Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Noen som vet mer om dette? Jeg var amatørheks en periode i livet mitt, og opplevde mye rart og spennende. Det var som om en helt ny verden åpnet seg for meg. Jeg skjønte plutselig så mye. Nå har jeg kastet alle remediene, dessverre, jeg hadde så mye.... Noe ligger hjemme på pikerommet også, blant annet flasken med vievann. (Gikk til kirken med en tomflaske og spurte om å få vannet etter dåpen. Jeg fikk det! Pluss et meget nysgjerrig blikk fra kirketjeneren!!!!!!!) Jeg hadde også en reveskalle, mange selvlagde stearinlys og en hubrofjær. Pluss mye annet merkelig. Jeg elsket disse tingene mine, og oppbevarte dem i en skoeske. Har ikke mange igjen... Urteoljene mine har jeg da. De er snart oppbrukte. **sukker** Må ta med meg resten av remediene neste gang jeg besøker foreldrene mine!!!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Vet ikke noe om det, men ta en titt på denne siden her: http://www.geocities.com/gaia_lavendel Der står det endel om det...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 jeg drev m tarot ei stund men måtte bare gi meg fordi d gav meg for "heavy" vibrasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg var innom Paganisme tidligere, og så vidt Wicca, men det var ikke noe for meg. Jeg har forsåvidt samme tro som en paganist, men dette blir som kristendommen (for eksempel) - religion med rammer. Det er feil for meg. Har imidlertid helt og fullt tro på tarot-kort, astrologi og alternative metoder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå