Elisabeths Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Håper jeg kan få litt hjelp her. Prøver å bli gravid. Sluttet på p piller for 2,5 måneder siden. Tok en graviditetstest i går kveld(første bilde), tok en til i dag tidlig som var nokså lik. Nå tok jeg nettopp en til(bilde nummer to) Blir usikker på om dette er tydelige nok streker. Hva tror dere?
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 gravid gratulerer Anonymkode: 4da3c...42e
Gjest Valmuen Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 De er ikke spesielt svake altså, så du er hvertfall gravid :D
BlondieKeiko Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 De er overhode ikke svake! Du er gravid! Gratulerer :D
Elisabeths Skrevet 1. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2015 blir så usikker. Skal ikke ha mensen før til helgen. Har også litt vondt nederst i magen som jeg ofte har et par dager før mensen kommer...
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 blir så usikker. Skal ikke ha mensen før til helgen. Har også litt vondt nederst i magen som jeg ofte har et par dager før mensen kommer... det hadde jeg og 😄 gikk i nesten to uker å ventet på mensen og sa at i kveld kommer den 😂 symptomene var så like menstruasjon og hadde også nettopp sluttet på pillen så jeg var overbevist om at jeg ikke var gravid! Gratulerer 😄 Anonymkode: cfcf3...a00
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Strek er strek - du er gravid! Slå deg til ro med det. Gratulerer! Anonymkode: 43ac8...5e7
Elisabeths Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2015 har kun tatt sånne billigtester frem til nå. Har kjøpt en clear blue, men er redd den er negativ fordi det er tidlig, så har ikke turt å prøve enda. Noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 har kun tatt sånne billigtester frem til nå. Har kjøpt en clear blue, men er redd den er negativ fordi det er tidlig, så har ikke turt å prøve enda. Noen erfaringer?Men herregud da, kjære deg! Det verste som kan skje er at den blir negativ fordi det er tidlig (vet ikke hvor mange DPO du er), men så lenge du ikke får mensen er du etter all sannsynlighet gravid. Hvis du er redd for at en digital test skal bli negativ, så får du vente med å ta den da, eller ta enda en om et par dager. Hcg skal dobles hver 48'ende time de første dagene.De strekene du har hatt til nå er IKKE svake. De er helt klart positive - har du ikke lest pakningsvedlegget? Strek er strek. Så lenge det er farge på den, spiller ikke styrken noen rolle. Uansett bør du teste på morgenurin, da hcg'et er er konsentrert da. Anonymkode: 43ac8...5e7 2
Elisabeths Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2015 Da tok jeg en clearblue, står 1-2 uker på den 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå