Gå til innhold

Betalingsutsettelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en telefon i natt, med betalingsutsettelse på tre måneder på komplett fordi jeg får lønn om to uker. Er det mulighet for at jeg kan få betale varen før to uker før forfallsdato? altså om to uker og ikke om tre måneder? Sånn at jeg blir ferdig med det? Eller er det klin umulig?

Anonymkode: 16b0d...bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haster!

Anonymkode: 16b0d...bee

Skrevet

Snakk med Komplett imorgen!

Skrevet

Det kan du gjøre, bare ring selskapet du har lånt av og be om konto å betale inn på.

Skrevet

Takk! Er ikke sånn krise, men hadde vært flott å feie det av banen bare for å få det ut av hodet. Var ikke noe spontankjøp. Blir litt småforbanna når jeg ser de sender faktura to uker før forfallsdato når jeg vil betale nå:angry: Hva er galt med det? 

Skrevet

Det kan du gjøre, bare ring selskapet du har lånt av og be om konto å betale inn på.

Sendt de en mail, så får håpe på svar! :) Det verste er jo bare at jeg må sette det på en annen konto og tenke "Ikke røre" frem til det. For jeg vet at den lønningen kommer til å være mindre feit i februar enn den nå... :( 

Skrevet

Ser jeg må lære meg å holde "anonym bruker"-knappen som fast inventar.. hahahah!

Skrevet

Hvis du har fått giroen kan du jo bare betale med en gang, hvis ikke må du be om å få den. 

Anonymkode: 37626...6ec

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har fått giroen kan du jo bare betale med en gang, hvis ikke må du be om å få den. 

Anonymkode: 37626...6ec

Får den ikke før to uker før forfallsdato(tre måneder til) så :( Må nok spørre! Hater egentlig sånt, men så fant jeg et supert tilbud, og der gikk penga! :sjenert:

Skrevet

Bare be om kontoinformasjon og betal så fort du har penger :)
Null problem. Du får det sikkert på mailen snart.
Veldig lurt tenkt forresten, for om tre mnd er pengene gjerne brukt til noe annet.
Det er jo slik de tjener penger på å tilby folk betalingsutsettelse, da mange ikke lenger har penger når regningen kommer, og må bruke avbetaling og de tjener renter. Så, godt tenkt å betale så snart du har pengene :)

Skrevet

Det følger av Kredittkjøpsloven at du har rett til å nedbetale hele kreditten når som helst. Be om kontonr og KIDnr og betal hele beløpet med en gang.

Anonymkode: 13f33...6a5

• Liker 1
Skrevet

Har du fått faktura, kan du selv, ved å legge den i nettbanken, bestemme forfallsdato. Har du fått faktura i nettbanken skal du kunne gå inn og endre betalingsdatoen. Forfallsďato betyr siste frist for betaling, du er fri til å betale hvilken som helst dag mellom kjøpstidspunkt og forfallsdato. 

Anonymkode: 48b3e...d60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...