Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du da du  tok HCG blodprøve  rundt 4 uker? Jeg har 60, og redd det er for lavt! Har tatt ny for å se om det er Stigning. Tviler på det!:( 

Anonymkode: f3b82...9ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er innenfor.

Skrevet

Jeg hadde prøverørsforsøk og derfor blodprøve på sykehuset på dag 14 etter innsett (4+2). HCG var 184.

Nå tror jeg det blir feil å sammenligne HCG med andre fordi den kan være lav/høy i starten uten at det betyr noe.

Anonymkode: 2231e...473

Skrevet

Jeg hadde prøverørsforsøk og derfor blodprøve på sykehuset på dag 14 etter innsett (4+2). HCG var 184.

Nå tror jeg det blir feil å sammenligne HCG med andre fordi den kan være lav/høy i starten uten at det betyr noe.

Anonymkode: 2231e...473

det er det jeg og har. Prøverør. 

Men om streken på graviditetstesten blir mye sterkere enn den har vært, betyr det at det er mye HCG da? 

• Liker 1
Skrevet

Hcg verdien din er helt fin! Jeg hadde 77 da jeg var 4+1 og 390 4+4. Nå er jeg 13 uker 

Anonymkode: 4da1a...2ca

Skrevet

Det er innenfor :) HCG stiger svært fort. Usikker på om et lavt HCG vil gi svakere strek. Trur min HCG var rett høy når jeg teste positivt i uke 4-5 siden det var tvillinger men streket var veldig svakt. Gratulerer! :) 

Skrevet

Det er stigning man skal bry seg om, ikke selve verdien. Hcg varierer MYE fra person til person,og så tidlig i graviditeten kan den være veldig lav. 

Skrevet

Det er stigning man skal bry seg om, ikke selve verdien. Hcg varierer MYE fra person til person,og så tidlig i graviditeten kan den være veldig lav. 

Ok!:) får svar i morgen om det er stigning! Gruer meg! Men etter det blir der ikke mer HCG prøver. Får bare vente å se hva som skjer ! 

Skrevet

Lykke til :blomst: 

Skrevet

Gratulerer😊 HCG er helt normal. Verdien er også avhengig v når egget har festet seg. Det er stigningen som har betydning. Lykke til. 

Anonymkode: 0aeae...b24

Skrevet

Takk! Hva hadde dere da ? I uke 4?

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde hcg på 58 da jeg var 4+0 (hadde inseminasjon). Jenta vår er 4 år nå :)

Gratulerer forresten! Hva var den andre hcg'en på?

Anonymkode: ffcd9...f62

Skrevet

Jeg hadde 59 (også prøverør), og har nå en 6-åring. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg mistet...

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistet...

Nei så trist:-( Føler enormt med deg💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...