Gjest Frodoiskogen Skrevet 3. oktober 2004 #1 Skrevet 3. oktober 2004 Prøver å spille av denne filen: The.Lord.Of.The.Rings.The.Two.Towers.CD1.DVDScr.XViD-ViTE.avi i Realplayer og Windows media Player men får bare opp lyden. Får opp en melding om at Realplayer må laste ned noen oppdateringer, men når jeg prøver på det får jeg melding om at de ikke finnes. Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre?? Kjipt å laste ned på nytt :-?
Robban43 Skrevet 4. oktober 2004 #2 Skrevet 4. oktober 2004 Prøv vlc mediaplayer. Den har alle codecs som trengs for å spille alt av mediaformat. Du finner den på denne linken: http://www.videolan.org/ Det beste av alt er at den er gratis. Selv bruker jeg kun denne til all avspilling av videofiler. Har ALDRI hatt en fil den ikke vil spille av
Gjest Frodoiskogen Skrevet 4. oktober 2004 #3 Skrevet 4. oktober 2004 Tusen Takk Robban! Skal prøve det.
Gjest Starya Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Jeg er ikke så glad i VLC-spilleren. Mange videofiler er nokså mørke, og dette får jeg ikke justert i VLC (har ikke funnet en måte å gjøre det på, i alle fall). Jeg lastet ned kazaalite codec pack, og wmp tar alt nå. I tillegg får jeg justert lys og farge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå