Usikker Skrevet 3. oktober 2004 #1 Skrevet 3. oktober 2004 Kan noen hjelpe meg? Hvordan skal jeg lære å velge "riktig" kø? Når jeg f.eks. kommer til en kassekø - og vurderer hvilken kasse jeg skal stille meg i kø i..... ja, så velger jeg bestandig feil!?!?!? Stiller jeg meg i kasse A - så går køen i kasse B fortere unna......... OG hvis jeg bytter kø - ja da kan jeg banne på at da endrer det seg..... Plutselig så beveger køen i A-kassa seg fortest??? HVILKEN KØ SKAL JEG VELGE DA :klø:
lille mor Skrevet 3. oktober 2004 #2 Skrevet 3. oktober 2004 Aaa, det forferdelige køsyndromet. Sorry ikke noe å gjøre med det. Men det er masse fine hjelpeapparater og medisiner til det nå, Se og hør f.eks. Meld deg inn i den norske køsyndrom foreningen, lettere kalt DNKF de har mange gode råd og tips om hvordan takle hverdagen lettere. Og husk du er ikke alene., det er mange med deg. Lykke til.
Gjest Madam Felle Skrevet 3. oktober 2004 #3 Skrevet 3. oktober 2004 Du er ikke den eneste, for jeg har det akkurat på samme måte.
nat26 Skrevet 3. oktober 2004 #4 Skrevet 3. oktober 2004 Du er ikke den eneste, for jeg har det akkurat på samme måte. Jeg og
-Fisken- Skrevet 3. oktober 2004 #5 Skrevet 3. oktober 2004 Er det noen som faktisk føler at de havner i riktig kø noen gang?
Gjest lilletroll Skrevet 4. oktober 2004 #6 Skrevet 4. oktober 2004 Man havner ALLTID i feil kø....UANSETT...det bare er sånn...og det går IKKE an å gjøre noe med det....er det samme når du står i bilkø....man står ALLTID i feil fil der også....
Nuperella Skrevet 4. oktober 2004 #7 Skrevet 4. oktober 2004 Sorry, det er bare sånn det er, jeg havner også alltid i feil kø,... tror det ligger i genene som all annen fa...skap! :evil:
Malou Skrevet 4. oktober 2004 #8 Skrevet 4. oktober 2004 Men hvor er alle de som jeg kan se står i den RIKTIGE køen? MELD DERE!
Arwen Skrevet 4. oktober 2004 #9 Skrevet 4. oktober 2004 Men hvor er alle de som jeg kan se står i den RIKTIGE køen? MELD DERE! og i tillegg fikk vi koffertene våre først på gardemoen i dag.
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2004 #10 Skrevet 5. oktober 2004 Det er vel ingen som alltid havner i feil kø men jeg har pleier å se an de folka som står i køen. Det er ikke alltid personalet det kommer an på men rett og slett vi kundene. Gamle damer som bruker evigheter på å finne frem penger osv er et typisk ekspempel på hvorfor køen går tregt.... Men oftest er det vel bare tilfeldigheter som tilsier om man havner i feil eller rett kø.
lizzy x Skrevet 7. oktober 2004 #11 Skrevet 7. oktober 2004 det er nok livets gang det der,skjer bestandig med meg og...eller at de stenger av kassen pga pause eller at hun baaare mååå hente noe som tar en halvtime :-x aaaah,er til å bli småsprø av,men det er bare sånn det er ...tsk,tsk
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #12 Skrevet 7. oktober 2004 Ta den køen med flest menn i. De kjøper som regel mindre, og hvis du er heldig står du i nærheten av en som lukter godt.
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #13 Skrevet 7. oktober 2004 Og ta den køen med færrest gamle i - de skal alltid telle småpenger, eller må ha summen gjentatt høyt. Ta køen med flest ungdommer for de skal bare ha en ting hver, eller med flest studenter for de har så dårlig råd at de ikke skal ha stort...
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #14 Skrevet 7. oktober 2004 eller med flest studenter for de har så dårlig råd at de ikke skal ha stort... Men åssen ser du at noen er student, da? :klø:
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #15 Skrevet 7. oktober 2004 Men åssen ser du at noen er student, da? :klø: Tja de som går i flokk, har jeans og ei veske, eller en sekk stinn av bøker...?
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #16 Skrevet 7. oktober 2004 Men det har da jeg også, og jeg er ikke student. Eller jo, det er jeg jo, men bare deltid.
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #17 Skrevet 7. oktober 2004 Men det har da jeg også' date=' og jeg er ikke student. Eller jo, det er jeg jo, men bare deltid. Ja der ser du....
Aida Skrevet 7. oktober 2004 #19 Skrevet 7. oktober 2004 1. Velg den lengste køen (i den korte køen har alle sinnsykt mye de skal ha/lurer på etc.) 2. ALDRI BYTT!
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #20 Skrevet 7. oktober 2004 Still deg i kø - le en psykopatisk latter, bruk rare ansiktsuttrykk, og snakk høyt til deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå