AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Når en familie får barn nr. 6 med samme kjønn? (eller annet veldig høyt antall)Når en familie får barn nr 7. som er den eneste med forskjellig kjønn fra de andre? Anonymkode: 99755...867
Vattenflaska Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Tenker ikke noe særlig på det, hvorfor skulle jeg gjør det? 3
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 At de nesten hadde nok til et håndballag? Anonymkode: 0e03f...d6e 1
Sirah Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 (endret) At det var på tide at det kom en med motsatt kjønn Nei hadde vel ikke tenkt noe særlig på det. Kjenner til noen som har "en million" gutter og som veldig gjerne skulle hatt en jente. Hadde det blitt jente neste gang ville jeg tenkt FLOTT for dem Endret 2. desember 2015 av Sirah La til noe 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 At gutt nummer 3, 4, 5 og 6 vil forstå at deres kjønn var skuffende for foreldrene når de blir eldre.... og at grunnen til at de ble født er fordi foreldrene ønsket seg sterkt ei jente. Vet om flere som har 3 gutter, men de var heldigvis smarte nok til å gi seg.... Utover det tenker jeg arveklær, hvor foreldrene sparer noen kroner på det Anonymkode: 7e36a...f40
Hvitløk Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Tenker at så lenge man har økonomi og kapasitet, så hvorfor ikke prøve å få det andre kjønnet? Og: det må være en utfordring logistikkmessig.
Gjest Dorey Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Antar dette gjelder noen som bare har gutter? Jeg hadde tenkt at det var praktisk ift å arve klær. Jeg får stadig følelsen av at det er "bedre" med jenter enn med gutter her på KG.
Gjest Jessica Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Jeg tenker. Oi , så mange barn de har. Også går jeg videre med mitt
ajarRun Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Dersom det er jenter tenker jeg at faren er jagerflypilot.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Håper jeg er like heldig :D Anonymkode: 19e7b...fcd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 I familien til samboeren min får de bare jenter denne generasjonen. Barnet vårt har 6 kusiner på hans side, men kun èn fetter, og han er egentlig ikke en biologisk fetter for dama til broren hans hadde sønnen fra før.Nå går det rykte i bygda om at hvis man ønsker seg jente så burde man ha seg med en "Pettersen" (de har et annet etternavn, men dere skjønner greia).Syntes det er koselig. Greit med arving av klær /leker, også leker kusinene veldig godt sammen med dukker og barbie. Anonymkode: 94013...7c9
Gjest Raindrops Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Er det så mye å tenke på da? Jeg tenker. Oi , så mange barn de har. Også går jeg videre med mittThis.
Celtic Heart Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Helt normalt i min familie. Blir ofte spøkt med jeg ikke kan være deres fordi jeg er jente. Har 4 yngre brødre. Legger meg ikke oppi hvor mange barn andre har og i alle fall ikke hvilket kjønn de har.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #14 Skrevet 2. desember 2015 Tenker at foreldrene er med i en sekt og at barna er ett resultat av prevansjonsforbud og at kvinnen er i denne sekten mannen underdanig. Anonymkode: f20f7...6a9 1
asterix Skrevet 2. desember 2015 #15 Skrevet 2. desember 2015 Tenker at foreldrene er med i en sekt og at barna er ett resultat av prevansjonsforbud og at kvinnen er i denne sekten mannen underdanig. Anonymkode: f20f7...6a9Javel...Gjelder det også når nr. 1, 2, 3, 4, 6 og 8 er samme kjønn og 5 og 7 er det andre kjønnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå