Gå til innhold

Sol PMU..hvem er best der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ta pmu på bryna til våren/sommeren,bør bestille nå pga lang ventetid. Er det noen som har erfaring fra solvår hegge sin salong? Er jo flere som utfører pmu hos henne, bør man bestille hos solvår selv eller noen av de andre som jobber for hun..? Er LIVREDD for at det blir stygt, så vil være sikker på valget mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tok der i fjor og året før der. Første behandling ble utført av Solvår. Ble først skeptisk da hun tegnet opp, men ble veldig fornøyd med  resultatet. I fjor var det en ung jente , hørtes ut som hun var fra Nord Norge , hun var også veldig god. Formen på bryna ble veldig fine , men den første uken+ noen dager ekstra så var fargen altfor sterk,  men det gikk seg til :) 

Lurer på om jeg skal ta en oppfrisking til vår/sommer på samme sted.

Endret av wintergirl
Skrevet

Ok, takk for svar☺ håper flere har erfaringer herfra!

Skrevet

Ok, takk for svar☺ håper flere har erfaringer herfra!

Jeg er veldig fornøyd med Solvår. Har brukt henne siden første gang i 2010 .  :)

Anonymkode: a2e39...09c

• Liker 1
Skrevet

Jeg også er veldig fornøyd med Solvår, og har vært hos henne for refill hvert år siden 2010 :)
Skal dit nå på tirsdag, så hvis du ønsker kan jeg ta før og etterbilde?

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sikkert like nervøs som deg, ts, rett og slett hysterisk redd for at det skulle bli fiasko, så jeg sjekket ut bildene deres på insta i lang tid før jeg bestilte. Syntes bildene til kristine så bra ut og fikk time der. Ble veldig fornøyd. Ble skeptisk da hun tegnet opp for jeg syntes formen var alt for lav, men i ettertid ser jeg at det var helt riktig og at jeg tegnet dem alt for høyt tidligere. Nå ligger de der de naturlig burde vært før jeg nappet vekk "halene".. :) Kan anbefale kristine!!

Anonymkode: 064f6...f7a

Skrevet

Ok flott, takker for svar! Jeg og er livredd for at de blir for lave..vil nok diskutere med de hva jeg vil ha, er redd for å la de "bestemme" helt..skumle greier :-D

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei haugenjenta! Glemte helt å svare deg. Har du vært der nå? Fornøyd?? :-) Har forresten hørt mye bra om kristine, men hun har privat insta så får ikke sett bilder der. Ellers tenkte jeg å høre hvor lang tid jeg må vente på solvår.. hun har vel laaaang venteliste. Men er solvår ok å snakke med..? Er redd for å bli "overkjørt" sånn at resultatet ikke blir som forventet🙈 har hørt både positivt og negativt om hun, at hun kan ha litt dårlig tid osv. 

Skrevet

Hei haugenjenta! Glemte helt å svare deg. Har du vært der nå? Fornøyd?? :-) Har forresten hørt mye bra om kristine, men hun har privat insta så får ikke sett bilder der. Ellers tenkte jeg å høre hvor lang tid jeg må vente på solvår.. hun har vel laaaang venteliste. Men er solvår ok å snakke med..? Er redd for å bli "overkjørt" sånn at resultatet ikke blir som forventet🙈 har hørt både positivt og negativt om hun, at hun kan ha litt dårlig tid osv. 

Jeg syns hun var ganske okay å snakke med. Hun lyttet til mine tanker og gav meg råd. Syns det så bredt ut når hun tegnet på bryna, men hun forsikret meg om at hun skulle tegne på innsiden så det ble ikke så "bredt" som jeg trodde det skulle bli. Hun har riktignok mye å gjøre og man må belage seg på en del venting. Men syns hun var hyggelig nok som person :) 

Skrevet (endret)

neI kristine har ikke privat insta ! Fine arbeider! Se brukernavn under ;) 

Endret av Gemini7
Skrevet

neI kristine har ikke privat insta. Mener brukeren heter solpmukristine! Fine arbeider! 

Nei sjekket nå- kristinesolpmu heter hun! :)

Skrevet

Da har jeg fått time i april hos andrea, håper hun er flink også... :-)

Skrevet

Jeg har tatt bryn der siden 2011. Har tatt hos litt forskjellige, og er like fornøyd hver gang...unntatt når jeg har tatt hos Solvår. Sist tok Sol i hvert fall en alt for lys farge, så det ble omtrent ikke noe forskjell,  + at hun gjorde noen småjusteringen på bryna jeg ikke likte. 

Liker veldig godt Bettina!☺

Skrevet

Ok..hvor ofte må man vedlikeholde de..? Om det er ofte blir det jo ekstremt dyrt! :-/

Skrevet

Bruk ALLTID sunblock når du soler deg og er ute i sola når du har tatoverte bryn. Da ivaretar du de bedre. 

Anonymkode: a2e39...09c

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
Den 14.12.2015 at 20.34, *Bumblebee* skrev:

Hei! Beklager sent svar, julen tok altfor mye av tiden.
Veldig fornøyd :)

Jeg syns Solvår er veldig hyggelig å snakke med,
nå ved påfyllstimene så er det vel ikke så mye snakk annet enn hverdagslige ting,
jeg stoler på henne, og resultatet blir alltid bra.

Første gangen + de to refillene jeg hadde da sa jeg i fra hvis det var noe,
og jeg følte selv at hun hørte etter og tok det til seg :)

På refilltimen nå hadde jeg time fra kl. 11.00, fikk jeg bedøvelse på brynene kl. 11.05,
så hentet Solvår meg kl. 11.30, var ferdig kl. 12.00.
For meg er det normalt, opplever henne travel, men ikke som at hun har dårlig tid,
hun var veldig nøye med brynene mine hvert fall :)

Skrevet

Ikke gjør det.Det ser ikke naturlig ut i det hele tatt uansett hva enkelte måtte hevde.Mye bedre å investere i skikkelig make-up og fikse brynene på naturlig vis.

Anonymkode: 85177...8d7

Skrevet

Nja når man bruker altfor mye tid og krefter på bryna så er pmu det beste alternativet for min del. Har dere som har vært hos solvår evt bilder? Bare av nyskjerrighet, synes mange av bildene fra solvår ser veldig naturlig ut og fine eg. Hvertfall i forhold til hvordan enkelte bryn ser ut sminket på..

Skrevet

eg gikk til kristine/kristina, kjempe hyggelig og flink!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...