sateng Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Hva gjør du med brudekjolen etter den store dagen?Jeg er en "gutt" på 37 år.. Har bare fantasi for brudekjoler. Har I mange år ønsket å ødelegge brudekjolen til min storesøster.. bare et kikk.. Den henger i en våt kjeller med jordgulv, så den er antagelig ødelagt fra før.. Er det galt å ta den for å fullføre min drøm om å ødelegge den enda mer??
Eighth Planet Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Ville kanskje hørt med henne først.... 9
sateng Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2015 Spenningen er borte om jeg spørr henne. Har altid hatt en fetish for å søle til/ ødelegge nydelige og silkeglatte kjoler. Denne hadde vært helt perfekt! Har fantasert om det i flere år!
funginger Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Hvis et av mine søsken hadde gjort noe sånt hadde jeg blitt rasende. Vet du hvor mye hun betalte for den? Det er mange som bruker 10000-40000 på kjole. Jeg tror at for mange betyr kjolen mye og de vil kanskje at en datter eller svigerdatter kan arve den, andre synes det er greit å selge den eller gi den bort. 11
sateng Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2015 Den henger skitten i kjelleren, så vet at den ALDRIG blir brukt noe mer
Mayoo Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Kjøp deg din egen brudekjole og ødelegg den istedenfor. 14
Arabella Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Hva gjør du med brudekjolen etter den store dagen?Jeg er en "gutt" på 37 år.. Har bare fantasi for brudekjoler. Har I mange år ønsket å ødelegge brudekjolen til min storesøster.. bare et kikk.. Den henger i en våt kjeller med jordgulv, så den er antagelig ødelagt fra før.. Er det galt å ta den for å fullføre min drøm om å ødelegge den enda mer??Det virker ikke særlig sannsynlig at søsteren din bryr seg om brudekjolen sin, når hun har hengt den i en rå kjeller. Men om du uten videre skal oppfylle fetisjen din, vil jeg ikke uttale meg om. 1
sateng Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 3. desember 2015 Nei tror ikke hun bryr seg mye om den. Veldig glatt, akkurat som jeg drømmer o å ødelegge + at jeg kjenner eieren veldig godt! Den er delvis ødelagt fra før
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Kan du ikke bare spørre henne om ikke kjolen hennes blir ødelagt av å henge i kjelleren? Så sier hun enten: det har jeg ikke tenkt på, jeg skal flytte den. eller: eh, vet ikke helt, har ikke tenkt på det, whatever(omtrent noe sånt) og da kan du bare sjanse på å ødelegge den. Uansett høres du ut som en liten drittunge når dette er fantasien din. Anonymkode: e86a1...f24 8
sateng Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2015 Jeg ve jeg har en rr fantasi og drøm.. er ikketolt av det heller.Hun bryr seg nok ike s mye om den kjolen egentligtror jeg. Hun sa noen ager etter bylluppet at den var veldig skiten påslepet, og at hun hadde trampet i stykker noe av stoffet p insiden av kjole Men tørr jeg ta sjansen? Mose den helt?? Mmmm
sateng Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2015 Her blde av kjolen jeg ha sååå lyst til å ødelgge..
funginger Skrevet 6. desember 2015 #13 Skrevet 6. desember 2015 Synes ikke den ser særlig ødelagt ut heller. 4
Luckiness Skrevet 6. desember 2015 #14 Skrevet 6. desember 2015 Enten kjøper du egne kjoler du kan ødelegge eller så spør du søsteren din om det er ok at du ødelegger den/tar den. Det er faktisk straffbart å ødelegge andres ting med vilje...Man ligger f.eks. dårlig an i en rettsak dersom man har fetish for å ripe opp biler og derfor nekter å betale for ødeleggelsene... 7
sateng Skrevet 7. desember 2015 Forfatter #15 Skrevet 7. desember 2015 Det r nederste del av kjolen som er ødelagt Ja dere har så klart rett i hva dere skriver, jeg vet jo egentlig det. Bare så frustrerende å ha slike lyster, når jeg vet den henger i en fuktig kjeller.. :-/ Tiden vil vise, kanskje får jeg høre at hun skal kaste den også??
MockingJay Skrevet 15. desember 2015 #16 Skrevet 15. desember 2015 Vel, jeg tråkket også på slepet, og diverse, men den er like fin ennå. Hadde hun villet bli kvitt den så hadde hun fått solgt den, ikke kastet den. Om hun har beholdt den så er den nok av sentimental verdi, uansett skader.Tror jeg hadde mildt sagt eksplodert, du kunne likegreit stjålet gifteringene. I mitt tilfelle tror jeg faktisk jeg hadde blitt mindre sint om gifteringene var borte enn kjolen. En ny ring kan smies helt lik, en kjole får du aldri tilbake lik som den du hadde den dagen du giftet deg.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2015 #17 Skrevet 19. desember 2015 Du ødelegger faen ikke andres ting, herregud. Skjerp deg. Anonymkode: 891c3...a30 3
sateng Skrevet 17. februar 2016 Forfatter #18 Skrevet 17. februar 2016 For noen dager siden prøvde jeg brudekjolen jeg har skrevet om.. FOR ET KICK!! Hadde den på mens jeg gikk i garasjen å så på all oljen og smurningen jeg kunne ødelegge den med.. Gjorde ingen ting med den, men hadde utrolig lyst! :-D Håper en dag at jeg kan ta den på, gå ut i garasjen å bytte olje på bilen eller noe Stor drøm
Poserose Skrevet 18. februar 2016 #19 Skrevet 18. februar 2016 Vi har alle lyst til å gjøre ting vi ikke kan. Kom deg over det. 2
sateng Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #20 Skrevet 18. februar 2016 En drøm og en fantasi er vanskelig å la gå fra seg, vertfall når man har muligheten til å gjøre det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå