AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Hei. Jeg skal i katolsk dåp til ei venninne nå til helgen. Plutselig slo tvilen over meg. Hva søren skal jeg ha på meg? Kan jeg ha på en rød kjole og tjukk strømpebukse? Eller bukse med en fin topp og blazer? Jeg skal ikke vise skuldre, men jeg må ikke ha kjole som er nedfor knærene når jeg skal ha på strømpebukse? Jeg er skikkelig stresset plutselig Jeg har ikke råd til å kjøpe masse nye klær nå.. Anonymkode: acac5...383
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Er det i en katolsk kirke ville jeg nok hatt skjørt under knærne, strømpebukse eller ikke. Anonymkode: f668a...ae3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Jeg har ingenting til under knærne, jeg er veldig lav fra før av og bruker maks til rett over kneet. Funker bukse og blazer med en fin topp? Antrekket blir ganske mørkt da. Ja, dåpen er i en katolsk kirke. Anonymkode: acac5...383
Gjest Tigress Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Det går fint med skjørt til rett over knærne, ikkje noko problem, du veit jo sjølv når du er anstendig og ikkje, liksom. Ikkje stress med det, du blir fin!
Sirah Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Ta en telefon til venninnen din og spør hva som er normalt i katolsk dåp Så lenge du kler deg anstendig er det sikkert helt fint
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Skal du være med ned i badet? Da er kanskje ullstrømpebukse det beste. Men en tykk strømpebukse i microfiber? Samt ekstra skift? Anonymkode: 75e2e...a4a
skyflakes Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Katolske dåper er ikke annerledes enn dåp i den norske kirke. Du kler deg slik du vanligvis ville gjort når du skal i en kirke, altså vanlig formelt. Dessuten er det jo vinter, tror nok det blir heftig kaldt å gå uten strømpebukse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå