Gå til innhold

Menn som sender penisbilder

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Oi hun damen var flott, tenker jeg sender hu et penis bidrag jeg au i håp om at det er min hun faller for :hoppe: Er optimistisk !

Endret av WubWub
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette! Jeg føler noen ganger det tenderer mer mot blotting enn  dårlig flørting (avhengig av kontekst, selvfølgelig). Syns noen menn/gutter som gjør dette kan forklare tanken bak. 

• Liker 1
Skrevet

Det som imponerer meg mest er at ingen av disse damene outer disse svina. Det vil jo være en særdeles effektiv måte å få stanset dette på. Hadde jeg mottatt slike bilder, hadde jeg sendt melding tilbake med advarsel om at om jeg mottok ETT bilde til, blir bildet publisert med fullt navn og nummer.

Anonymkode: a67a0...d46

• Liker 2
Skrevet

Det som imponerer meg mest er at ingen av disse damene outer disse svina. Det vil jo være en særdeles effektiv måte å få stanset dette på. Hadde jeg mottatt slike bilder, hadde jeg sendt melding tilbake med advarsel om at om jeg mottok ETT bilde til, blir bildet publisert med fullt navn og nummer.

med andre ord vil du hjelpe gutta ved å sørge for at flest mulig får sett staken deres? hvor er logikken i at dette vil stanset noen?

målet er jo å vise den frem

Skrevet

Ofte de som er stolte av den og tror, i sin villfarelse, at den er stor. 

Anonymkode: b5505...02c

Da må de i det minste ta bildet med nettbrett, holder ikke å sende fra en samsung mini.

Anonymkode: b3cf4...d02

Skrevet

Værdama gjorde det jo. Men jeg merker at jeg håper det ikke finnes flere Håkon Johnsen på Hamar. Da er det bare å melde flytting eller navnebytte, evt det som går raskest.

Anonymkode: b3cf4...d02

Skrevet

For de som har behov for å sende, er vel det tryggeste å sende til dem som faktisk ønsker det. Det er jo noen av dem her inne.

Eller?

Hvis vi skal snu på det. Hvis ei dame her inne hadde sendt meg noe, hadde jeg mest sannsynlig sagt tusen takk og blitt veldig glad. Vil tro det er litt forskjell på menn og kvinner der ja ;)

Skrevet

menn som sender dette til ida og sophie elise?

er det rart folk får forstoppelse?

Anonymkode: 574d5...a79

Skrevet

Ryddet vekk kontaktannonse,

pinar, mod. 

Gjest PseudonymBruker
Skrevet

Penis-bilde-tråden bidrar ihvertfall ikke til å skremme potensielle gutter fra å sende dick-pics, heller tvert imot sånn som enkelte damer reagerer med :hjerter_rundt: :sjenert: :hjerter:  og :sikle: . Og ja, jeg skjønner jo at det er stor forskjell på å se bilder anonymt, og det å se bilder av en konkret person som man har en samtale med, men er ikke så sikker på at alle disse guttene forstår det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...