AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Hei Min svigermor har vært skilt i 12 år og har ymtet frempå at hun kunne tenkt seg å prøve nettdating. Jeg sa jeg kunne hjelpe henne med å opprette en profil og til å formulere seg. Nå ser jeg at det finnes et hav av slike sider på nettet. Noen som har tips om hvordan side hun bør lage seg profil på? Hun er straks 50 år og yrkesaktiv om det skulle ha noe å si for valg av side. Anonymkode: eac40...e2c
Sandie Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 MatchAffinity er visstnok spesielt beregnet på de litt eldre,men etter det jeg har skjønt er det ganske dyrt.Det finnes medlemmer i 40-50 og 60-årene på Møteplassen,så kan anbefale den.Match.no er også grei,men litt dyrere enn Møteplassen.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Jeg er på samme alder som din svigermor, og jeg hadde profil på Match, sletta den og gikk over til Møteplassen. Ble ganske paff da jeg så at det stort sett var veldig mange av de samme mennene på begge steder, så sånn sett er det hipp som happ hvor man har profil. Møteplassen er litt billigere enn Match. Anonymkode: 78fcb...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå