Collan Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Jeg så denne artikkelen på Dagbladet nå: http://www.kjendis.no/2015/12/01/kjendis/nikita_klestrup/dansk/politiker/playboy/42187439/?_ga=1.84387097.1042719610.1446589707En dansk kvinnelig politiker får tilsendt penisbilder etter at hun ble avbildet med en solid utringning eller hva man nå skal kalle den varianten hun er avbildet med.Jeg har sett noen tråder her på forumet også om kvinner som får tilsendt penisbilder fra menn, enten i private samtaler her på forumet, på Tinder eller andre kanaler.Jeg lurer på hva som får en mann til å gjøre dette? Det de antakeligvis ønsker å oppnå er sex, men tror de virkelig at en kvinne som får tilsendt et penisbilde fra en vilt fremmed mann får lyst på sex av det? Har de overhodet ikke noe gangsyn?Jeg kan vanskelig forestille meg at dette "sjekketrikset" noengang har vært vellykket, men allikevel er det noen menn som gjør det om igjen og om igjen.Er det noen av den typen menn her som kan forklare hva logikken bak det er?Dere kvinner som blir utsatt for dette, ignorerer dere det bare fullstendig eller har dere noen gang giddet å bruke tid på å gi avsender en velfortjent skyllebøtte? 3
Gjest lipgloss Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Det må være en spesiell type menn som gjør dette,tror ikke de fleste menn finner glede i å sende bilder av sin penis,finnes rare mennesker som finner på mye rart overalt.
Mona Sax Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Tror de som sender slike bilder mangler noen store, sosiale antenner. Dette fikk meg forøvrig til å tenke på denne "go'biten". 7
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Jeg har lurt på det samme over lengre tid. En ting er om man misforstår noen signaler og sender slike bilder i løpet av en flørtende samtale, men hva er det som får enkelte menn til å sende penisbilder sånn helt ut av det blå? Anonymkode: f48b4...357 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Ofte de som er stolte av den og tror, i sin villfarelse, at den er stor. Jeg bare ignorere de.. Anonymkode: b5505...02c 4
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Det finnes et stort tall av rare mennesker i verden vi lever i. Hver dag jeg kjører bil så ser jeg en eller annen rar person som ikke kan trafikkreglene, og som utsetter andre for fare. Ufattelig i mine øyne. Sikkert av samme grunn at det finnes en god del umodne gutter og menn som ikke helt har lært seg å reflektere over handlingene sine. Helt objektivt så minner slike mennesker om roboter som er helt uten selvbevissthet og egen fri vilje. Anonymkode: 64eb2...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Tror de som sender slike bilder mangler noen store, sosiale antenner. Dette fikk meg forøvrig til å tenke på denne "go'biten". Var denne Håkon "ekte"? Litt kleint for ham å bli navnlagt på en nasjonal tv-kanal vil jeg tro... Anonymkode: ee28a...712
Mona Sax Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Var denne Håkon "ekte"? Litt kleint for ham å bli navnlagt på en nasjonal tv-kanal vil jeg tro...Anonymkode: ee28a...712Synes også det var litt merkelig at de gikk ut med fullt navn ja, men de ble vel så dritt lei av at denne ståpikken stadig dukket opp.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Jeg liker ståpikker, Håkon . Send til meg Anonymkode: f3e22...a8e 1
Em11mily Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 Er vel ikkeno å henge seg opp i og starte en diskusjon.Om noen ikke liker det så slett bare.Noen av oss synes det er ganske morsomt faktisk og noen ganger også ganske deilig.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #12 Skrevet 3. desember 2015 Jeg lurer på hva som får en mann til å gjøre dette?Han tenner på å vise pikken sin til kvinner. Som regel er det bare det. Noen tror sikkert også at kvinnen vil bli imponert eller få lyst på sex, men det er nok en minoritet. Anonymkode: 285d0...5fb
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Er vel ikkeno å henge seg opp i og starte en diskusjon.Om noen ikke liker det så slett bare.Noen av oss synes det er ganske morsomt faktisk og noen ganger også ganske deilig.Det virker jo som at det er ganske utbredt, og noe de fleste ikke ønsker å motta. Så jo, absolutt noe å starte en diskusjon om. Anonymkode: dfaa3...e11 3
Gjest FruPotter Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Anyways. Jeg bare ignorerer dersom det skjer. Og ja, det har skjedd. Jo mindre oppmerksomhet, jo mindre moro for han som sender penis-bildet. Hehe... Helt meningsløst å sende slike bilder, synes jeg. Men jaja... Dersom de virkelig vil at fremmede mennesker skal se utstyret, så javel!
Katten.2.0 Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Noen ganger er den rett og slett så vakker at det ville vært en forbrytelse å ikke dele den med omverden. 1
pinar Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Ryddet for personangrep og svar.pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2015 #18 Skrevet 3. desember 2015 problemet ligger jo hos kvinnen. mange damer som sender pupp og fitte bilde til meg. sender aldri pikken. men de vil ha. før de så klager de sikkert på at jeg er gris. Anonymkode: c5f31...346
-Susanne- Skrevet 4. desember 2015 #19 Skrevet 4. desember 2015 Jeg lurer på hva som får en mann til å gjøre dette?Lav iq? Manglende sosiale ferdigheter? Har de overhodet ikke noe gangsyn?Tvilsomt (etter å ha forsøkt å føre en samtale med et par av de) Dere kvinner som blir utsatt for dette, ignorerer dere det bare fullstendig eller har dere noen gang giddet å bruke tid på å gi avsender en velfortjent skyllebøtte?Ignorerer. 1
ClosedParadise Skrevet 4. desember 2015 #20 Skrevet 4. desember 2015 Penisbilder på snap, skal jeg love dere ikke er noe gøy i lengden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå