Gå til innhold

I "feil" kø - gang på gang......

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Se an de som står foran deg i køen.

Gamle damer er gørrtreige. De skjønner verken penger eller kort, og så må de ha alt i forskjellige rom i veska si, og det må de gjøre etter at alle varene er slått inn og FØR de betaler, og så må de rydde bort ting etterpå - men de må stå foran kassa så ikke nestemann kommer til.

Jo fullere vogn, jo tregere kø. Se etter køen med flest "lunsj-shoppere", de som kjøper en banan og en litago. De er kjappe.

Masse grønnsaker/frukt i kurven = treig kunde. Det tar lenger tid å slå inn alle plu-nummerne enn å scanne varene.

Sjekk også ekspeditøren. Det kan lønne seg å observere vedkommende over et tidsrom på 20-30 minutter for å sjekke effektiviteten til vedkommende. Noen er kjappe, andre har sirup både her og der.

JA, jeg jobber i butikk selv... :tunge1: Og jeg er kjapp :)

Skrevet
Still deg i kø - le en psykopatisk latter' date= bruk rare ansiktsuttrykk, og snakk høyt til deg selv.

:hoho: *ser det for seg* :hoho:

jeg velger faktisk altid rett kø!

bank i bordet :sjarmor:

jeg bare sammenligner den ene køen med den andre..hvem som har flest varer..da tar jeg seff. den med minst varer..

Skrevet

Se etter antall varer i kurvene, personene i øken(son nevnt gamle, men og stressede mødre med ungeflokk er trege). Et annet godt tips er å se ann kassapersonale, er de drevne eller ikke, snakker de mye med kunden eller ikke. Et siste tips.... Se ann hvordan kassa rekker er i forhold til hovedhandlegaten i butikken. Er det en kassa rekke på for ex 6 kasser er det somregel mindre trafikk i kassen lengst til venstre for deg.

Et annet velkjent fenomen er at mange liker å stå i kø slik at de kan sutre og klage litt etterpå :ler: Hva er ellers grunnen til at kundene stiller seg i en kasse hvor det er folk fra før, når det sitter to ledige kassadamer rett ved siden av....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...