AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 jeg har en lillesøster på 9 år som har alltid hatt veldig rare spisevaner! Hun har helt fra hun var liten kun likt noen få matvarer. Det har virket som at hun er litt redd for å smake på tingene og selvom hun smaker på det så vil hun aldri spise set igjen. Vi har prøvd det med at hun skal spise det vi har til middag osv men det går ikke for hun er redd. Det hun spiser er: brød, med kun smørnudler uten krydderpasta uten noe påpølser bacon røkt svinekjøtt, lite krydder nuggets bare fra mcdonaldsHun spiser også potetgull og godteri og såntHun drikker kun cola og vann Jeg begynner å bli veldig bekymra for henne, hun er aktiv og jeg kan se at hun ikke har muskler nok til å være like flink som jevnaldre i den idretten hun driver med. Hun har alltid vært tynn men nå begynner hun å få litt kulemage mine foreldre er obs på problemet men sier at vi bare må vente og se og fortsetter å kjøpe den usunne maten til henne :(Hvor kan jeg søke hjelp? Noen som kan hjelpe henne med å begynne å spise mer variert og noen som kan forklare henne viktigheten av å spise sunt og riktig mat? Anonymkode: c93c5...e3c
Jerry Lee Skrevet 4. desember 2015 #3 Skrevet 4. desember 2015 (endret) 9 år... jeg tror det vil gå seg til over tid. Jeg var 9 engang (tro det eller ei😉) og spiste kun poteter i brun saus. I dag er jeg altetende. (Og var det ved 16års alder.) La det bero og se det an. Lykke til. ☺ Endret 4. desember 2015 av Jerry Lee
cherry blossomed. gone. Skrevet 4. desember 2015 #4 Skrevet 4. desember 2015 Var vel å ta litt hardt i at hun får kulemage vel, er vel ikke så alvorlig at hun får underernæring. min lillsøster spiste kun spagetti og pasta og pizza. gikk helt fint. kan du ikke bare kjøpe vitaminer? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå