AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Nå har jeg hatt mollusker nedentil etter å ha naken-spoonet med en mann for et år siden! Har ikke turt å ha sex siden pga nuppene og smittefaren og nå har jeg blitt forelsket så de må VEKK.Har noen tips for å bli kvitt dette herket??? Jeg har prøvd tips om tea tree oil som står på nett men fikk bare nye,pr nå så sitter jeg med bomullsdotter med Apple cider vinegar som visstnok skal være effektivt men siden det er i underlivet svir det jo som pokker og hele understellet skrumper seg som en blodrød svamp så det kan umulig være bra.Please noen som kan dele erfaringene sine??Vurderer laser hos privat hudlege, da fastlege og gynekolog ikke anbefalte skraping eller frysing pga faren for arr. Anonymkode: c5467...97b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Jeg brukte bare en krem og det gikk over etter ca 1 år. Husker ikke hvilken krem, fikk reseptbelagt med lege. Anonymkode: 5f9a2...981
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Jeg brukte bare en krem og det gikk over etter ca 1 år. Husker ikke hvilken krem, fikk reseptbelagt med lege. Anonymkode: 5f9a2...981Kan det ha vært den som heter Aldara eller lignende? Som skal skape en blemmereaksjon som gjør at molluskene faller av med blemma, eller den som går på immunforsvaret? Mener du at du brukte kremen i et år før de forsvant, eller at du hadde molluskene totalt i et år? Anonymkode: c5467...97b
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Kan det ha vært den som heter Aldara eller lignende? Som skal skape en blemmereaksjon som gjør at molluskene faller av med blemma, eller den som går på immunforsvaret? Mener du at du brukte kremen i et år før de forsvant, eller at du hadde molluskene totalt i et år? Anonymkode: c5467...97bBeklager men jeg husker ikke hva den heter. Men det ble ingen blemmereaksjon. Og molluskene var ikke helt symptomatiske kanskje, de var ikke utstående (som vorter), det var bare såvidt hevning i huden. Hadde det vel til sammen i ett år. Men hvis du har slike utvekster så trenger du kanskje sterkere middel. Føler med deg, kjedelig å bli stoppet fra å være intim pga noe sånt. Jeg hadde det heldigvis på et litt mindre plagsomt sted. Anonymkode: 5f9a2...981
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Eplecidereddikk skal være effektiv hvis du klarer å holde molluskene fuktige av eddikken lenge om gangen. Jeg har selv tatt knekken på mollusker ved armhulene og gjorde følgende: steriliserer en nål og stikker hull på de, klemmer ut litt gørr og så desinfiserer (viktig!!) så ordner de resten selv. De tørker ut. Vet ikke hvor aktuelt det vil være i underlivet? Kommer kanskje ann på hvor de sitter? Anonymkode: 3107a...6aa
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Jeg brukte ingenting og de gikk vekk etter ca. et halvt år. Anonymkode: 3d3c7...54f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #7 Skrevet 6. desember 2015 Bumper denne tråden i håp om flere erfaringer og råd! Anonymkode: c5467...97b
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #8 Skrevet 6. desember 2015 Er ikke mollusker de oksene som står på dovrefjell?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #9 Skrevet 6. desember 2015 Er ikke mollusker de oksene som står på dovrefjell?moskus? Anonymkode: 3d3c7...54f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå