AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 I helgen var jeg på date med en mann jeg har snakket med i to uker på nett. Vi ble kjent på Sukker og han var veldig ivrig etter å bli kjent og møtes. Mens vi snakket sammen på nett forsto jeg raskt at vi hadde veldig mye til felles og jeg hadde veldig mye sommerfugler i magen i forkant av daten. Da vi møttes var det en helt utrolig kjemi mellom oss. Vi satt på restaurant i mange timer og snakket og fant ut at vi var veldig like. Etter daten gikk vi rundt i byen og holdt hender og det var ingen av oss som ville avslutte daten og vi fant ut sammen at jeg skulle bli med han hjem. Vi satt hjemme hos han og snakket i mange timer før vi gikk inn på soverommet. Der lå vi og kysset og koste i mange timer (vi hadde ikke sex og han hadde ikke drukket). Kjemien mellom oss var helt utrolig og jeg fikk følelsen av at han var den rette (sikkert litt rart men det var følelsen jeg fikk). Han så på meg på en skikkelig intens måte og jeg så på kroppspråket og måten han kysset meg at han følte kjemien han også. Da klokken var tre måtte jeg ta siste bussen hjem og han fulgte meg til holdeplassen. Vi avtalte og møtes igjen og han kysset meg lenge før jeg dro. Jeg fikk nesten i det jeg satt meg på bussen også en melding hvor han takket så mye for daten. Dagen etter skulle jeg kjøre hjem til byen jeg bor i (tre timer unna han) og jeg lurte derfor på om han ville gå en tur før jeg skulle hjem, mtp at jeg ikke er der så ofte. Han sa at han hadde planer, men at vi kunne møtes på kvelden. Det kunne jo ikke jeg da jeg skulle dra hjem, men tenkte ikke mer over det. Jeg forsøkte å skrive en tekstmelding til han i går, men fikk bare et kort og uinteressert svar, uten spørsmål tilbake. Han har ikke tatt kontakt med meg siden heller. Jeg går med en uggen følelse hele dagen, nesten en følelse av avvisning og kjærlighetssorg. Han virket så ufattelig bra og jeg takler ikke denne følelsen Kan noen gi meg tips om hva jeg gjør videre? Vil ikke støte han helt vekk, men heller ikke sitte på gjerdet å vente i all evighet heller. Takker så mye for svar Anonymkode: 3ca1e...adc
Gjest BethD Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 I helgen var jeg på date med en mann jeg har snakket med i to uker på nett. Vi ble kjent på Sukker og han var veldig ivrig etter å bli kjent og møtes. Mens vi snakket sammen på nett forsto jeg raskt at vi hadde veldig mye til felles og jeg hadde veldig mye sommerfugler i magen i forkant av daten. Da vi møttes var det en helt utrolig kjemi mellom oss. Vi satt på restaurant i mange timer og snakket og fant ut at vi var veldig like. Etter daten gikk vi rundt i byen og holdt hender og det var ingen av oss som ville avslutte daten og vi fant ut sammen at jeg skulle bli med han hjem. Vi satt hjemme hos han og snakket i mange timer før vi gikk inn på soverommet. Der lå vi og kysset og koste i mange timer (vi hadde ikke sex og han hadde ikke drukket). Kjemien mellom oss var helt utrolig og jeg fikk følelsen av at han var den rette (sikkert litt rart men det var følelsen jeg fikk). Han så på meg på en skikkelig intens måte og jeg så på kroppspråket og måten han kysset meg at han følte kjemien han også. Da klokken var tre måtte jeg ta siste bussen hjem og han fulgte meg til holdeplassen. Vi avtalte og møtes igjen og han kysset meg lenge før jeg dro. Jeg fikk nesten i det jeg satt meg på bussen også en melding hvor han takket så mye for daten. Dagen etter skulle jeg kjøre hjem til byen jeg bor i (tre timer unna han) og jeg lurte derfor på om han ville gå en tur før jeg skulle hjem, mtp at jeg ikke er der så ofte. Han sa at han hadde planer, men at vi kunne møtes på kvelden. Det kunne jo ikke jeg da jeg skulle dra hjem, men tenkte ikke mer over det. Jeg forsøkte å skrive en tekstmelding til han i går, men fikk bare et kort og uinteressert svar, uten spørsmål tilbake. Han har ikke tatt kontakt med meg siden heller. Jeg går med en uggen følelse hele dagen, nesten en følelse av avvisning og kjærlighetssorg. Han virket så ufattelig bra og jeg takler ikke denne følelsen Kan noen gi meg tips om hva jeg gjør videre? Vil ikke støte han helt vekk, men heller ikke sitte på gjerdet å vente i all evighet heller. Takker så mye for svar Anonymkode: 3ca1e...adcJeg skjønner godt frustrasjonen din... mitt råd er å bare spørre han rett ut..Si det som det er, du følte en kjemi og at dere klkket og bla bla bla, om du har misforstått situasjonen helt eller om han føler det samme.. Så får du svar !Nytter ikke å sitte spekulere, alene eller her inne.. du blir gal av det !
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Hm... Vanskelig å tyde. Gjerne kom med oppdatering videre... Anonymkode: 3ca1e...adc
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Er vel ikke en kar som har et navn som begynner på S ? Anonymkode: 079ba...bec
Gjest incognita Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Jeg ville vanligvis bare ventet på respons etter en bra date, men her sender han så masse mixed signals at jeg ville spurt rett ut "Hvorfor hører jeg så lite fra deg?". Endret 2. desember 2015 av incognita
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 TS her. Hvor lenge venter man på respons? Jeg synes det er vanskelig å se at han er pålogget diverse steder uten å ta kontakt. Hvis jeg spør han rett ut føler jeg at han syns det er lite tiltrekkende at jeg maser? Jeg er så uerfaren på dette, trenger virkelig råd Anonymkode: 3ca1e...adc
Gjest incognita Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 TS her. Hvor lenge venter man på respons? Jeg synes det er vanskelig å se at han er pålogget diverse steder uten å ta kontakt. Hvis jeg spør han rett ut føler jeg at han syns det er lite tiltrekkende at jeg maser? Jeg er så uerfaren på dette, trenger virkelig råd Anonymkode: 3ca1e...adcDet er ikke "mas", det viser bare at du har litt ryggrad. Spør ham rett ut. Nå!
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Syns det har gått alt for kort tid til at du skal ta det for gitt at han ikke er interessert. Hører du ikke noe innen 10-14 dager så ja, men ikke bare etter 3-4 dager.Det går ikke an å få kjærlighetssorg når det ikke har vært kjærlighet, men jjeg tipper du er litt broken fordi du ble betatt av tanken på at dere to var de rette for hverandre. Dette går fort over forhåpentlivigs! Anonymkode: 4d5b0...e75
Meline37 Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 I helgen var jeg på date med en mann jeg har snakket med i to uker på nett. Vi ble kjent på Sukker og han var veldig ivrig etter å bli kjent og møtes. Mens vi snakket sammen på nett forsto jeg raskt at vi hadde veldig mye til felles og jeg hadde veldig mye sommerfugler i magen i forkant av daten. Da vi møttes var det en helt utrolig kjemi mellom oss. Vi satt på restaurant i mange timer og snakket og fant ut at vi var veldig like. Etter daten gikk vi rundt i byen og holdt hender og det var ingen av oss som ville avslutte daten og vi fant ut sammen at jeg skulle bli med han hjem. Vi satt hjemme hos han og snakket i mange timer før vi gikk inn på soverommet. Der lå vi og kysset og koste i mange timer (vi hadde ikke sex og han hadde ikke drukket). Kjemien mellom oss var helt utrolig og jeg fikk følelsen av at han var den rette (sikkert litt rart men det var følelsen jeg fikk). Han så på meg på en skikkelig intens måte og jeg så på kroppspråket og måten han kysset meg at han følte kjemien han også. Da klokken var tre måtte jeg ta siste bussen hjem og han fulgte meg til holdeplassen. Vi avtalte og møtes igjen og han kysset meg lenge før jeg dro. Jeg fikk nesten i det jeg satt meg på bussen også en melding hvor han takket så mye for daten. Dagen etter skulle jeg kjøre hjem til byen jeg bor i (tre timer unna han) og jeg lurte derfor på om han ville gå en tur før jeg skulle hjem, mtp at jeg ikke er der så ofte. Han sa at han hadde planer, men at vi kunne møtes på kvelden. Det kunne jo ikke jeg da jeg skulle dra hjem, men tenkte ikke mer over det. Jeg forsøkte å skrive en tekstmelding til han i går, men fikk bare et kort og uinteressert svar, uten spørsmål tilbake. Han har ikke tatt kontakt med meg siden heller. Jeg går med en uggen følelse hele dagen, nesten en følelse av avvisning og kjærlighetssorg. Han virket så ufattelig bra og jeg takler ikke denne følelsen Kan noen gi meg tips om hva jeg gjør videre? Vil ikke støte han helt vekk, men heller ikke sitte på gjerdet å vente i all evighet heller. Takker så mye for svar Anonymkode: 3ca1e...adcSpør han. Spør han rett ut hva han vil. Vær klar over at gjør du det, så risikerer du å bli såret.... Men hvis du tør risken med å bli såret, så spør! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Ts her. Nå har jeg lest gjennom det dere skriver og jeg har bestemt meg for at hvis han ikke har skrevet noe til meg innen i morgen kveld så spør jeg. Men kjenner jeg er nervøs av tanken .Hva spør jeg om liksom da? Anonymkode: 3ca1e...adc
Gjest BethD Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Som en over her sa, spør han rett ut så du viser du har ryggrad og ikke lar deg behandle hvordan som helst..!Spør han ,hvorfor han er så stille nå, etter den fine dagen dere hadde sammen... når han har vært så pratsom før..Si du merker forskjell og hvorfor det er sånn!
breiflabb Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Jeg dater en fyr nå som har vært veldig på frem til forrige tirsdag.. På lørdag spurte jeg han rett ut om det hadde skjedd noe siden han var blitt så av.. Fikk en forklaring på hvorfor så får jeg bare se da om det bedrer seg, om ikke ser jeg jo hvilken vei det går, mye bedre når de kan være ærlige nok til å si at de ikke vil treffes mer igjen!
Meline37 Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Ts her. Nå har jeg lest gjennom det dere skriver og jeg har bestemt meg for at hvis han ikke har skrevet noe til meg innen i morgen kveld så spør jeg. Men kjenner jeg er nervøs av tanken .Hva spør jeg om liksom da? Anonymkode: 3ca1e...adcSpør han om hvorfor han er så stille? Si at du trodde at han var interessert... Si et eller annet sånnt.. Men husk: Du risikerer å bli kjempesåret.... Jeg har gjort det samme før, og fått høre at han ikke ville ha mer kontakt... Og det gjorde kjempevondt. Nå er jeg blitt sånn i tankegangen at hvis jeg møter på en mann eller menn i fremtiden så kommer jeg ikke til å si et ord om de er stille tidlig i datefasen. For jeg orker ikke å bli såret igjen. Men har jeg et forhold med de, så vil jeg gjerne si noen ord... men ikke sikkert det heller... Jeg orker ikke å kjempe for å beholde en mann lenger. Han skal få kjempe for meg og. Og tegn på uinteresse er hvis de ikke gidder å svare.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #14 Skrevet 2. desember 2015 Dette skjedde meg for et par år siden,og det jeg fant ut var;- ikke fall for lett for en person- ikke fortell for mye av følelsene dine etter bare en date (uansett hvor bra den var)- pass på å ikke være den ene i dating"forholdet" som føler alt for sterkt,imens den andre er bare lunken.. Jeg opplevde en slik date, det klaffet med en gang. Det ble en veldig spontan date, og de stedene vi gikk og hvordan kvelden utartet seg var veldig spontant og lite planlagt. Etter å ha møtt hverandre for første gang og kjent hverandre i bare 3 timer,så gikk vi rundt og leide hender, vi sov sammen den første kvelden også,og dagen etter hang vi sammen hele dagen. Begge følte en slags kjemi, og det var veldig spesielt - har ikke opplevd noe lignende før.Siden jeg også bodde et sted som er noen timers kjøretur unna, så ville jeg avtale vår neste date og finne ut av om dette var noe han egentlig var interessert i eller hva greien var... det jeg gjorde var at jeg skrev en lang melding om at jeg likte han godt,og at jeg har følelser for han,selv om det hørtes rart ut etter bare en date. Han var veldig positiv tilbake og de neste månedene så ble det med at vi chattet og tekstet hverandre hver dag, og utifra hans måte å kommunisere på ("glad i deg" og kyssesmileys) så trodde jeg dette var på vei mot et forhold eller flere dates.Well, I was wrong! Han liktei grunn bare oppmerksomheten jeg ga han, han visste ikke hva han egentlig ville selv og siden jeg (selvfølgelig) stalket FB-profilen hans hver dag,så så jeg at han addet forskjellige jenter daglig og skrev omtrent de samme type kommentarene der også. Tok litt tid å finne ut det, men til slutt endte det opp med at jeg slettet han fra Facebook og telefonen og ga en lang F i hele fyren.Poenget er at, om han er altfor lunken og uinteressert, og at hele den dating.prosessen bare virker som en pain in the ass med usikkerhet og misforståelser så anbefaler jeg at du ikke drar det for lenge, for mest sannsynlig vil det bare være en complete waste of time. Anonymkode: f6152...173 1
Meline37 Skrevet 2. desember 2015 #15 Skrevet 2. desember 2015 Dette skjedde meg for et par år siden,og det jeg fant ut var;- ikke fall for lett for en person- ikke fortell for mye av følelsene dine etter bare en date (uansett hvor bra den var)- pass på å ikke være den ene i dating"forholdet" som føler alt for sterkt,imens den andre er bare lunken.. Jeg opplevde en slik date, det klaffet med en gang. Det ble en veldig spontan date, og de stedene vi gikk og hvordan kvelden utartet seg var veldig spontant og lite planlagt. Etter å ha møtt hverandre for første gang og kjent hverandre i bare 3 timer,så gikk vi rundt og leide hender, vi sov sammen den første kvelden også,og dagen etter hang vi sammen hele dagen. Begge følte en slags kjemi, og det var veldig spesielt - har ikke opplevd noe lignende før.Siden jeg også bodde et sted som er noen timers kjøretur unna, så ville jeg avtale vår neste date og finne ut av om dette var noe han egentlig var interessert i eller hva greien var... det jeg gjorde var at jeg skrev en lang melding om at jeg likte han godt,og at jeg har følelser for han,selv om det hørtes rart ut etter bare en date. Han var veldig positiv tilbake og de neste månedene så ble det med at vi chattet og tekstet hverandre hver dag, og utifra hans måte å kommunisere på ("glad i deg" og kyssesmileys) så trodde jeg dette var på vei mot et forhold eller flere dates.Well, I was wrong! Han liktei grunn bare oppmerksomheten jeg ga han, han visste ikke hva han egentlig ville selv og siden jeg (selvfølgelig) stalket FB-profilen hans hver dag,så så jeg at han addet forskjellige jenter daglig og skrev omtrent de samme type kommentarene der også. Tok litt tid å finne ut det, men til slutt endte det opp med at jeg slettet han fra Facebook og telefonen og ga en lang F i hele fyren.Poenget er at, om han er altfor lunken og uinteressert, og at hele den dating.prosessen bare virker som en pain in the ass med usikkerhet og misforståelser så anbefaler jeg at du ikke drar det for lenge, for mest sannsynlig vil det bare være en complete waste of time.Anonymkode: f6152...173Enig i de ord du skriver. - ikke fall for lett for en person- ikke fortell for mye av følelsene dine etter bare en date (uansett hvor bra den var)- pass på å ikke være den ene i dating"forholdet" som føler alt for sterkt,imens den andre er bare lunken..
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Ts her. Takk for svar og erfaringer. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å skrive noe til han i kveld, men ble litt usikker nå faktisk. Men jeg kunne kanskje skrevet noe hvor jeg ikke ga for mye av følelsene mine bort, men likevel fikk et slags svar på om han fortsatt var interessert? Hva tenker dere? Anonymkode: 3ca1e...adc
Meline37 Skrevet 3. desember 2015 #17 Skrevet 3. desember 2015 Ts her. Takk for svar og erfaringer. Jeg hadde egentlig bestemt meg for å skrive noe til han i kveld, men ble litt usikker nå faktisk. Men jeg kunne kanskje skrevet noe hvor jeg ikke ga for mye av følelsene mine bort, men likevel fikk et slags svar på om han fortsatt var interessert? Hva tenker dere?Anonymkode: 3ca1e...adcIkke lett det der. Jeg er garantert sikker på at jeg kommer for all fremtid verne om mine følelser så godt jeg bare kan hvis en person ikke viser nok tegn på interesse. Men samtidig så lever vi bare en gang. Du må veie opp to ting. : tenk på at du risikerer å få høre at han ikke er interessert, våger du det? En annen ting er at du kan faktisk få høre det motsatte med å våge, men tenk godt over hvor villig du er til å ta risken på å bli såret.. noe som du føler signalene tyder på at du vil bli.... Jeg vil si: gjør det du føler du våger å gjøre
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 He's just not that into you.Tro meg, TS, når en mann virkelig er interessert i og møtes på nytt så lar han deg ikke sitte på pinebenken! Jeg har vært der så utrolig mange ganger, nesten så jeg ble litt miljøskadet av det. Men stol på magefølelsen din! Prøv å ikke tenke noe mer på det. Du skal nok se at han ikke var så interessert allikevel, og prøvde nok stort sett å komme i buksa på deg. Mange menn vet nøyaktig hvilke knapper de skal trykke på for å få ei jente til og bli øm. Vis at du er selvstendig, ikke la deg knekke og se fremover! Jeg forstår så alt for godt hvor vondt det er nå, for det ER vondt å være så usikker, og det ER vondt å bli avvist. Men tro meg, om et par uker har du glemt han bare gi det litt tid! Anonymkode: 1c232...14c
Meline37 Skrevet 3. desember 2015 #19 Skrevet 3. desember 2015 He's just not that into you.Tro meg, TS, når en mann virkelig er interessert i og møtes på nytt så lar han deg ikke sitte på pinebenken! Jeg har vært der så utrolig mange ganger, nesten så jeg ble litt miljøskadet av det. Men stol på magefølelsen din! Prøv å ikke tenke noe mer på det. Du skal nok se at han ikke var så interessert allikevel, og prøvde nok stort sett å komme i buksa på deg. Mange menn vet nøyaktig hvilke knapper de skal trykke på for å få ei jente til og bli øm. Vis at du er selvstendig, ikke la deg knekke og se fremover! Jeg forstår så alt for godt hvor vondt det er nå, for det ER vondt å være så usikker, og det ER vondt å bli avvist. Men tro meg, om et par uker har du glemt han bare gi det litt tid!Anonymkode: 1c232...14cEr enig i det. Jeg tror at det beste er å ikke ta kontakt, for da slipper du å bli såret.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #20 Skrevet 3. desember 2015 Ts her. Okei, da tar jeg hvertfall ikke kontakt med han i dag. Jeg har snakket litt med noen på Tinder og de fikk Facebooken min. Blåser egentlig i om han ser det, for har jo ingen forpliktelser til han. Men var kjedelige greier dette altså, hadde vært annerledes om daten var dårlig... Skjønner liksom ikke at han kan spille så godt, virket ikke som typen Anonymkode: 3ca1e...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå