Aristoteles Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg er drittlei mors sabotasje av alt! Aldri kan hun bytte helg om vi skal noe, mens hun bare parkerer ungene her om hun selv skal bort. Og som en som ikke vil lage kvalme foran ungene og få dem il å føle at ingen vil ha dem, så tar jeg selvsagt mot.Nå nærmer det seg jul og jeg sa fra til henne om at jeg hadde bestilt et par sko datteren vår ønsker seg, og hva skjer? Hun har bestilt nøyaktig de samme skoene, og gitt de til datteren nå.Jeg har forsøkt å ha et greit forhold til henne, men nå gidder jeg ikke mer. Hun har ingen grunn til å være bitter, det var hun som ville skilles, så det kan ikke være noe annet enn ren djevelskap. Min nye kone har også fått nok, og sier hun flytter ut om jeg ikke setter foten ned.Det er mye snakk om fedre som ikke bidrar nok, men det finnes fullt av infame kjerringer også!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Mor her også er av samme type. Bytte av helger går stort sett greit, men når det gjelder julaften så har hun sagt til barnet at det blir så trist å feire uten han, at julen ikke blir det samme. Og det stakkars barnet får dårlig samvittighet og sier han skal feire hos mor. Dette blir den tredje julen for far uten barnet sitt! Kan ikke fatte og begripe at det er noe verre for mor å være uten barnet enn det er for far. Men igjen så tenker mor kun på seg selv. Alt er mye verre for henne, stakkar... Anonymkode: f93b8...291
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 TS er jo ikke så skinnhellig som går rett inn i et nytt forhold. Ikke så bra for barna det heller, å måtte forholde seg til flere rett etter bruddet. Jeg synes du må tenke mer på barna og mindre på hva x-en din gjør. Anonymkode: b5c46...744 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 TS er jo ikke så skinnhellig som går rett inn i et nytt forhold. Ikke så bra for barna det heller, å måtte forholde seg til flere rett etter bruddet. Jeg synes du må tenke mer på barna og mindre på hva x-en din gjør.Anonymkode: b5c46...744Hvor tar du det fra? Det står jo ingenting i HI om hvor lang tid det gikk fra de gikk fra hverandre til han ble sammen med den nye konen., for alt du vet kan det har gått flere år mellom de to hendelsene. Anonymkode: 44fa6...b75 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Hvor tar du det fra? Det står jo ingenting i HI om hvor lang tid det gikk fra de gikk fra hverandre til han ble sammen med den nye konen., for alt du vet kan det har gått flere år mellom de to hendelsene. Anonymkode: 44fa6...b75Mest trolig ikke etter hva jeg har sett og hørt er vanlig i Norge i dag. Anonymkode: b5c46...744 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Mest trolig ikke etter hva jeg har sett og hørt er vanlig i Norge i dag.Anonymkode: b5c46...744Og så var det dette med å ikke dra alle under en kam. Anonymkode: f93b8...291 1
Aristoteles Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2015 TS er jo ikke så skinnhellig som går rett inn i et nytt forhold. Ikke så bra for barna det heller, å måtte forholde seg til flere rett etter bruddet. Jeg synes du må tenke mer på barna og mindre på hva x-en din gjør.Anonymkode: b5c46...744Og hvem sier det er rett etter bruddet? Vi var skilt to år før jeg fant en ny, og bruddet er fem år siden.
Aristoteles Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2015 Du tillater jo dette.Sett grenser!Ja, og det blir det nå. Jeg har funnet meg i morens krumspring av hensyn il barna, men et sted får grensen gå.
MapleSirup Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Ja, og det blir det nå. Jeg har funnet meg i morens krumspring av hensyn il barna, men et sted får grensen gå.Det er der man ofte tar feil At en part "ofrer seg" er jo ike til fordel. Hvis man klarer å være fleksibel og samtidig holde forventningene nede, så er det fordel for barna.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Du tillater jo dette.Sett grenser! 0g hvordan skal en mann egentlig sette grenser i slike tilfeller ? Man har vel egentlig fint lite å stille opp med, det er vel kvinner som har alle rettighetene? Anonymkode: 316ac...08d
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Han kan fint skylde på seg selv med å si til mor hva barnet får til jul fra han... Generelt er avtalen satt slik den er, og far er en tosk om man gir etter for mor sitt bullshit hver gang. Det kan han skylde på seg selv for ved ikke å ha barnet på tre år ved juleaften. Han får sette ned foten eller være en tøffel for eksen så lenge barnet deler samvær. Anonymkode: 1ae71...5fd
MapleSirup Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 0g hvordan skal en mann egentlig sette grenser i slike tilfeller ? Man har vel egentlig fint lite å stille opp med, det er vel kvinner som har alle rettighetene?Anonymkode: 316ac...08d Regner med at spørsmålene er retoriske. Med mindre du mener alle menn er forsvarsløse dotter...?
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Problemstillingen er ikke optimal men alt for typisk....!Få henne på et møte hos meglingskontoret, det er den eneste måten du kan få snakket med henne ordentlig om problemene dere har. Anonymkode: b7fdc...1fe
Daiquiry Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Jeg hadde innkalt til møte hos FVK, dette går jo ikke i lengden! Er helt tragisk at en foreldre skal lage så mye kvalme.
Aristoteles Skrevet 3. desember 2015 Forfatter #16 Skrevet 3. desember 2015 Må nok få til et offentlig møte. De gangene jeg forsøker å snakke med henne, så legger hun bare på om det er på telefonen, eller tyr til tårer om det er f2f.
Peter007 Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 Jeg er drittlei mors sabotasje av alt! Aldri kan hun bytte helg om vi skal noe, mens hun bare parkerer ungene her om hun selv skal bort. Og som en som ikke vil lage kvalme foran ungene og få dem il å føle at ingen vil ha dem, så tar jeg selvsagt mot.Nå nærmer det seg jul og jeg sa fra til henne om at jeg hadde bestilt et par sko datteren vår ønsker seg, og hva skjer? Hun har bestilt nøyaktig de samme skoene, og gitt de til datteren nå.Jeg har forsøkt å ha et greit forhold til henne, men nå gidder jeg ikke mer. Hun har ingen grunn til å være bitter, det var hun som ville skilles, så det kan ikke være noe annet enn ren djevelskap. Min nye kone har også fått nok, og sier hun flytter ut om jeg ikke setter foten ned.Det er mye snakk om fedre som ikke bidrar nok, men det finnes fullt av infame kjerringer også!Ny mekling med familievernkontoreret med attest. Fører ikke dette frem reise sak etter barnelova paragraf 56.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå