Gjest nicecar Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg kom over denne nydelige teksten i morges. Lurer derfor på om det er noen her som joiner meg i å ta en utfordring? Den går nemlig ut på å :-sende en morgenmelding til en person som fortjener det -send en beklagelse/tilgivelse til en person du har dumpet/blitt dumpet av.-send en melding med et kompliment til en person du ikke har snakket med på lenge.Gjør disse tre gjerningene så skal du se hvordan din dag vil forandre seg til noe bedre. Lykke til
altflyter Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Jeg kan gjøre nr 1 og 3, men x-ene mine har jeg intet behov for å ta kontakt med! 4
altflyter Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Skrev i feil tråd Endret 2. desember 2015 av altflyter
Gjest nicecar Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Jeg kan gjøre nr 1 og 3, men x-ene mine har jeg intet behov for å ta kontakt med! To av tre er bedre enn ingen
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Jeg tar alle 3, kan benytte muligheten til å skrive en beklagelse eller noen fine ord til ei jente jeg var drittsekk mot og dumpet uten grunn. Anonymkode: 6316e...712
Gjest BethD Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Jeg kan gjøre 1 og 3 men nr 2 tror jeg ikke jeg gjør ass.Jeg har kun 2 ekser,og han ene er jeg god venn med enda og han andre fortjener virkelig ikke at jeg tilgir eller beklager han for noe som helst,da han er psyko deluxe såååee....:) Endret 2. desember 2015 av BethD
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 1 er lett. Gjort allerede. 2 vurderes sterkt. Si jeg tilgir til en som dumpa meg. 3 må jeg få til i løpet av dagen. Anonymkode: ccfff...91e
Gjest nicecar Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Jeg kan godt fortelle hva jeg har gjort og hvilke respons jeg fikk:#1 : Har ikke fått respons enda, men det er fordi personen er et sabla b-menneske som mest sannsynlig ikke våkner opp før om typ 5 timer.#2 : Før jeg sendte denne så knøt det seg litt i magen, men jeg visste at jeg trengte en closure for å komme meg videre etter at han dumpet meg. Fikk en utrolig hyggelig respons, der han la seg helt flat og ønsket meg det beste - er litt satt ut enda..#3 : Personen ble utrolig takknemlig og sa at jeg virkelig gjorde dagen hennes med dette komplimentet.Merker at dette er noe jeg må gjøre litt oftere
fullførsetningen Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Jeg kom over denne nydelige teksten i morges. Lurer derfor på om det er noen her som joiner meg i å ta en utfordring? Den går nemlig ut på å :-sende en morgenmelding til en person som fortjener det -send en beklagelse/tilgivelse til en person du har dumpet/blitt dumpet av.-send en melding med et kompliment til en person du ikke har snakket med på lenge.Gjør disse tre gjerningene så skal du se hvordan din dag vil forandre seg til noe bedre. Lykke til Gjør jeg nnummer en blir jeg sett på som en totalt uinteressant stalker. (Snakker av erfaring)Nummer to vil garantert ikke føre fram og jeg vil se ut som en idiot.Nummer tre kanskje, hvis person og kompliment velges med omhu.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 trodde dette var noe man gjorde hver dag jeg Anonymkode: cacf4...847
Perelandra Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Nr 1 kan jeg gjerne gjøre.Nr 2 er helt uaktuell, det er 16 år siden det ble slutt med ekskjæresten.Nr 3 kan jeg også gjerne gjøre
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 trodde dette var noe man gjorde hver dag jeg Anonymkode: cacf4...847Ikke nr. 2 vel? Har man ikke hatt kontakt med ekskjæresten på årevis, er det vel litt rart å plutselig ta kontakt for å be om unnskyldning? Anonymkode: 92e6b...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Denne tråden minner veldig om fb-postene som hele tiden blir laget. Som også er en av grunnene til at jeg slettet fb. Anonymkode: af843...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå