FreeLife Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Helt sprøtt hvor nøyaktig den er...hvordan visste han?
Snakkis Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Hva bok er dette? Finner jeg den på nasjonalbiblioteket? Fortell kort oppsummert?
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Eh, den er ikke engang i nærheten. Anonymkode: febd5...afc
FreeLife Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Hva bok er dette? Finner jeg den på nasjonalbiblioteket? Fortell kort oppsummert?Du kan lese reviews på f.eks amazonDu må nok kjøpe den på amazon...det er IKKE en vanlig bok, selv om den er kritikerrost og hyllet i mer tunge litterære og faglige miljøer. Handler kort og godt om at en million migranter plutselig kommer til Europa. Hva er kultur. Hva er Europa? Hvem er disse andre? Hvem er vi? Hva slags kaos blir det? Hvor svikter politikerne, samfunnet, folket..hvem står igjen på barrikadene, hvem rømmer, hvem blir høyreekstreme, hvem forblir venstreekstreme..slike ting. Jeg er bare halvveis og jeg er MIND=BLOWN. Den beskriver NØYAKTIG situasjonen i dag, og hvorfor mange av oss tenker som vi tenker, både de som er positive og de som er negative. Det er den mest profetiske boka jeg har lest, og en av de mest skremmende. Endret 2. desember 2015 av FreeLife 1
FreeLife Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 2. desember 2015 Eh, den er ikke engang i nærheten. Anonymkode: febd5...afcHar du lest den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå