kornelia84 Skrevet 3. oktober 2004 #1 Skrevet 3. oktober 2004 Hei! Nå har jeg bestilt en hel gjeng KMS-produkter fra lookfantastic.com Gleder meg til å få pakken! Bestilte: KMS AMP VOLUME SHAMPOO KMS AMP VOLUME RECONSTRUCTOR KMS FLAT OUT HOT PRESSED SPRAY DERMALOGICA ANTI-BAC SKIN WASH Håper jeg blir fornøyd
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2004 #2 Skrevet 3. oktober 2004 Fortell meg hva du synes om den "flat out"-sprayen og hvordan resultatet blir,...ok?
Nitha Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Dette er den beste flat out-sprayen jeg vet om, i alle fall. Deretter kommer en krem som gjør håret super-rett, men den lukter after shave.... :oops: Genialt at lf endelig har tatt inn KMS Fru Nitha
Gjest Xavia Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 Dette er den beste flat out-sprayen jeg vet om, i alle fall. Deretter kommer en krem som gjør håret super-rett, men den lukter after shave.... :oops: Hvordan blir håret av den sprayen til KMS? Gir den hold i tillegg til å beskytte? Er det KMS kremen som lukter after shave?
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Hvordan blir håret av den sprayen til KMS? Gir den hold i tillegg til å beskytte? Er det KMS kremen som lukter after shave? Jeg synes ikke den sprayen ga noe særlig hold. I beskrivelsen av produktet står det at den gir medium hold. Om jeg ikke husker helt feil så lukter den bær og vanilje elns.
Vilje Skrevet 29. oktober 2004 #7 Skrevet 29. oktober 2004 ahh jeg elsker den shampoen - den er den beste hittil for mitt fine, flyvende hår
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2004 #8 Skrevet 29. oktober 2004 Jeg synes ikke den sprayen ga noe særlig hold. I beskrivelsen av produktet står det at den gir medium hold. Om jeg ikke husker helt feil så lukter den bær og vanilje elns. er dette for å få rett hår??? :o har så lite tro på sånt...spennende om den hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå