Gjest NN Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 Hva slags egenskaper (rangert fra topp til bunn) bør/skal deres kvinnelige livsledsager inneha/være utstyrt med - indre/YTRE kvaliteter. Smaken er som baken, men likevel nysgjerrig på generelle infallsvinkler på dette - hva teller mest? Og hvor viktig er egentlig HUMOR og humør på en dame? Ok f.eks. om hun er litt tilkneppet/selvhøytidlig/elegant (stille og beskjeden) el. er det best om hun er lett og ledig (sjarm). Frampå/snakkesalig/sprudlende etc. el. kjølig/tilbakeholden/avbalansert osv. Kanskje en god blanding? Hva er finner dere SÅ mest frastøtende/avtennende. Helt ærlig nå - let godt i fantasien deres:-)
-zloty Skrevet 12. juli 2002 #2 Skrevet 12. juli 2002 Når jeg møter ei dame: 1 - jeg må like hennes generelle fremtoning 2 - Hun må ikke virke skjør og tander 3 - sporty, det tenner en ektra glød hos meg 4 - Det må være lov til å le og helst litt ofte 5 - Laster, problemer og nerver trenger ikke luftes umiddelbart 6 - Respons, kjærtegn og smil virker nesten uansett på meg 7 - TV-slave? forget it..liker TV men med måte 8 - Aktiv, tar kontakt, finner på noe kan å holde en samtale 9 - intellekt , reflektert, kunnskapsrik, bereist ol Jo flere av disse punktene som stemmer, jo mer på tuppa blir jeg
Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #3 Skrevet 12. juli 2002 Jeg svarer selv om jeg er jente. Jeg har aldri skjønt slike spørsmål - kan/skal man endre på personligheten sin for å "fange" en mann?? Ikke rart at forhold går i stykker når "avsløringen" kommer for en dag. Eller gjelder det ikke å finne en mann som passer deg, men å ha flest mulig, være mest mulig populær....
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Gjest NN skrev (På 12.7.2002 den 9.46): Hva slags egenskaper (rangert fra topp til bunn) bør/skal deres kvinnelige livsledsager inneha/være utstyrt med - indre/YTRE kvaliteter. Smaken er som baken, men likevel nysgjerrig på generelle infallsvinkler på dette - hva teller mest? Og hvor viktig er egentlig HUMOR og humør på en dame? Ok f.eks. om hun er litt tilkneppet/selvhøytidlig/elegant (stille og beskjeden) el. er det best om hun er lett og ledig (sjarm). Frampå/snakkesalig/sprudlende etc. el. kjølig/tilbakeholden/avbalansert osv. Kanskje en god blanding? Hva er finner dere SÅ mest frastøtende/avtennende. Helt ærlig nå - let godt i fantasien deres:-) Humor er viktig Anonymkode: d86cf...3a0
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Seriøst? 18 år siden? Disse mannfolka har bikket 50 nå. Anonymkode: ecfee...642
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå