Gå til innhold

Lesbisk - hvordan får man kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er lesbisk og har ikke vært sammen med noen på mange år. Jeg har vært sammen med to jenter, ellers har jeg vært sammen med et par gutter, men nå vet jeg definitivt at jeg er lesbisk. Men jeg har ikke vært sammen med noen på mange år.

Hvordan finner man kjæreste? Jeg er uføretrygdet pga psykisk sykdom, men er på bedringens vei. Fungerer  greit, bortsett fra at jeg trenger en del tid alene. Pga sykdommen har jeg ikke hatt noe ønske om kjæreste heller, men en tid nå har jeg savnet noen...

Men hvor finner man noen, og hvordan går man frem? Jeg bor i en liten by, og tror ikke det er noen å finne her, og nett-dating har vært veldig kleint... det blir et par meldinger før jeg feiger ut.. Noe av problemet er kanskje at jeg tar det for gitt at alle er hetero. Og når man er uføretrygda begrenser det jo litt hvor mye mennesker man ser..

noen som har noen råd? :)

Anonymkode: c17fc...351

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som det menn må gjøre, søk kontakt, prat med folk og be de ut på date.

Anonymkode: 158b7...7ae

Skrevet

gaysir.no

Evnt få deg masse homsevenner, de kjenner ofte lesber og de kjenner ofte hverandre. Evnt. tinder eller happn

Anonymkode: 667ff...d3f

• Liker 1
Skrevet

Dra til Oslo og finn noen på SO - for jenter som liker jenter?

• Liker 1
Skrevet

Takk :)

Anonymkode: c17fc...351

Skrevet

Hva med gaysir da? Der er jo alle homofile og lesbiske , så du slipper å tenke at de er hetero og utilgjengelig for deg :)
Det er også viktig å være åpen med legningen når du møter folk generelt, sånn at de kan prøve seg om de er interessert i deg eller være åpne med at de også er lesbiske, i stedet for at ingen tør å si at dere er lesbiske og mange fine sjanser går tapt.

Anonymkode: 92cfd...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...