AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Jeg la merke til at en gammel venn av familien likte et bilde som broren min la ut på instagram.Vedkommende legger sjelden ut bilder selv, men er ofte på instagram, trykker liker på mye osv.Gikk inn på profilen, for å se om hn hadde lagt ut noe jeg hadde oversett. Og da står det at hn har 2 bilder, men der bildene skulle vært står det "ingen innlegg ennå", hn har masse følgere og følger mange. Jeg så at det ikke sto "følger", men "+ følg" øverst, merkelig nok. Trodde jeg fulgte hn og hn meg..Så nå vet jeg ikke om jeg har sluttet å følge, ved en feil (og hn deretter har sluttet å følge meg) eller om jeg er blokkert?Er det det heletatt mulig for meg å se den profilen om jeg er blokkert? Jeg tenker jeg mest sannsynlig er blokkert, siden jeg ikke får til å se hvem som følger og følges av vedkommende..Vil ikke spørre direkte...Vil bare vite, så jeg kan følge igjen, om jeg har sluttet ved en feiltakelse... Nå så jeg på følgerlistene til andre i familien, vedkommende vistes ikke. Og så søkte jeg på navnet, vistes ikke. Men ser navnet der hn har trykket liker. Jeg bryr meg egentlig ikke veldig mye, men føles jo litt rart og kjipt om jeg er den eneste som har blitt blokkert.. Hvorfor ikke bare slutte å følge, liksom.... Anonymkode: d27cb...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå