Gå til innhold

Brudekjolen etter brylluppet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er jo bare en kjole :) En masse mengder silkeglatt stoff.. Ta den på, gå i garasjen og kline den full av smurning! Mmmm Kjenner jeg blir skjelven av tanken :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får et kick ut av å ødelegge brudekjoler? Jøss! Er det en ting?

• Liker 2
Gjest Genevieve
Skrevet
Den 21.2.2016 at 17.54, mini-mio skrev:

du får et kick ut av å ødelegge brudekjoler? Jøss! Er det en ting?

Han runker på den! Smurning :sprettoy:

Skrevet

Ja, har spermet på kjolen, men den er vel ikke ødelagt enda? 

Gjest Holititten
Skrevet
16 timer siden, sateng skrev:

Ja, har spermet på kjolen, men den er vel ikke ødelagt enda? 

Æsj, for en ufyselig ting å gjøre. Tenker du ikke over at det er SØSTERA din sin kjole.. Kunne liksågodt runket til et bilde av henne:kvalm:

Dersom det er slikestoffet du er så keen på, hvorfor ikke kjøpe litt stoff på en sybutikk? Eller en brukt kjole på Finn? I hvertfall ikke ødelegg din søsters kjole med sæden din. Hadde kuttet all kontakt med deg om jeg var hun.

Gjest Endaen
Skrevet

Dette er bare en idiotisk trolletråd, skjønner ikke at noen går på noe så bak mål som dette!

AnonymBruker
Skrevet
Den 18.2.2016 at 22.31, sateng skrev:

En drøm og en fantasi er vanskelig å la gå fra seg, vertfall når man har muligheten til å gjøre det :)

Det er det som skiller mentalt friske og mentalt syke folk fra hverandre. Vi som er friske lar vær, uansett hvor lyst vi har.

Anonymkode: 6123d...eed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk heller tiden på å lære deg rettskriving. Mye mer produktivt enn å tenke seksuelle tanker om ramponering av din søsters eiendeler.

Anonymkode: cd870...1b7

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Altså, du har då vel inga rett til å øydeleggje noko som helst som ikkje tilhøyrer deg sjølv. Skjerp deg!

Skrevet

Ja jeg vet det er en dum ting å gjøre, men det gir meg en herlig følelse.. har altid likt silke og sateng. Håper jeg får anledning til å "leke" litt med den løpet av påsken ☺☺

Skrevet

Kjøp deg heller en brukt kjole så kan du ødelegge den så mye du vil. De trenger ikke å koste all verdens. Eller du kan finne brudekjoler på ebay. Bedre det enn å risikere å ødelegge ditt forhold til søsteren din. 

AnonymBruker
Skrevet

Siden denne gamle brudekjolen har gitt deg så mye glede etter bryllupet, har søsteren din virkelig fått valuta for pengene. God påske til deg og kjolen!

Anonymkode: e394e...e2d

Skrevet

Det henger helt sikkert en hel masse brudekjoler rundt om kring, som helt sikkert aldrig blir tatt ut av kjoleposen.. Det samme hadde nok skjedd med denne også, men jeg har hate mye glede av den, og kommer til å ha glede av den enda en stund fremover :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette tror jeg er av det mest forstyrrende jeg har lest her på forumet :overrasket:

Anonymkode: dde3d...b21

• Liker 3
Gjest Holititten
Skrevet

Går du ned i kjelleren til søstera di og runker der nede, eller stjeler du kjolen med deg? For jeg lurer fælt på hva søstera di tror du gjør nede i kjelleren hele tiden.. Eller bor dere sammen?

Skrevet

Har gjort begge deler. Har hatt tilgang til huset når hun har vert bortreist, så hun har ikke sett noe :) Håper jeg får en ny sjanse snart.. 

AnonymBruker
Skrevet

De selger kjempebillige brudekjoler på Fretex! :)

De er ikke så fine, da. Men det har kanskje ikke noe å si i dette tilfellet?

Anonymkode: a04c6...5d4

Skrevet

Jo desverre har det mye og si! 😁 Jo penere jo mer spennende å sprute på! :) Blir vel sikkert ødelagt til slutt denne kjolen også? 😆😆

Gjest Holititten
Skrevet

Gleder meg til søsteren din finner ut av det. Hun kommer dessverre til å bli knust (og kvalm), men du får heldigvis som fortjent.

Skrevet

Tror ikke hun kommer til å finne ut noe som helst, for det er helt tydelig at hun ikke bryr seg om kjolen! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...