Gå til innhold

Kvinne blotter seg, men ønsker ikke penisbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å pynte seg å hedre sine feminine former er ikke synonymt med å ønske seksuell kontakt fra fremmede på privat basis.
Logikken du kommer med her er den samme som voldtekstmenn som mener at fordi en kvinne viser bena oppfordrer hun til å bli voldtatt.

Anonymkode: 59d41...3dc

• Liker 24
Skrevet

Er vel din logikk som er mer enn merkelig, Free Life.

Anonymkode: e3fb8...192

• Liker 8
Skrevet

Forsåvidt er det også stor forskjell på å vise deler av puppene i en kjole på et offentlig arrangement, og det å sende privatbilder på privatnummeret hennes av sine ytterst private kjønnsorganer.

• Liker 13
Skrevet

Smakløs og utfordrende kjole betyr ikke at menn skal sende penis bilder. Det er da noe som alle vet, Ts!

Skrevet

Forsåvidt er det også stor forskjell på å vise deler av puppene i en kjole på et offentlig arrangement, og det å sende privatbilder på privatnummeret hennes av sine ytterst private kjønnsorganer.

Ja, det ene er jo mye mindre skandaløst. 

Å nærmest blotte puppene sine offentlig er jo helt hinsides. Ingen har vel bedt om å se puppa hennes? Likevel så tvinger hun seg på tusenvis, hundretusenvis av menneskers privatliv, og ikke minst barns! 

At noen sender kuken sin til kun henne privat skader jo ingen andre.

• Liker 1
Skrevet

Smakløs og utfordrende kjole betyr ikke at menn skal sende penis bilder. Det er da noe som alle vet, Ts!

Ok..men vet ikke alle at man ikke skal vise puppa sine også? Hva blir det neste..kjole hvor kjønnsleppene henger litt ut på sidene? 

Skrevet

Å pynte seg å hedre sine feminine former er ikke synonymt med å ønske seksuell kontakt fra fremmede på privat basis.
Logikken du kommer med her er den samme som voldtekstmenn som mener at fordi en kvinne viser bena oppfordrer hun til å bli voldtatt.

Eh..nei?

Er det å sende bilde av kuken sin det samme som å voldta? Eller er det omtrent det samme som å vise fram seg selv med puppa hengende ut i en åletrangt seksuell kjole mer i samme gate? 

Jeg vil si vise bilde av puppa sine er mer likt å vise bilde av pikken sin, enn det er å voldta. 

Men det er snål logikk?

Skrevet

Ja, det ene er jo mye mindre skandaløst. 

Å nærmest blotte puppene sine offentlig er jo helt hinsides. Ingen har vel bedt om å se puppa hennes? Likevel så tvinger hun seg på tusenvis, hundretusenvis av menneskers privatliv, og ikke minst barns! 

At noen sender kuken sin til kun henne privat skader jo ingen andre.

Den gang folk blir skadet av å se en kløft er når vi har gåtr alt for langt med kroppshysteri og dette kravet om å dekke seg til. Skal vi alle, menn og kvinner begynne å bruke burka kanskje? Slik at vi ikke får skader av å se en kropp i en setting som ikke er seksuell? 

Anonymkode: a5ba9...704

• Liker 5
Skrevet

Eh..nei?

Er det å sende bilde av kuken sin det samme som å voldta? Eller er det omtrent det samme som å vise fram seg selv med puppa hengende ut i en åletrangt seksuell kjole mer i samme gate? 

Jeg vil si vise bilde av puppa sine er mer likt å vise bilde av pikken sin, enn det er å voldta. 

Men det er snål logikk?

De henger ikke ut. Å sende bilder av pikken sin er seksuelt. Du forstår tydeligvisvis ikke forskjellen. Du får vel slag om du drar til Syden og ser alle toppløse damene så mye som du seksualiserer en naturlig del av kvinnens kropp som er ment for å gi et barn mat. 

• Liker 10
Skrevet

Jobb vs. privatliv. Der har du svaret.

• Liker 1
Skrevet

Eh..nei?

Men det er snål logikk?

I prinsippet så er det jo "nesten" det samme. Pupper er en del av kjønnet, akkurat som vagina. Å vise pupper er seksuelt hissende for menn, hvertfall så vekker det opmerksomhet. Viser mann pupper, så ber man også om oppmerksomhet.

Generelt å vise pupper i offentlighet bygger man ikke opp om sømmelighet, og hva har menn å vise til i forbindelse med kjønnet..jo det er penis.

Må også spørre om hvorfor sammenligner man bildet av penis med voldtekt? Dette er jo langt i fra det samme. Appelsin og banan er ikke det samme, selv om begge er frukt....

Når jeg ser bildet det er snakk om, synes jeg ikke det er noe usømmelig ved det. Heller ikke viser hun pupp, hun viser mye hud. Og ærlig talt synes jeg menn som sender bildet av penis til fremmede og "kjente" uoppfordret viser mangel på sosial kotyme. Har snakket med mange jenter på Tinder og Blendr, det er et utartet problem desverre. Jeg er mann, og menn burde skjønne at jenter generelt ikke synes en erigert penis i seg selv ikke er noe pent syn.

My thoughts about the topic...

Anonymkode: 534b9...b47

• Liker 3
Skrevet

Finnes det i hele tatt noen som liker å få penisbilder uoppfordret? Og nei: å kle seg dristig er ikke det samme som å si "Jeg ønsker bilder av din penis sendt til min mobiltelefon".

Lurer på hvorfor enkelte tenker at "min penis er så fin og estetisk pen, at hvis jeg sender deg bilde av den, så bør du være takknemlig"?

• Liker 7
Skrevet

Lurer på hva de skriver når de sender slike bilder.

"Hei, jeg kom over et bilde av deg der du viser litt mer hud enn hva jeg er vant til. Så her har du et bilde av penisen min."

Funker slikt på menn og?

"Hei, jeg så at du ikke hadde skjorten knept ordentlig igjen. Så her har du et bilde av penisen min."

Anonymkode: 6f521...7a7

• Liker 11
Skrevet

Hun viser ikke tydelig at hun vil ha seksuell oppmerksomhet selv om hun har på seg den kjolen! Skjønner ikke helt den tankegangen der. Men, jeg ser at hun har ganske mange lettkledde bilder på instagram der hun kun har på seg undertøy, eller kun truse. Ville satt mer spørsmålstegn ved de bildene.  

Anonymkode: f76f8...087

• Liker 1
Skrevet

Kun kjolebilde er ikke synonymt med : jeg vil ha bilder av din penis. Men hennes insta er fylt av lettkledde bilder av henne selv, og seksuellbetonet oppmerksomhet er noe man vet man får, og nok er meningen med å gå i slik kjole, og poste slike bilder, samt kommentarer som: ååh så pen du er, ååh så misunnelig jeg er, ååh så hot du er/så pen kropp du har etc etc. Ja det er usmaklig å sende penis bilder til fremmede, men er det noe hun burde sett for seg kom til å skje? ja , for uheldigvis er det slik sosiale medier funker idag.. 

Anonymkode: 57da1...31b

• Liker 1
Skrevet

Har du sett kjendisene i Hollywood? Klærne hennes er ikke noe å snakke om engang. Bare fordi dama bruker litt mer uvanlige klær enn hva andre dansker gjør, så betyr det ikke at hun oppfordrer kåte menn til å sende penisbilde. Hva slags boble er det du lever i? 

Anonymkode: 6a27c...125

Skrevet

Den gang folk blir skadet av å se en kløft er når vi har gåtr alt for langt med kroppshysteri og dette kravet om å dekke seg til. Skal vi alle, menn og kvinner begynne å bruke burka kanskje? Slik at vi ikke får skader av å se en kropp i en setting som ikke er seksuell? 

Blir "folk", voksne kvinner skadet av å se en penis da?

• Liker 1
Skrevet

Lurer på hva de skriver når de sender slike bilder.

"Hei, jeg kom over et bilde av deg der du viser litt mer hud enn hva jeg er vant til. Så her har du et bilde av penisen min."

Funker slikt på menn og?

"Hei, jeg så at du ikke hadde skjorten knept ordentlig igjen. Så her har du et bilde av penisen min."

Anonymkode: 6f521...7a7

Tror de færreste menn hadde laget en offentlig diger sak ut av det i hvert fall. Nesten så jeg tror hun gjør det for å få publisitet!?!?! Men det er sikkert konspirasjonsnoia?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...