AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Når skal kvinner forstå at man skal sette kjæresten først. Og barna dere måtte ha fra et tidligere forhold skal settes i andre rekke. Det er mennene som skal settes høyest av en kvinne ikke barna dere måtte ha, Anonymkode: 0b379...a8c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Heheh, for et rart forsøk på trolling. Ingen Mann vil føle seg truet av morskjærligheten til barn. Mulig en patetisk tufs vil kunne føle det slik, men ingen Mann. Anonymkode: a44c1...b3d 3
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Når skal kvinner forstå at man skal sette kjæresten først. Og barna dere måtte ha fra et tidligere forhold skal settes i andre rekke. Det er mennene som skal settes høyest av en kvinne ikke barna dere måtte ha,Anonymkode: 0b379...a8c Jeg mener de er like viktige. Hvis barna er de viktigste som finnes og kjæresten ikke er så viktig så hvorfor få seg kjæreste? De har rett til å føle seg elsket, og ikke bare få lov å være sammen med henne for hun må ha noen å være sammen med.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Helt enig! Det er viktig å sette mannen først slik at han ikke sulter ved siden av brødboksen. Barna er selvstendige nok til å ta litt vare på seg selv så de trenger ikke samme oppfølgingen som mannen. Anonymkode: e62f7...e04 2
Gjest Franke Ann Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Har ikke lest selve innlegget (tl;dr), men er veldig enig i overskriften.
Vattenflaska Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Prøv litt hardere neste gang du skal leke troll på forum 1
AmandaVI Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Ja, hvis målet er å ødelegge hele familien, så. 1
King in the North Skrevet 2. desember 2015 #14 Skrevet 2. desember 2015 Jeg mener de er like viktige. Hvis barna er de viktigste som finnes og kjæresten ikke er så viktig så hvorfor få seg kjæreste? De har rett til å føle seg elsket, og ikke bare få lov å være sammen med henne for hun må ha noen å være sammen med. Hvorfor skaffe seg en Ipad når du du har en Iphone, eller laptop? Barna kommer alltid først. Alltid.
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2015 #15 Skrevet 2. desember 2015 Hvorfor skaffe seg en Ipad når du du har en Iphone, eller laptop? Barna kommer alltid først. Alltid.Jeg har ikke ipad. Ja barna kommer først når det er våre felles barn. Ikke en annen mann sine barn. Jeg kunne aldri vert stefar. Aldri. Hadde ikke taklet det.
Sølvi88 Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Alle familiemedlemmer er likeverdige <3 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 Glad for at kjæresten min og har barn. Vi er begge enige om at barna kommer først. Men vi har jo fortsatt masse tid sammen, og sterke følelser for hverandre. Men så lenge barna er barn, så er det de som kommer først. Anonymkode: f4f49...d1d
Gjest Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 Når skal kvinner forstå at man skal sette kjæresten først. Og barna dere måtte ha fra et tidligere forhold skal settes i andre rekke. Det er mennene som skal settes høyest av en kvinne ikke barna dere måtte ha,Anonymkode: 0b379...a8c huffda kom du ikke på noe mer "provoserende" å skrive
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #19 Skrevet 3. desember 2015 Dette var dagens Anonymkode: 4556c...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå