Gjest Ei som lurer Skrevet 3. oktober 2004 #1 Del Skrevet 3. oktober 2004 Leser ofte i forumet, men skriver veldig sjeldent. Men har et spørsmål som jeg håper dere kan hjelpe meg med. Vet at temaet har vært diskutert mange ganger, men jeg har en litt annen vinkling. Når man får en klitoris orgasme er dette som å nå en topp og rase utfor. Her er det mange som sier de får mange vaginale orgasmer, føles de på samme måte?? Trekker muskelaturen i sjeden seg sammen? Har lest om emnet flere steder, og sett at orgasmene er forskjellige, men det står ikke beskrevet hvordan. Jeg får klitoris orgasmer, men er litt usikker på om jeg også får vaginale. Hadde vært morsomt om dere ville dele deres erfaringer med meg. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #2 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hm, litt vanskelig å beskrive. Mine vaginale orgasmer er kanske lit... litt lengre og dypere, ikke så skarpe... (gir dette mening i det hele tatt???) De er mer i hele kroppen, ikke bare akkurat der nede. Ja, jeg får sammentrekninger, det sier i allefall kjæresten min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 4. oktober 2004 #3 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hm, litt vanskelig å beskrive. Mine vaginale orgasmer er kanske lit... litt lengre og dypere, ikke så skarpe... (gir dette mening i det hele tatt???) De er mer i hele kroppen, ikke bare akkurat der nede. Ja, jeg får sammentrekninger, det sier i allefall kjæresten min... henger meg på her..det er vanskelig og forklare følelsen..men tror du har sagt det jeg ville ha sagt.. jeg får bare orgasmen ved penetrering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #4 Del Skrevet 4. oktober 2004 jeg får bare orgasmen ved penetrering... Sammer her. Og denne orgasmen er helt nyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #5 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg får den raskest (og best) når han fingrer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå