AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Lurer på en ting.Jeg er nylig begynt med hjemmetrening da jeg for tiden er arbeidsledig og ikke har mulighet til å komme meg på noe treningsenter og heller ikke har lyst å trene foran andre.Jeg har noen øvelser som jeg skal gjøre for å trene rumpe,lår og mage samt 30 day shred (har ikke begynt på det enda,venter på video i posten).Jeg innser etter å ha gjort en del øvelser igår og idag at jeg er i sykt dårlig form og har ikke sjangs å gjennomføre hele opplegget i en omgang.Så det jeg lurer på er, om det har like mye for seg å gjøre ting i løpet av dagen, ogikke alt på engang..?Ser for meg at det har mer for seg om man gjør alt på engang men poenget er vel at tingene blir gjennomført..?Eller..? Feks, trene rumpe, pauseTrene mage, pauseTrene lår,pause... Skjønner..? Anonymkode: 27b54...33c
King in the North Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Skal ikke ha noe å si om du sprer det utover dagen eller ikke. Viktigste er totalt treningsvolum, og hvis du gjennomfører planlagt mengde i løpet av en dag, istedenfor 1 time, så har du fremdeles fullført samme volum=samme utbytte.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Skal ikke ha noe å si om du sprer det utover dagen eller ikke. Viktigste er totalt treningsvolum, og hvis du gjennomfører planlagt mengde i løpet av en dag, istedenfor 1 time, så har du fremdeles fullført samme volum=samme utbytte. Takk for svar, det var godt å høre.. har jo ikke sjangs å fullføre hele opplegget i en og samme runde... Anonymkode: 27b54...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå