Gå til innhold

Forlovelsesring "kriterier"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva og hvordan ser din perfekte forlovelsesring ut? Hvilken prisklasse er aktuell for dere og hvor mange carat  (hvis dere foretrekker diamant). Gult eller hvitt gull? 

Er partneren din student, arbeidsledig eller i jobb?

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Min perfekte forlovelsesring ser akkurat maken ut som min perfekte giftering: gult gull, uten diamant(-er), 5 mm bred og helt uten mønster eller struktur av noe slag. 

Gjest incognita
Skrevet

En perfekt forlovelsesring er en han har valgt ut selv og som han synes passer akkurat meg. Den må være litt liten og "enkel" slik at jeg kan bruke den til hverdags. Jeg er ikke veldig glad i bling og liker det litt nøytralt, men dette tror jeg min kjære har plukket opp (håper iallefall det :fnise: )

Jeg vil ikke ha noen veldig dyr ring. Under 5k er å foretrekke. 

:) 

Skrevet

Min perfekte forlovelses- og giftering er den jeg har. Helt enkle uten mønster eller diamant, ganske smal (3,5 mm). Jeg har gått med den hver dag i snart 12 år (fra nyttårsaften 2003) og er ikke lei den.

Anonymkode: c47f5...7cc

Skrevet (endret)

Det er den jeg har, og den vi valgte ut sammen :) Han fridde, men han ville at vi skulle velge ut ringene sammen. Begge to satte på oss ringer da vi forlovet oss. 

Nå har vi samme ring som forlovelse og giftering. Tok bare å leverte den inn før bryllupet og graverte inn dato tekst, og fikk den pusset. 

Har en helt enkel og klassisk gullring, 6mm og buet/avrundet i kantene (husker ikke hva det heter!). Det kunne i teorien ha vært en diamant i min, men det ville jeg ikke ha. De er fra Niessing:

http://en.niessing.com/wedding-rings/wedding-rings-clarity/wedding-ring-niessing-vaulted-flat-n131296

Endret av skruf
Skrevet

Så lenge den ikke er av plastikk så blir jeg fornøyd! :tongue: Liker å ha det enkelt og diskrett :)

• Liker 1
Skrevet

Den er fairtrade og ikke resultat av barnearbeid i gruver. Jeg har ingen klar oppfatning av hva det "bør" koste, men vil ikke at den skal være for dyr selv om partner har jobb der han tjener godt.

Anonymkode: 04195...11c

• Liker 2
Skrevet

Kriteriane mine er: Ikkje for dyr, og den skal ikkje ha ein tynn og blank ring. Vil ha diamant både som stein, og på sjølve ringen, men fasong og type forandrar seg kvar gong seg ser på nettet etter ringar :-) 

Skrevet

Vil ikke ha diamant, og en som er veldig enkel. Dette da jeg svært sjelden bruker smykker. Har en stor diamantring jeg har arvet, og den tør jeg jo aldri å bruke.

Anonymkode: ad787...309

Skrevet

En klassisk giftering i gull :) ingen diamanter osv. 

Skrevet

Hvitt gull, og helst en eller flere diamanter. Men kan gjerne være diamant laget i laboratorium, og ikke "naturlig" fra gruver. Prisen er ikke det viktigste (syntetiske diamanter er ganske billige).

Skrevet

Hva og hvordan ser din perfekte forlovelsesring ut? Hvilken prisklasse er aktuell for dere og hvor mange carat  (hvis dere foretrekker diamant). Gult eller hvitt gull? 

Er partneren din student, arbeidsledig eller i jobb?

Den ringen skal væra verdt 3 mnders god lønning!!

Anonymkode: a5690...3c2

Skrevet

Gjerne 1 eller 2 carat enstens. 

Skrevet

Gjerne 1 eller 2 carat enstens. 

1 eller 2? er ganske stort sprang mellom disse størrelsene 

Anonymkode: 59fea...50d

Skrevet

1 eller 2? er ganske stort sprang mellom disse størrelsene 

og ikke minst pris 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...