene mine, det eneste de kan tilby meg er enten høye killer heels, eller sko som er for små/store😯 Så jeg har ikke noe annet valg enn og bruke ballerina skoene mine. Jeg er ikke redd for og få vondt I bena, får jeg har brukt ballerina sko mye, men jeg er litt bekymret over er om det vil se dumt ut og dukke opp I de skoene midt på vinteren?

Skal det være inne, vil det ikke se dumt ut ;) Bruk gjerne en svart strømpebukse i de svarte skoene, så blir de enda mer anonyme. Men ikke bekymre deg! Det vil ikke se rart ut.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er absolutt innafor, men det kommer til å bli en hard kveld for føttene dine, selv om det skulle være teppegulv der. Du vil ikke gjøre annet enn å gå og å stå rett opp og ned i timesvis.

Om du likevel går for ballerinaskoene, så kjøp deg noen skikkelige gelésåler sånn at

Det er innendørs ja, det med gelésåler var ikke dumt😄 Tenkte på det med strømper/strømpebukse, ser ikke det litt feil/rart ut I så åpne sko, eller er det bare meg😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man virkelig gå i joggesko som servitør?   Det hadde ikke jeg som arbeidsgiver tillatt med mindre det var på McDonalds!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er inne så vil ikke ballerinasko se rart ut :) Litt vondt i føttene får du sikkert, men om det kun er for én kveld så er jo ikke det krise :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet på en fin restaurant før, og da sa de bare at vi måtte ha svarte sko. Hvis du ikke har fått noe mer konkret enn det så kan du vel bruke hva slags, diskré, svarte sko du vil :) Selv brukte jeg noen som så ut som noe bestemora mi kunne gått med, men de var gode å gå i. 

Anonymkode: 053f4...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man virkelig gå i joggesko som servitør?   Det hadde ikke jeg som arbeidsgiver tillatt med mindre det var på McDonalds!

Da ville du vært en dårlig arbeidsgiver som tok dine ansattes helse lite alvorlig. Shame on you!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant ikke arbeidsgiver står for skoene så kan de ikke kreve noe egentlig. Når man skal gå og stå en hel arbeidsdag så er det viktig at skoene er skikkelig gode, og det er ikke så mange type sko som er skikkelig gode annet en joggesko og dyre sandaler.

Anonymkode: 22649...125

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...