silja Skrevet 3. oktober 2004 #1 Skrevet 3. oktober 2004 hvorfor iall verden finner jeg ikke posen "crisp" lengre??? - det var jo den beste! forøvrig, hvilken er din favoritt?
Gjest MrsL Skrevet 3. oktober 2004 #2 Skrevet 3. oktober 2004 Min favoritt: De "platene" med strø på om du skjønner hva jeg mener
Cilla Skrevet 3. oktober 2004 #3 Skrevet 3. oktober 2004 hvorfor iall verden finner jeg ikke posen "crisp" lengre??? - det var jo den beste! forøvrig, hvilken er din favoritt? Mener på jeg har sett Crisp stadig vekk i butikkhyllene jeg. Men har ikke kjøpt de på leeeenge så mulig du har rett Min favoritt: De "platene" med strø på om du skjønner hva jeg mener Tror de heter Juveler. Jeg liker og spise disse kulene først, så sjokoladen.
silja Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg liker og spise disse kulene først' date=' så sjokoladen[/quote'] kjenner meg så igjen - akkurat det samme her, hadde tvangstanke på det da jeg var liten, ikke helt klart å slutte...
Martha Stewart Skrevet 3. oktober 2004 #5 Skrevet 3. oktober 2004 Min favoritt: De "platene" med strø på om du skjønner hva jeg mener Juveler er min favoritt også!
Gjest Revenka Skrevet 3. oktober 2004 #6 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg liker vel nesten alt i minde sin smågodt sjokoladepose. Spesielt bananene og melkeplettene med strø. Nam nam. Det som ligger igjen til slutt er de firkantede som er litt myke inni. Men de går jo selvfølgelig ned de også! En annen ting, liker banansjokolade veldig godt og det er veldig stor forskjell på Minde og Nidar. Mindes er aller best!
Gjest gjesta Skrevet 3. oktober 2004 #7 Skrevet 3. oktober 2004 De med strø på er ikke gode i det hele tatt, så de kan dere bare ha. Men lakrisene - DE vil jeg ha. Stor forskjell på Minde Lakris og Nidars Lakris. Førstnevnte smaker suverent best!
Gjest Emera Skrevet 3. oktober 2004 #8 Skrevet 3. oktober 2004 Nidar ruler! Men de med strø på fra Minde er kjempegode, da!
Gjest Lea Skrevet 3. oktober 2004 #9 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg tror ikke at jeg er så glad i Minde sjokolade. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tar stadig meg selv i å IKKE kjøpe Minde. Velger Freia eller Nidar i stedet. Men om det bare var Minde å oppdrive, så hadde jeg sikkert klart meg med det altså.
Gjest apriljente: Skrevet 5. oktober 2004 #12 Skrevet 5. oktober 2004 Freias mørke sjokolade - absolutt. Den er tynn og sprø siden det ligger to lag over hverandre, samtidig sies det at den er sunn
Gjest apriljente: Skrevet 5. oktober 2004 #13 Skrevet 5. oktober 2004 Ups....... :o Jeg hørte sjokolade, og glemte overskriften nemlig småsjokolade...sorry. Den med lakris er min favoritt der
maiia Skrevet 5. oktober 2004 #14 Skrevet 5. oktober 2004 Favoritten er banansjokoladen. Ellers liker jeg alle unntatt den med lakris, så den overlater jeg til min kjære! Det er nemlig hans favoritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå