AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg er så "heldig" at jeg får ha sex med det som i mine øyne er Skandinavias kjekkeste og deiligste mann. (Dvs han sier aldri nei når jeg spør, jeg er offisielt et tidsfordriv, trist, I know) Og som ikke det var nok så har jeg klart å bli forelska i han. Jeg er ikke kjærestemateriale for han, da han er en 10'er og jeg er en 7'er. Så det kan aldri bli oss. Hvordan i helvete skal jeg klare å gi opp den beste sexen jeg har hatt?? Hvordan kan jeg evnt stenge av følelsene? Noen triks fra dere menn som ikke har følelser? Eller er det en medfødt mannegreie? Anonymkode: 3d573...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Er følelsene kommet, så er de kommet. De vil ikke forsvinne så lenge du fortsetter å ha sex med ham, de vil bli sterkere. Om du så "bestemmer" deg for noe annet, så bidrar hormonene. Du må kutte ham ut slik en overspiser kutter ut godteri eller en alkoholiker kutter ut alkohol. Anonymkode: 429a9...b35 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Det er kjent rent forskningsmessig og kjemisk at kvinner utvikler følelser av nærhet og sex, så bootycall og pulevenn er som regel alltid en dårlig ide for kvinner.Enten så må du bare innstille deg på at du får nyte det så lenge det varer, at du er klar over at i morgen er det ikke sikkert du har han lenger, og at du hvertfall ikke får ha han for deg selv, eller så bør du komme deg vekk fra han så fort som mulig så du ikke ender opp mer knust jo lenger du har kontakt med han.Det er få menn som er guder i senga, desverre, men kanksje du kan finne deg en å lære opp selv? Det gjorde jeg. Var egenlig veldig sjenert i senga, hadde en ff som fikk bena til å skjelve i timesvis og multiiorgasmene komme, men han gjorde meg emosjonelt ustabil så det jeg gjrode var å finne meg en mann som ikke kjente noen jeg kjente, som jeg kunne spille en selvsikker og seksuell karakter ovenfor, og belærte og kommanderte han til samme triks som ff'en, og jepp til slutt ble han også like god gud i senga, og siden det da var jeg som gikk inn i det som den sterke ufølsomme så kunne vi ha flott sex uten følelser Anonymkode: a946b...33c 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Da lærte du hvor utrolig dårlig ide et slikt forhold er. Noe som er bra, for da slipper du å gjøre samme feil igjen. Best å kutte tvert, så kommer du deg forhåpentligvis videre snart. Lykke til med å finne en mann som vil ha deg på ekte. Anonymkode: edb7e...ee5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Det er kjent rent forskningsmessig og kjemisk at kvinner utvikler følelser av nærhet og sex, så bootycall og pulevenn er som regel alltid en dårlig ide for kvinner.Enten så må du bare innstille deg på at du får nyte det så lenge det varer, at du er klar over at i morgen er det ikke sikkert du har han lenger, og at du hvertfall ikke får ha han for deg selv, eller så bør du komme deg vekk fra han så fort som mulig så du ikke ender opp mer knust jo lenger du har kontakt med han.Det er få menn som er guder i senga, desverre, men kanksje du kan finne deg en å lære opp selv? Det gjorde jeg. Var egenlig veldig sjenert i senga, hadde en ff som fikk bena til å skjelve i timesvis og multiiorgasmene komme, men han gjorde meg emosjonelt ustabil så det jeg gjrode var å finne meg en mann som ikke kjente noen jeg kjente, som jeg kunne spille en selvsikker og seksuell karakter ovenfor, og belærte og kommanderte han til samme triks som ff'en, og jepp til slutt ble han også like god gud i senga, og siden det da var jeg som gikk inn i det som den sterke ufølsomme så kunne vi ha flott sex uten følelser Anonymkode: a946b...33cHaha "det er kjent kjemisk". Hahahaha! Visste du at menn produserer oxytocin når de ligger inntil kvinnen etter orgasme? Visste du at oxytocin er kjærlighetshormonet? Så menn som koser med kvinner etter sex skal i teorien få følelser for dem. Ikke alle menn er like dog, så det er ikke alle som får det, men det er derfor menn som har pulevenn prøver å ikke kose. Mannen min er forøvrig en gud i senga. Eneste jeg har klart å få orgasme med. Og han hadde 1 sexpartner før meg Til TS: slikt skjer. Slutt å ha sex med han. Anonymkode: 5eb33...938 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Lureste du gjør er å kutte han ut fort som fy. Ellers vil følelsene bare bli sterkere. Jeg tabbet meg på det samme, bare at min FF ikke så på meg som tidsfordriv som du kaller deg selv da. Han ville bare ikke ha et kjæresteforhold da han mener selv at han ikke har tid. MEN, jeg var i den tro at dette kunne endre seg. Så vi fortsatte å ha sex, og samtidig være bestevenner. Mest idiotiske jeg noensinne har gjort. Han kunne være søndagskjæreste, holde hender, kysse, kose, reise på turer etc, men uten å få følelser. Jeg ble mer og mer forelsket, og endte opp knust etter 2 år. Så kutt han ut, og kom deg videre før det går for langt. Anonymkode: 1c43b...742 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Hva er en bootycall? Anonymkode: 02b5b...30a
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Hva er en bootycall?Anonymkode: 02b5b...30aEn jeg ringer når jeg er kåt. TStakk for svar alle sammen.. jeg får slutte å ringe han, men herreguuud hvordan skal jeg få til det når jeg er kåt og full! Jaja.. :s Anonymkode: 3d573...4fe
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Sånn går det. Må bare slutte å treffe han. Finnes ingen andre råd. Hva mener du med at menn ikke har følelser?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Sånn går det. Må bare slutte å treffe han. Finnes ingen andre råd. Hva mener du med at menn ikke har følelser? Et annet råd, endog veldig risky, er å fortelle han det. Bedre å avslutte men å ha sagt ifra, enn å gå rundt med "hva om"-følelsen, mener nå jeg. Anonymkode: 76b11...904 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Sånn går det. Må bare slutte å treffe han. Finnes ingen andre råd. Hva mener du med at menn ikke har følelser? jada, er bare lettere sagt enn gjort men må bare holde ut til det verste er over. Jeg tenkte på denne egenskapen det virker som at mange menn har hvor de kan gjøre de underligste ting uten at det er noe mer bak sier ikke at menn ikke har følelser noensinne. Han får nok følelser når den rette dukker opp. Anonymkode: 3d573...4fe
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Et annet råd, endog veldig risky, er å fortelle han det. Bedre å avslutte men å ha sagt ifra, enn å gå rundt med "hva om"-følelsen, mener nå jeg.Anonymkode: 76b11...904jeg har sagt ifra men han syntes (selvsagt) det er greit å fortsette å treffes så jeg må ta ansvar og slutte å ringe han. Anonymkode: 3d573...4fe
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 jada, er bare lettere sagt enn gjort men må bare holde ut til det verste er over. Jeg tenkte på denne egenskapen det virker som at mange menn har hvor de kan gjøre de underligste ting uten at det er noe mer bak sier ikke at menn ikke har følelser noensinne. Han får nok følelser når den rette dukker opp.Anonymkode: 3d573...4feDet var det jeg trodde du mente Missforsto. For vi har nok av følelser. Men som en annen ab skrev over her, kanskje du kan fortelle han det? Hvis han ikke har følelser tilbake så finnes det nok av andre menn der ute. Kan ta sjansen på å si det. Jeg har vert sammen med jenter som folk har sagt ligger under meg utseendemessig, og har lurt på hvorfor jeg ikke velger 10'ere. For det første så bryr jeg meg ikke om hvor folk ligger om de er 10'er eller 9'er samme faen. Forelsker jeg meg så forelsker jeg meg. Så lenge dama er fin å se på i mine øyner og så lenge hun er seg selv. Kanskje andre også tenker sånn?
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2015 #14 Skrevet 2. desember 2015 (endret) jeg har sagt ifra men han syntes (selvsagt) det er greit å fortsette å treffes så jeg må ta ansvar og slutte å ringe han.Anonymkode: 3d573...4feÅja du har sagt det? Da må du bare ignorere han. Følelsene forsvinner etter hvert. Plutselig er han ikke så deilig lenger. Endret 2. desember 2015 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Det er kjent rent forskningsmessig og kjemisk at kvinner utvikler følelser av nærhet og sex, så bootycall og pulevenn er som regel alltid en dårlig ide for kvinner.Enten så må du bare innstille deg på at du får nyte det så lenge det varer, at du er klar over at i morgen er det ikke sikkert du har han lenger, og at du hvertfall ikke får ha han for deg selv, eller så bør du komme deg vekk fra han så fort som mulig så du ikke ender opp mer knust jo lenger du har kontakt med han.Det er få menn som er guder i senga, desverre, men kanksje du kan finne deg en å lære opp selv? Det gjorde jeg. Var egenlig veldig sjenert i senga, hadde en ff som fikk bena til å skjelve i timesvis og multiiorgasmene komme, men han gjorde meg emosjonelt ustabil så det jeg gjrode var å finne meg en mann som ikke kjente noen jeg kjente, som jeg kunne spille en selvsikker og seksuell karakter ovenfor, og belærte og kommanderte han til samme triks som ff'en, og jepp til slutt ble han også like god gud i senga, og siden det da var jeg som gikk inn i det som den sterke ufølsomme så kunne vi ha flott sex uten følelser Anonymkode: a946b...33cDette finner du ingen seriøs kilde på, for det er feil. Anonymkode: 38c22...f59 2
Hvem er dette? Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Eneste som funker (hvis han ikke vil ha deg) er å kutte kontakt helt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå