AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 http://www.minmote.no/#!/artikkel/23568623/avstemning-hvem-er-den-best-kledde-moteprofilen-i-norge Anonymkode: 118d8...edc
Safiye Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de kan sammenlikne Hanneli med Sophie Elise... Av de som er listet syntes jeg Hanneli M., Nina Buzzi og Hege A. Badendyck har best stil. 3
cherry blossomed. gone. Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 ho der fra stavanger; vanessa rudjord? og etpar av de bloggerene elenita, eller ann...et eller anna. er ikke så god til å huske navn.
amadine Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Jeg skjønner virkelig ikke hvordan de kan sammenlikne Hanneli med Sophie Elise... Av de som er listet syntes jeg Hanneli M., Nina Buzzi og Hege A. Badendyck har best stil. SE har ikke noe på den listen å gjøre. Liker Hege sin stil så min stemme gikk til hu. Innmari flotte bein har hun også 😍 Endret 2. desember 2015 av amadine
Professor Orm Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Må helt ærlig si at jeg ikke lar meg imponere særlig av flesteparten av disse her og av norske kjendisdamer generelt. Kanskje er det fordi jeg har en annen smak enn det de har. Prøv å forestill dere disse antrekkene uten at de sitter på såpass pene damer, tror ikke det ser like bra ut da. Av damene på denne lista og ut ifra bildene må jeg si Jenny Skavlan eller Nina Buzzi. 3
Gjest Nanne70 Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Ingen moteprofil akkurat, men jeg liker godt stilen til skuespiller Agnes Kittelsen.
Shai Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Jeg er virkelig ikke imponert over noen av de på lista, men hvis jeg må velge noen derfra, kanskje Jenny Skavlan. Ellers synes jeg Linnéa Myhre har veldig mye fint, og hun kan å kle seg etter kroppen sin. Synes også Live Nelvik er veldig flink, og til forskjell fra mange andre, bærer hun klærne, og ikke klærne henne.
skylady Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Enig, det er ikke mange moteprofiler som jeg liker stilen til egentlig. Det er jo flere som har fine antrekk av og til, men ikke noen som bare treffer meg med valg av antrekk hele tiden.
Gjest Tigress Skrevet 3. desember 2015 #10 Skrevet 3. desember 2015 Lett: Jenny Skavlan. Lenge leve vintage!
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #11 Skrevet 4. desember 2015 Jeg kommer aldri til å bli imponert over noen som eg kjent for klær og sminke! Aldri! Anonymkode: d99da...efe
Saunet Skrevet 4. desember 2015 #12 Skrevet 4. desember 2015 Er ingen av de som gir wow effekt. Sett tilfeldige mennesker på gata som kler seg bedre. Men utifra den listen er det 3 som delvis nailer antrekkene sine. 1 HAB, 2 HM og 3 JS. Tone har en kjedelig stil med tanke på at hun blir kledd opp av en overrated motestylist. Hun damen der ser rett og slett kjedelig ut.
Saunet Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Er ingen av de som gir wow effekt. Sett tilfeldige mennesker på gata som kler seg bedre. Men utifra den listen er det 3 som delvis nailer antrekkene sine. 1 HAB, 2 HM og 3 JS. Tone har en kjedelig stil med tanke på at hun blir kledd opp av en overrated motestylist. Hun damen der ser rett og slett kjedelig ut.
Gjest hockeyfrue Skrevet 4. desember 2015 #14 Skrevet 4. desember 2015 Jeg synes Hanneli Mustaparta er veldig flink til å kle seg, så min stemme gikk til henne. Hege Aurelie Badendyck og Darja Barannik er på en delt andreplass, de bommer litt innimellom, men stort sett kler de seg bra. Savner Vanessa Rudjord på denne listen, hun har en stil som jeg er veldig fan av. Sophie Elise har ingenting på denne listen å gjøre, så jeg synes de kunne byttet ut henne med Rudjord.
Gjest bruker83924 Skrevet 5. desember 2015 #15 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Annette Haga og Hanneli Mustaparta. De er nydelige, og har en personlig stil. Endret 5. desember 2015 av ElizabethTaylor
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #16 Skrevet 5. desember 2015 Av de på den lista, synes jeg kun Buzzi hadde noe som kan kalles stil, resten er jo helt grusomt. Tone Damli og Jenny Skavland kan til nød komme på 2. og 3. plass. Anonymkode: faf84...31e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #17 Skrevet 6. desember 2015 Det må jo bli Jenny Skavlan! Jeg så blant kommentarene i artikkelen at de savnet Rudjord og N.Helgerud. Det fatter jeg bare ikke. En kjapp titt på IG kontoen til begge viser mangel på stil. Anonymkode: 4050e...4c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå