AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #41 Skrevet 2. desember 2015 Eg trur det heiter "hvor brun blir du da?". Eg blir litt brunare. Eg veit ikkje heilt kva eg skal seie, kven er om lag som meg, liksom? Eg er kanskje der ein latino ville vore midt på vinteren eller noko slikt? Ein brun Courtney Cox, kanskje? Eg tek solarium mest for vitaminane, men litt for fargen også, det er så hyggeleg å vere nett så brun at folk ikkje trur eg er sjuk. Tror du at jeg vil se fargen på etter 1-2 ganger og kombinere med solariumkrem kjøpt på solariumet? Skal sies at jeg får farge veldig kjapt når jeg er i syden. Anonymkode: be89a...911
Gjest Tigress Skrevet 2. desember 2015 #42 Skrevet 2. desember 2015 Tror du at jeg vil se fargen på etter 1-2 ganger og kombinere med solariumkrem kjøpt på solariumet? Skal sies at jeg får farge veldig kjapt når jeg er i syden.Anonymkode: be89a...911Det har eg inga meining om, eg brukar ikkje slike kremar. Men eg kan som oftast sjå skilje etter ein gong, så vi tru det, ja.
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2015 #43 Skrevet 2. desember 2015 Dude du hatt en jævli rå farge. Har du alltid hatt slik farge, eller solariumsfargen? Og forresten hvor er du fra? Anonymkode: be89a...911Den forsvinner hvis jeg ikke soler meg på en lang stund så naturlig farge er litt lysere. Jeg er født i Tyskland og pappa er tysk. Mamma er fransk.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #44 Skrevet 2. desember 2015 Den forsvinner hvis jeg ikke soler meg på en lang stund så naturlig farge er litt lysere. Jeg er født i Tyskland og pappa er tysk. Mamma er fransk.Mordi er fransk ja, da skjønner jeg at du er litt brunere, så er nok fort genene dine som spiller inn der.Bruker du noen bestemte kremer etc når du soler deg i solarium? Evt briller? Anonymkode: be89a...911
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2015 #45 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Mordi er fransk ja, da skjønner jeg at du er litt brunere, så er nok fort genene dine som spiller inn der.Bruker du noen bestemte kremer etc når du soler deg i solarium? Evt briller?Anonymkode: be89a...911Bruker alltid solkrem, en som jeg kjøper på solariumet. En brun pakke, kommer ikke på navnet. Bruker briller som jeg har kjøpt der. De er så små at de dekker akkurat over øynene. Jeg soler ikke så ofte fjeset for der blir jeg lettere brun. Endret 2. desember 2015 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #46 Skrevet 2. desember 2015 For mye sol er farlig uansett om det er sola ute om sommeren eller i solarium. Men vi trenger vitamin d, og sol er beste kilden til vitamin d. Å sole seg i korte intervaller er bedre for helse og huden. Skal man sole seg litt ekstra burde man aldri overstige de minuttene som gjelder for din hudtype. Sol uten solkrem max 5 min. Og ta på solkrem med høy faktor (30) hvis du skal sole deg litt lenger. Alltid bruk aftersun... Alt med måte. Maten vi spiser inneholder også kreftfremkallende ting som såper, kremer, parfyme og gasser rundt oss lufta vi puster i. Og for ikke å glemme sigaretter osv.... Alt med måte! Anonymkode: cacc9...149 2
Gjest Hummels Skrevet 2. desember 2015 #47 Skrevet 2. desember 2015 For mye sol er farlig uansett om det er sola ute om sommeren eller i solarium. Men vi trenger vitamin d, og sol er beste kilden til vitamin d. Å sole seg i korte intervaller er bedre for helse og huden. Skal man sole seg litt ekstra burde man aldri overstige de minuttene som gjelder for din hudtype. Sol uten solkrem max 5 min. Og ta på solkrem med høy faktor (30) hvis du skal sole deg litt lenger. Alltid bruk aftersun... Alt med måte. Maten vi spiser inneholder også kreftfremkallende ting som såper, kremer, parfyme og gasser rundt oss lufta vi puster i. Og for ikke å glemme sigaretter osv.... Alt med måte! Anonymkode: cacc9...149Nettopp. Helt enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #48 Skrevet 2. desember 2015 sjekk ut på solsenteret på tavlen over hvem hudtype du tilhører så ser du om du er egnet. Uansett så ta det forsiktig til å begynne med. Dusj og fjern alle døde hudceller før du skal ta sol for best resultat på sikt. Bruk gjerne solariekremer som fremskynder fargen. Kan fint bruke piz buin sin tan intensifier med solfaktor 15 (i ansiktet, hals og bryst) , den får du kjøpt på cubus, den både gir raskere farge og har litt solfaktor i seg. Og bruk alltid aftersun etter du har solt deg for å beskytte huden og bevare fargen. Begynn med 10 min soltid, vent minst 2 dager før du tar 10 nye min. Så venter du til neste uke og gjør det samme. Da kan du øke til 12 min 2 ganger i uka. Og uka etter kan du ta annenhver dag i 15 min. Ta aldri sol hver dag eller mer enn 15-20 min.. Blir du rød venter du noen dager og bruker aftersun. Eventuelt kan du kjøre betakaroten tabletter for å bevare gyllen farge i huden og beskytter mot soleksem og til en viss grad å bli brent så fort. Life helsekost osv. Anonymkode: cacc9...149Du får raskere farge av disse kremene fordi de inneholder selvbruning :p Anonymkode: 5171e...721 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #49 Skrevet 3. desember 2015 Du får raskere farge av disse kremene fordi de inneholder selvbruning :pAnonymkode: 5171e...721da vet du lite om kremene.. Jeg bruker ikke kremer med selvbruning i. De kremene jeg prater om er kremer som inneholder type ingredienser som aktiverer melanin i huden. Det finnes både kremer og oljer som inneholder dette. Veldig fint for de som ikke blir så lett brune. Decleor og matis sine solserier blant annet inneholder dette. Og et billig alternativ til de er piz buin sin tan intensifier... Men noen vil jo gjerne se brun ut med en gang så da kan man kjøpe kremer med selvbruning i, men det er ikke alltid pent hvis man ikke er nøye med påsmøringen og vaske hendene godt etterpå. Da er det like greit å gå til en salong som sprayer deg brun isåfall... Anonymkode: cacc9...149
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #50 Skrevet 3. desember 2015 da vet du lite om kremene.. Jeg bruker ikke kremer med selvbruning i. De kremene jeg prater om er kremer som inneholder type ingredienser som aktiverer melanin i huden. Det finnes både kremer og oljer som inneholder dette. Veldig fint for de som ikke blir så lett brune. Decleor og matis sine solserier blant annet inneholder dette. Og et billig alternativ til de er piz buin sin tan intensifier... Men noen vil jo gjerne se brun ut med en gang så da kan man kjøpe kremer med selvbruning i, men det er ikke alltid pent hvis man ikke er nøye med påsmøringen og vaske hendene godt etterpå. Da er det like greit å gå til en salong som sprayer deg brun isåfall... Anonymkode: cacc9...149Kan jeg spørre hvilken krem det er snakk om som du bruker i solariumet? Anonymkode: be89a...911
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #51 Skrevet 3. desember 2015 Bruker alltid solkrem, en som jeg kjøper på solariumet. En brun pakke, kommer ikke på navnet. Bruker briller som jeg har kjøpt der. De er så små at de dekker akkurat over øynene. Jeg soler ikke så ofte fjeset for der blir jeg lettere brun. Men blir det ikke skille da? Når du tar av brillene?Og forresten hvorfor soler du ikke fjeset? Blir vel like kjapt brun overalt? Anonymkode: be89a...911
Gjest Hummels Skrevet 3. desember 2015 #52 Skrevet 3. desember 2015 Men blir det ikke skille da? Når du tar av brillene?Og forresten hvorfor soler du ikke fjeset? Blir vel like kjapt brun overalt? Anonymkode: be89a...911Nei blir ikke skille. Blir faktisk lettere brun i fjeset så ikke alltid jeg orker å sole fjeset, men soler meg jo der også bare ikke hver gang.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #53 Skrevet 3. desember 2015 Nei blir ikke skille. Blir faktisk lettere brun i fjeset så ikke alltid jeg orker å sole fjeset, men soler meg jo der også bare ikke hver gang.Skjønner.Vil du si at det er noe forskjell på de billigere solariumene og Brun og blid sine solariumer? Er vel litt forskjell effekt elr no iom at det er såpass forskjell på pris? Anonymkode: be89a...911
Gjest Hummels Skrevet 3. desember 2015 #54 Skrevet 3. desember 2015 Skjønner.Vil du si at det er noe forskjell på de billigere solariumene og Brun og blid sine solariumer? Er vel litt forskjell effekt elr no iom at det er såpass forskjell på pris?Anonymkode: be89a...911Jeg vet ikke, jeg går bare på brun og blid.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #55 Skrevet 3. desember 2015 Jeg vet ikke, jeg går bare på brun og blid. Okei, da tester jeg det ut imorra.Men de solsengene på brun og blid inneholder så mye knapper på taket og inni den boksen der. Er dette noe man skal bekymre seg for? Eller bare sette inn pengene, og ligge? Eller ta på vifte etc? Hva gjør du? Anonymkode: be89a...911
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #56 Skrevet 3. desember 2015 Kan jeg spørre hvilken krem det er snakk om som du bruker i solariumet?Anonymkode: be89a...911jeg bruker matis reponse solseil solfaktor 30 i ansikt, hals og bryst. Og aftersun i samme serie. I tillegg bruker jeg matis sin jelly freshaftersun til resten av kroppen. Anonymkode: cacc9...149
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #57 Skrevet 3. desember 2015 Okei, da tester jeg det ut imorra.Men de solsengene på brun og blid inneholder så mye knapper på taket og inni den boksen der. Er dette noe man skal bekymre seg for? Eller bare sette inn pengene, og ligge? Eller ta på vifte etc? Hva gjør du? Anonymkode: be89a...911det er lurt å benytte viftene. Stiller bare inn hvor mye du vil det skal blåse. Og regulering av hvor sterk ansiktsol du tar. Også er det radio hvor du kan skru ned eller opp lyden. Ha ansiktsol på det svakeste i starten og slå den av etter 10 min. Ellers er det greit å vaske senga og gjøre alt klart før man putter på penger. Anonymkode: cacc9...149 1
Gjest Hummels Skrevet 4. desember 2015 #58 Skrevet 4. desember 2015 Okei, da tester jeg det ut imorra.Men de solsengene på brun og blid inneholder så mye knapper på taket og inni den boksen der. Er dette noe man skal bekymre seg for? Eller bare sette inn pengene, og ligge? Eller ta på vifte etc? Hva gjør du? Anonymkode: be89a...911Jeg har alltid vifte på og av og til vann dusj på. Da får du bittelitt vann på deg av og til for å kjølne deg ned.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #59 Skrevet 4. desember 2015 Bruker alltid solkrem, en som jeg kjøper på solariumet. En brun pakke, kommer ikke på navnet. Bruker briller som jeg har kjøpt der. De er så små at de dekker akkurat over øynene. Jeg soler ikke så ofte fjeset for der blir jeg lettere brun. http://brunogblid.no/vare-tjenester/solkremer/Noen av disse kremene du bruker? Anonymkode: be89a...911
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2015 #60 Skrevet 4. desember 2015 Tok sol idag, og tok bare 6 min egentlig, men merket allerede at jeg var blitt brunerene. Kjøpte også sånn krem fra automaten.Men dette lokket, lokker dere helt ned på solariumet, eller lar dere stå åpent? Siden mitt var åpent, eller sånn halveis da. Anonymkode: be89a...911
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå