Gå til innhold

Brudekjolar på internett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de linkar til gode sider for kjøp av brudkjolar på internett?

Hjelp mottakast med stor takk! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et intrykk av at Bridesave er en stor hit, når det gjelder å kjøpe kjole på nett. :wink:

Skrevet

Skriver under på ebay, der fant jeg min. Til den nette sum av 300,-kr... Men det er jo en liten sjanse å ta, hadde ikke bestilt en som var så veldig dyr derifra.

Jeg kjøpte faktisk en først, som jeg måtte selge for den var feil i fasongen til meg, men den var helt ny med merkelapper på, så det var null problem å bli kvitt den. Tjente faktisk litt penger også...3000,-kr... Men det er jo stress å ha ukjente folk flyende inn gjennom døren hjemme da, så det frister ikke til gjentakelse.

Et lite tips på ebay/nettet generelt er å lese godt det som står beskrevet om kjolen. Den første jeg fikk var nemlig overlesset med paljetter, noe som så ut som broderier på bildet.... Men hun som kjøpte den var dødsfornøyd, og kjolen var helt nydelig på henne.

Gjest ~*Unni*~ ikke pålogget
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte kjolen min på nett på brudekjole.net.

Du finner linken og bilder på min hjemmeside på "Links". Den ble sydd i Tyrkia men de har sydamer i Norge også. Den ble sydd etter mål og jeg er kjempefornøyd :)

God service!

Skrevet

Dersom ein kjøper på eBay som eg ser nokon av dykk har gjort; korleis er det med frakt og toll og slikt? Er det dyrt?

Skrevet

Kjøper du kjole av en privat person, så ordner du med den personen slik at han/hun sender det som gave. :wink: Da slipper du toll. Frakt blir som regel 30-40 dollar, alt ettersom tyngden på kjolen og str på eska.

Send meg en PM om du vil ha fler svar. :)

Skrevet

Takk for mange svar.

- Eg har no funne fleire nydelege kjolar på eBay, men er framleis litt i stuss om eg skal kjøpa der.

Sambis har funne ut at det er 13,7 % i tollavgifter... Kan dette stemme?

Skrevet
Takk for mange svar.

- Eg har no funne fleire nydelege kjolar på eBay, men er framleis litt i stuss om eg skal kjøpa der.  

Sambis har funne ut at det er 13,7 % i tollavgifter... Kan dette stemme?

også kommer moms i tilegg da ;)

Skrevet

Ja, det blir slik:

"original pris

+ toll (13,7)

+ 24% mva

+ forsendelse

+ 150,- (som posten tar) "

Skrevet
Ja, det blir slik:

"original pris  

+ toll (13,7)  

+ 24% mva  

+ forsendelse  

+ 150,- (som posten tar) "

Tror det er ca 70 posten "tar" eller er jeg helt på jordet?

Skrevet

Tror det er ca 70 posten "tar" eller er jeg helt på jordet?

Men det er jo bra :)

Gjest nyforlovet
Skrevet

du kan gå inn på brudeshop.com, der vurderer jeg å handle fra :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...