AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Hei! Jeg har et lite og merkelig problem jeg ikke kan forstå selv. Startet i ny jobb i august, i en familiebedrift der mann og kone eier bedriften. Det har seg slik at i det siste så får jeg en sånn varm følelse i meg hver gang jeg ser han, han er på alder av min far (alt for gammel!!), og jeg er "bare" 25!Men jeg blir varm inni meg når jeg hører stemmen hans, når han ser på meg og smiler. Han er alltid glad og positiv og styrer mye, og får meg til å føle meg bra, og en annen kollega av oss sier han er så sjarmert og "betatt" av meg, siden han alltid er ekstra snill med meg osv dette likte en liten del av meg å høre selvfølgelig.. MEN! Denne mannen finnes ikke attraktiv!! Og jeg ville aldri gjort noe med han, men jeg liker å tenke på det, og ja, jeg blir bare helt varm og får en god følelse i meg når han prater til meg eller kommer nært meg.Jeg vil ikke ha den følelsen her, jeg synes det er ekkelt å føle på dette her, aner ikke hva jeg skal gjøre. Vil bare ha det bort! Samboer har jeg også, og samvittigheten med å ha sjefen min i tankene dreper meg.. Fler som har hatt det sånn?? Vil det gå over av segselv eller? Herregud, jeg kan ikke gå rundt og ha det sånn altså Anonymkode: c9158...3ad 1
Gjest supernova_87 Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Vel, er det romantiske og seksuelle tanker? Det kan jo bare hende du ser på ham som en trygg fars-lignende-figur. Og du soler deg i glansen av hans stolthet? Har du "daddy-issues"?Det beste er vel å ikke ilegge det så mye tyngde. La deg selv føle på det, og la det forsvinne med tiden. Ved å gruble og tenke på det, og gjøre det "ulovlig" gjør du det til en større greie, enn hvis du bare tenker "jaja".
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Vel, er det romantiske og seksuelle tanker? Det kan jo bare hende du ser på ham som en trygg fars-lignende-figur. Og du soler deg i glansen av hans stolthet? Har du "daddy-issues"?Det beste er vel å ikke ilegge det så mye tyngde. La deg selv føle på det, og la det forsvinne med tiden. Ved å gruble og tenke på det, og gjøre det "ulovlig" gjør du det til en større greie, enn hvis du bare tenker "jaja". Hmm, seksuelle tror jeg.. Blir sånn varm i meg på den måten av han iallefall. Hater det! Men jeg ville aldri gjort noe, for han er ikke attraktiv, bare i tankene mine Jeg vet ikke hva det er, kanskje det er det? Litt rart å ha sånne tanker om en "farsfigur" da, eller.. Vet ikke. Men du har et veldig ggodt poeng i det siste der, at jeg gjør det til en større greie. Jeg skal prøve å ha det i tankene (å ikke ha det i tankene, og tenke jaja ) takk for svar ubehagelig er det iallefall. Anonymkode: c9158...3ad
Gjest supernova_87 Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Hmm, seksuelle tror jeg.. Blir sånn varm i meg på den måten av han iallefall. Hater det! Men jeg ville aldri gjort noe, for han er ikke attraktiv, bare i tankene mine Jeg vet ikke hva det er, kanskje det er det? Litt rart å ha sånne tanker om en "farsfigur" da, eller.. Vet ikke. Men du har et veldig ggodt poeng i det siste der, at jeg gjør det til en større greie. Jeg skal prøve å ha det i tankene (å ikke ha det i tankene, og tenke jaja ) takk for svar ubehagelig er det iallefall.Anonymkode: c9158...3adKanskje du må prøve "reversed psychology". Ha litt alenetid og faktisk la deg selv fantasere om ham. La deg selv tenke så langt du vil, og når du ikke vil lenger, så gjør du litt til og innser at du absolutt ikke liker ham på den måten? Ja, det er litt rart å ha sånne tanker om en "farsfigur", men av og til skjer ting som er rart uten at det er farlig, eller betyr så veldig mye. Kanskje det tiltrekker deg fordi det er ulovlig, kanskje du savner litt spenning i sexlivet hjemme? Det at du stadig tenker at det er ubehagelig og at du ikke burde tenke på det, gjør at tanken sitter mer fast. La tankene vandre, så vandrer de snart bort igjen fra ham.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Vel, er det romantiske og seksuelle tanker? Det kan jo bare hende du ser på ham som en trygg fars-lignende-figur. Og du soler deg i glansen av hans stolthet? Har du "daddy-issues"?Det beste er vel å ikke ilegge det så mye tyngde. La deg selv føle på det, og la det forsvinne med tiden. Ved å gruble og tenke på det, og gjøre det "ulovlig" gjør du det til en større greie, enn hvis du bare tenker "jaja". Gjett om jeg er lei av å lese om "daddy issues" på KG. Det er helt normalt at kvinner finner menn i autoritære roller tiltrekkende, slik som sjef, lærer eller annet. Anonymkode: 949d8...acb
Gjest supernova_87 Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Gjett om jeg er lei av å lese om "daddy issues" på KG. Det er helt normalt at kvinner finner menn i autoritære roller tiltrekkende, slik som sjef, lærer eller annet. Anonymkode: 949d8...acbJeg stilte spørsmål ved det fordi TS nevner at han er like gammel som sin far. Men ja, det er klart det er normalt.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Jeg syns ikke det er teit å tenke i daddy-ishues baner..hvis du vil komme over disse følelsene så kan det faktisk være ganske behjelpelig å undersøke med deg selv hva det er ved han som trigger deg. Minner han om noen du har hatt rundt deg før? Ofte blir vi trigget av noe som minner om de første seksuelle tenningene vi hadde, som barn/ung. Minner han deg om noen? Å granske litt innover kan hjelpe deg å finne ut av det - og da går kanskje lufta litt ut av følelsen Anonymkode: 9a436...936 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Bare la det ligge. Han har kone. Finn deg en singel mann og for guds skyld ikke prøv å ødelegg mellom dem. Anonymkode: eb233...0a2 1
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Hei! Jeg har et lite og merkelig problem jeg ikke kan forstå selv. Startet i ny jobb i august, i en familiebedrift der mann og kone eier bedriften. Det har seg slik at i det siste så får jeg en sånn varm følelse i meg hver gang jeg ser han, han er på alder av min far (alt for gammel!!), og jeg er "bare" 25!Men jeg blir varm inni meg når jeg hører stemmen hans, når han ser på meg og smiler. Han er alltid glad og positiv og styrer mye, og får meg til å føle meg bra, og en annen kollega av oss sier han er så sjarmert og "betatt" av meg, siden han alltid er ekstra snill med meg osv dette likte en liten del av meg å høre selvfølgelig.. MEN! Denne mannen finnes ikke attraktiv!! Og jeg ville aldri gjort noe med han, men jeg liker å tenke på det, og ja, jeg blir bare helt varm og får en god følelse i meg når han prater til meg eller kommer nært meg.Jeg vil ikke ha den følelsen her, jeg synes det er ekkelt å føle på dette her, aner ikke hva jeg skal gjøre. Vil bare ha det bort! Samboer har jeg også, og samvittigheten med å ha sjefen min i tankene dreper meg.. Fler som har hatt det sånn?? Vil det gå over av segselv eller? Herregud, jeg kan ikke gå rundt og ha det sånn altså Anonymkode: c9158...3adHehe. Varme og seksuelle tanker og fantasier? Hva er galt med det, da? ☺Du sier han er for gammal (alder er nå bare et tall...) og uattraktiv (for DEG) men tankene/fantasiene er der. Jaha? Hva er ekkelt med det? Ingen fantasier er da tabu... Eller? Nei, kos deg med dem, du. ☺
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Hehe. Varme og seksuelle tanker og fantasier? Hva er galt med det, da? ☺Du sier han er for gammal (alder er nå bare et tall...) og uattraktiv (for DEG) men tankene/fantasiene er der. Jaha? Hva er ekkelt med det? Ingen fantasier er da tabu... Eller? Nei, kos deg med dem, du. ☺Med andre ord så synes du det er helt ok å ha sex med mindreårige og barn? Alder er jo tross alt bare et tall... Anonymkode: aed2e...81d
Jerry Lee Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Med andre ord så synes du det er helt ok å ha sex med mindreårige og barn? Alder er jo tross alt bare et tall...Anonymkode: aed2e...81dSelvfølgelig ikke. Men dama er 25. Om sjefen er gammal nok til å være far hennes snakker vi likevel ikke om BARN!Trur nok du forsto hva jeg mente. Eller? Om ikke syns jeg synd på deg.Ha en fin dag.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #12 Skrevet 9. desember 2015 Takker for alle svar på problemet mitt. En liten oppdatering; det har gitt seg!! Dere hadde helt rett, var bare å la det holde på og "fantasere meg lei" av han så forsvant det. Nå er han mer bare en irriterende og masete sjef, og det er mye bedre enn at jeg skal føle på det jeg gjorde! Så.. om dette skjer deg - don't worry, det gir seg etterhvert!! Anonymkode: c9158...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå