Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (mann, 25) har vært på et par dater med en dame (31), og vi har hatt en god tone og sex så langt. Problemet er at hun er mor (med delt ansvar) til en datter på 7. Jeg tror henne virkelig når hun sier at hun er "ferdig" med eksen, men har på følelsen av at jeg alltid vil bli minnet på hennes fortid. Jeg ønsker å drite i det, men sliter litt med å slippe det helt.

Hva er deres meninger om å date single mødre/fedre? Turn on eller turn off, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg alenemor,og har datet en alenefar i mange år (ikke nå lenger,takk og lov, ikke særlig god)..

Det var UTROLIG vanskelig for meg, siden hver gang det var slutt mellom oss lå han med eksen, samtidig som han fortalte meg at det ikke var noen følelser der..

Så jeg skjønner deg godt... Nå er jeg brent som pokker på den ilden der da, og det betyr jo ikke at alle er sånn..

På min side er jeg HELT ferdig med barnefar (ikke samme person som over) og ser på han nesten som en bror. Kunne aldri gått dit igjen, helt totalt ferdig med han og ingen følelser igjen!

Så,som sagt...det er ikke sånn for alle..:) Jeg har bare vert pokker så uheldig ,og gjerne rimelig naiv og dum ...så trenger ikke at andre påpeker det da jeg er klar over det selv...

Skrevet

"Jøsses, harr'u fått deg ny type Amanda?"

"Han her nei, han ække ny, han er allerede brukt!"

Å deite på "bruktmarkedet" betyr at du skal forholde deg til alle fotnotene i den andres liv, både i fortid, i dag og i morgen. Fordelen er imidlertid åpenbar. Den som er "brukt" har gjort sine erfaringer, som du kanskje kan indirekte ha nytte av. Plutselig var ikke do-ringen og søpla så himla viktig.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er gift med en som har barn fra før, men det er likevel vanskelig å sette seg i din situasjon. Hun du dater har barnet en del mer enn vi har, hvor vi har barnet på 6 annenhver helg. 

For min del går det fint. Eksen er en dritt fra helvete som ønsker å ødelegge all relasjon barnet har til sin far, men det er det eneste som kan skape dårlige dager hos oss. 

Om hun sier at hun er over eksen, så er hun nok det, og jeg ville heller satt meg inn i hvordan du vil være i en alder av 25 som stefar for ei på 7... 

Jeg kom inn i det når jeg var 22, og følte meg veldig ung for rollen, men jeg vokste inn i den og vi tok det rolig. 

Om dere passer bra sammen, ville jeg ikke latt tankene på eks eller fortid stå i veien for det. Vær nåtid og fremtid sammen, og husk at du også har fortid. :) 

Anonymkode: 5d90c...678

• Liker 2
Skrevet

"Jøsses, harr'u fått deg ny type Amanda?"

"Han her nei, han ække ny, han er allerede brukt!"

Å deite på "bruktmarkedet" betyr at du skal forholde deg til alle fotnotene i den andres liv, både i fortid, i dag og i morgen. Fordelen er imidlertid åpenbar. Den som er "brukt" har gjort sine erfaringer, som du kanskje kan indirekte ha nytte av. Plutselig var ikke do-ringen og søpla så himla viktig.

Brukt..?

For en utrolig ekkel måte du skriver om folk som har barn fra før.. 

Skrevet

Så lenge du er inneforstått med hva det faktisk innebærer, er det virkelig ikke et problem. Det forutsetter god kommunikasjon og tillit mellom dere.

Fortiden kan man ikke gjøre noe med uansett, kun framtiden.

Skrevet

Jeg ville så dødsgjerne datet ei som Rannveig, hun er så fantastisk og så full av liv.

Skrevet

Nei, nei og nei!!!

Anonymkode: dd753...359

• Liker 2
Skrevet

ER bare herk å date noen med småbarn.

det krever sin mann eller kvinne. Ikke mange av de..

Anonymkode: 8b7b3...c82

• Liker 1
Skrevet

elsker mødre... mamma pupp og mamma fitte... deilig;) 

Anonymkode: 0d5d0...ae0

Skrevet

elsker mødre... mamma pupp og mamma fitte... deilig;) 

Anonymkode: 0d5d0...ae0

Du kunne ikke uttrykke deg litt mer sivilisert?

Anonymkode: 3bf77...60f

Skrevet (endret)

Spiller veldig lite rolle for meg :) Hva skulle være så gale med å være sammen med en alenemor/alenefar?

Edit: Jeg mener selvfølgelig ikke at jeg kunne datet begge kjønn...

Endret av Jacklost
Skrevet

Spiller veldig lite rolle for meg :) Hva skulle være så gale med å være sammen med en alenemor/alenefar!

Bifil?

Skrevet

Har vært sammen med ei alenemor med to barn og det fungerte utmerket. Var 22 år da vi ble sammen og hun 32.Kom godt overens med barnefaren også og hun samarbeidet godt med han om ungene. Jeg så ingen tegn til gamle følelser som dukket opp mellom dem .

Det er slutt mellom oss av andre årsaker, men jeg treffer ungene hennes av og til enda. De likte meg godt og vi har et godt forhold den dag i dag .

Så lenge de har et greit forhold og er ferdige med hverandre, kan jeg ikke se at det skal bli noen problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...