Gå til innhold

En mann om det å ikke ta kontakt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som trodde det var fordi de fant seg noe bedre, noen finere, penere, mer sexy :P I disse Tinder tider hvor gresset _alltid_er grønnere på andre siden. 

Anonymkode: a892d...fdc

• Liker 1
Skrevet

Og jeg som trodde det var fordi de fant seg noe bedre, noen finere, penere, mer sexy :P I disse Tinder tider hvor gresset _alltid_er grønnere på andre siden. 

Anonymkode: a892d...fdc

Neida de TROR de kan finne noe bedre ved å runde Tinder gang på gang ;)

Anonymkode: f9345...624

• Liker 2
Skrevet

Det er nok mange - kvinner og menn - som kjenner seg igjen.

Noen ganger det som her. Andre ganger har man bare funnet noen andre. Noen har store kvaler med å bare "forsvinne". Andre har det ikke.

Poenget er jo det at man vet ikke. Men man må forsone seg med at man ikke alltid får en avslutning på ting, og gå videre. 

Anonymkode: 93b7f...ccc

Skrevet

Jeg gjør fordi det er  "normalt", og fordi jeg ofte gir full faen når jeg ikke kan ser for meg noe mer tid med vedkommende. Det er derfor det er forskjell på de som faller under kategoriene nære venner, venner og bekjente. Livet går videre.

Anonymkode: 8859d...78c

Skrevet

Jeg kuttet bare kontakten med en mann uten å forklare hvorfor. Grunnen var at jeg ikke hadde nok å gi han, og måten jeg gjorde det på plager meg veldig fremdeles. Har lært at man ikke skal gjøre sånn. 

Anonymkode: f90e3...142

Gjest nicecar
Skrevet

Jeg kutter ALDRI ut kontakten sånn plutselig. Uansett hvor lite interessert jeg er i en spesifikk mann så tar jeg meg tid til å forklare at kjemien ikke er der, MEN at han er en flott mann som helt sikkert finner noen andre som vil gjøre han lykkelig. Grunnen til at jeg gir en forklaring er fordi jeg har vært der selv. Jeg har vært kvinnen som har gått rundt i uke etter uke og lurt på hva som skjedde, hvorfor det skjedde og om det var meg det var noe galt med. Og det er sånt jeg ikke unner noen. Hvordan skal jeg ha hjertet til å behandle en person som er betatt av meg eller forelsket i meg som dritt kun fordi jeg ikke gjengjelder følelesene? 

Behandle andre slik som du vil bli behandlet selv.

Skrevet

Det er lov til å unnskylde seg med at man kutter kontakten med folk slik med at man er svak og feig.

Anonymkode: 3f16d...8ac

Skrevet

Jeg datet en fyr jeg møtte på tinder og etter 6 mnd som matcher slettet jeg han bare... Angrer veldig på det enda siden det gav helt feil signal fra min side enn det var ment, samtidig trengte jeg å sette et standpunkt da hele situasjonen påvirka alt i livet mitt. 

Anonymkode: c7b64...5fc

Skrevet

Jeg datet en fyr jeg møtte på tinder og etter 6 mnd som matcher slettet jeg han bare... Angrer veldig på det enda siden det gav helt feil signal fra min side enn det var ment, samtidig trengte jeg å sette et standpunkt da hele situasjonen påvirka alt i livet mitt. 

Chattet dere så lenge uten å møtes? Hvorfor ble du så påvirka av dette?

• Liker 1
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg synes dette virket som generisk bullshit skrevet for å generere klikk heller enn å dele noe ektefølt. Det var litt for søtt og riktig for min smak. Tror ikke han er noe ærligere nå enn da.

Skrevet

Jeg synes dette virket som generisk bullshit skrevet for å generere klikk heller enn å dele noe ektefølt. Det var litt for søtt og riktig for min smak. Tror ikke han er noe ærligere nå enn da.

Null tiltro til folk? Jeg velger å tro at det faktisk finnes greie mennesker der ute og ikke bare drittsekker. 

• Liker 1
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet (endret)

Null tiltro til folk? Jeg velger å tro at det faktisk finnes greie mennesker der ute og ikke bare drittsekker. 

Det var ikke slik ment. Jeg har ingen formening om han er en drittsekk eller ei, jeg synes bare innlegget hans var svakt og fullt av det jeg oppfatter som tomme ord.

Tilføyelse: For ordens skyld mener jeg altså ikke at det å være unnvikende er nok til at noen fortjener stempelet "drittsekk". Jeg har mindre til overs folk som skriver sukkersøte, "riktige" nettinnlegg. :P

Endret av Lady Mondegreen
Skrevet

Chattet dere så lenge uten å møtes? Hvorfor ble du så påvirka av dette?

nei.. Vi møttes selvfølgelig, hadde tom sex. Om ikke hadde det nok ikke påvirket meg.

Jeg falt pladask for han første gang jeg så han, før vi matcha på tinder. Så matcha vi der og snakka en stund før vi møtte hverandre igjen. Mye frem og tilbake. Han var dårlig på å ta kontakt, jeg var dårlig på det. Så etter så lang tid og etter en mld jeg sendte han og lurte på hvor han stod og hva han tenkte ifh til oss så slettet jeg han. Han gadd ikke ta seg bryet med å svare på meldingen en gang. Slettet han ca 3 mnd etter jeg sente meldinga, da hadde vi vært på en date igjen etter det. 

Fått høre av de som så oss sammen kjente på de sterke energiene vi sendte hverandre så setter en finger på at det er årsaken til at vi ikke fikk noe mer ut av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...