Gå til innhold

Når skal kvinner forstå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal kvinner forstå at man skal sette kjæresten først. Og barna dere måtte ha fra et tidligere forhold skal settes i andre rekke. Det er mennene som skal settes høyest av en kvinne ikke barna dere måtte ha,

Anonymkode: 0b379...a8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsom du :fnise:

• Liker 7
Skrevet

:baby:

Anonymkode: 8dec0...6f4

• Liker 5
Skrevet

Aldri, barna kommer alltid først. :)

Skrevet

Heheh, for et rart forsøk på trolling. 

Ingen Mann vil føle seg truet av morskjærligheten til barn. Mulig en patetisk tufs vil kunne føle det slik, men ingen Mann. 

Anonymkode: a44c1...b3d

• Liker 3
Gjest Hummels
Skrevet

Når skal kvinner forstå at man skal sette kjæresten først. Og barna dere måtte ha fra et tidligere forhold skal settes i andre rekke. Det er mennene som skal settes høyest av en kvinne ikke barna dere måtte ha,

Jeg mener de er like viktige. Hvis barna er de viktigste som finnes og kjæresten ikke er så viktig så hvorfor få seg kjæreste? De har rett til å føle seg elsket, og ikke bare få lov å være sammen med henne for hun må ha noen å være sammen med. 

Skrevet

Helt enig! Det er viktig å sette mannen først slik at han ikke sulter ved siden av brødboksen. Barna er selvstendige nok til å ta litt vare på seg selv så de trenger ikke samme oppfølgingen som mannen.

Anonymkode: e62f7...e04

• Liker 2
Gjest Franke Ann
Skrevet

Har ikke lest selve innlegget (tl;dr), men er veldig enig i overskriften.

Skrevet

Prøv litt hardere neste gang du skal leke troll på forum :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis målet er å ødelegge hele familien, så.

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener de er like viktige. Hvis barna er de viktigste som finnes og kjæresten ikke er så viktig så hvorfor få seg kjæreste? De har rett til å føle seg elsket, og ikke bare få lov å være sammen med henne for hun må ha noen å være sammen med. 

Hvorfor skaffe seg en Ipad når du du har en Iphone, eller laptop? 

Barna kommer alltid først. Alltid.

Gjest Hummels
Skrevet

Hvorfor skaffe seg en Ipad når du du har en Iphone, eller laptop? 

Barna kommer alltid først. Alltid.

Jeg har ikke ipad. Ja barna kommer først når det er våre felles barn. Ikke en annen mann sine barn. Jeg kunne aldri vert stefar. Aldri. Hadde ikke taklet det.

Skrevet

Alle familiemedlemmer er likeverdige <3

• Liker 1
Skrevet

Glad for at kjæresten min og har barn. Vi er begge enige om at barna kommer først. Men vi har jo fortsatt masse tid sammen, og sterke følelser for hverandre. Men så lenge barna er barn, så er det de som kommer først.

Anonymkode: f4f49...d1d

Skrevet

:fnise: huffda kom du ikke på noe mer "provoserende" å skrive :laugh:

Skrevet

Dette var dagens :fnise:

Anonymkode: 4556c...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...