Gå til innhold

Verdens beste mann, MEN...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For fem uker siden begynte jeg å skrive med verdens beste mann. Vi hvert gikk vi over til å skype og det forsterket bare det gode inntrykket. Han har absolutt ALT. Derfor ble jeg så innmari skuffet da vi møttes og det viste seg at han var lavere enn meg. Att ble bare ødelagt. Hele november bare raste sammen, jeg som hadde gledet meg sånn til fremtiden :(

Anonymkode: 2d981...2a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er du i grunn ganske overfladisk... 

• Liker 16
Skrevet

Viss slike ting ødelegger fremtiden din, kan du like gjerne gi opp her og nå.

Anonymkode: 1a769...94f

• Liker 8
Skrevet

Høres noe overfladisk ut, ja. Hvor høy er du, ts?

Anonymkode: 49077...f97

• Liker 2
Skrevet

Høres noe overfladisk ut, ja. Hvor høy er du, ts?

167. Han 164.

• Liker 2
Skrevet

Haha, veldig morsomt. Tydelig at dette er et svar til debatten her de siste dagene. 

Anonymkode: ffd97...551

• Liker 1
Skrevet

Overfladisk? Høye menn er da noe så å si alle kvinner liker. Prøv å søke på kvinner på Tinder. Det er ikke rent få kvinner som skriver "Du må være høy og kjekk", "Er du under 180 så sveip til venstre" osv.

Anonymkode: b60c6...3ee

• Liker 3
Skrevet

Haha, veldig morsomt. Tydelig at dette er et svar til debatten her de siste dagene. 

Anonymkode: ffd97...551

Hvilken debatt? 

Skrevet

Føler selv jeg ikke burde være såå nøye på det siden jeg er ganske lav selv, men tiltrekkes menn på rundt 185. Sikkert et Napoleon-kompleks  :fnise:

Anonymkode: 2ad22...85c

• Liker 1
Skrevet

Viss det skal så lite til før du ikke er interessert lenger så syns jeg synd på deg...:(

Skrevet

Jeg har alltid vært slik at dersom en fyr er lavere enn meg, så er det en dealbreaker. Mest fordi at jeg ikke føler meg bra når jeg er høyest. Men så møtte jeg en fyr som fikk meg til å endre på d. Alt annet var bra, utenom høyden, så da var d plutselig ikke så farlig lenger. Jeg tenker denne fyren du snakker om ts kan være den som endrer på ditt høydekrav, akkurat som en fyr kunne endre meg :)

Anonymkode: 8e6f0...81d

• Liker 1
Skrevet

Det er jo snakk om bare noen få centimeter da. 
Men slik som AB skriver over meg her; alt det andre kan jo faktisk være veldig bra. 

Skrevet

Overfladisk? Høye menn er da noe så å si alle kvinner liker. Prøv å søke på kvinner på Tinder. Det er ikke rent få kvinner som skriver "Du må være høy og kjekk", "Er du under 180 så sveip til venstre" osv.

Anonymkode: b60c6...3ee

Det er ikke rent få kvinner som er overfladiske.

Anonymkode: 95263...e0a

• Liker 2
Skrevet

167. Han 164.

Det er for kort ja, jeg skjønner deg godt.

Skrevet

For fem uker siden begynte jeg å skrive med verdens beste mann. Vi hvert gikk vi over til å skype og det forsterket bare det gode inntrykket. Han har absolutt ALT. Derfor ble jeg så innmari skuffet da vi møttes og det viste seg at han var lavere enn meg. Att ble bare ødelagt. Hele november bare raste sammen, jeg som hadde gledet meg sånn til fremtiden :(

Så du skal prøve å finne noen som er bedre enn verdens beste mann, bare høyere?

Kjør på...

• Liker 2
Skrevet

Grei lærepenge på at man må møtes i virkeligheten for å vite hvor godt man passer sammen.

Skrevet

Hahahhaa ....jævlig morsomt var det ihvertfall. Sikker på at du vil le av det selv i ettertid. :)

Anonymkode: 1d404...fd4

Skrevet

Da er du i grunn ganske overfladisk... 

Haha..vel jeg er ikke uten vider overbevist om at du er så mye bedre. 

Anonymkode: 1d404...fd4

Gjest Castielz
Skrevet

Forstår deg jeg, TS.
Hadde mistet interessen ganske raskt jeg og, om dama var høyere enn meg.
Men nå er jeg ganske høy, så ser de svært sjelden.

Skrevet

Forstår deg jeg, TS.
Hadde mistet interessen ganske raskt jeg og, om dama var høyere enn meg.
Men nå er jeg ganske høy, så ser de svært sjelden.

Hvor høy er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...