Gå til innhold

Skal jeg be henne ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der er en jente på skolen som tydeligvis finner meg interessant! Hun er over min liga "utseendemessing", så jeg jeg aner ikke hva hun ser i meg. Hun er utrolig flott, alltid glad!

Skal jeg be henne ut ? Og hvordan? Jeg er jomfru og kjenner singeltilværelsen altfor godt. Har lite erfaring

Mann 22

Anonymkode: 691a4...929

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal du be henne ut. Bare på noe helt enkelt. Om du møter henne i forbifarta, så spør om hun vil ta en kaffe med henne der og da. Om det kanskje er pause fra forelesning eller lignende eller etter siste forelesning.

Anonymkode: 485b0...45f

• Liker 1
Skrevet

Der er en jente på skolen som tydeligvis finner meg interessant! Hun er over min liga "utseendemessing", så jeg jeg aner ikke hva hun ser i meg. Hun er utrolig flott, alltid glad!

Skal jeg be henne ut ? Og hvordan? Jeg er jomfru og kjenner singeltilværelsen altfor godt. Har lite erfaring

Mann 22

Selvfølgelig skal du be henne ut. Om du aldri spørr får du aldri vite hvordan det kunne gå.
Selv mente kjæresten min at jeg var over hans liga, men jeg mente at han var over min liga. Nå har vi vært samboere i ett år og alt går supert!

Skrevet

Mann 22

Du kommer aldri til å få erfaring dersom du ikke begynner å vise interesse for jenter heller.

Det er fortsatt en norm at det er gutten som skal ta kontakt, så er det opp til jenta om hun er interessert, eller ikke.

Anonymkode: b5905...327

• Liker 1
Skrevet

Seff må du det!! Bare kom i prat med henne og spør om hun kunne tenke seg å bli med å spise noe mat etter skolen eller ta en kaffe eller gåtur en dag :)

Anonymkode: 89baf...b6a

Skrevet

Dere har rett! 

Jeg får heller bare "smalltalke" litt med henne nå før jul om sjansen byr seg, så får jeg gå friskt inn i det nye året med pågangsmot! 

Blir rett og slett ikke tid til noe sånt nå før jul mtp. på eksamen..

TS

Skrevet

Studerer dere sammen? Nå rett før jul er det jo en del arrangementer. Kan det være en idé å snakke litt med henne da? Det er jo litt lurt å skape litt grunnlag før jul slik at det er lettere å ta tak i henne neste år. :) 

Anonymkode: 3b6c3...fe6

Skrevet

Studerer dere sammen? Nå rett før jul er det jo en del arrangementer. Kan det være en idé å snakke litt med henne da? Det er jo litt lurt å skape litt grunnlag før jul slik at det er lettere å ta tak i henne neste år. :) 

Anonymkode: 3b6c3...fe6

Hun er masterstudent og jeg bachelor. Skjer ikke noe arrangement nå før jul :) 

Jeg har prøvd å komme i prat med henne engang og da ble hun litt fnisete og "rar", så jeg har vel klart å sjarmere henne! Dem samtalen var meget kort vel å merke! 

Skrevet

Dessuten føler jeg venninnene hennes også ser på meg.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...