Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags egenskaper (rangert fra topp til bunn) bør/skal deres kvinnelige livsledsager inneha/være utstyrt med - indre/YTRE kvaliteter. Smaken er som baken, men likevel nysgjerrig på generelle infallsvinkler på dette - hva teller mest?

Og hvor viktig er egentlig HUMOR og humør på en dame? Ok f.eks. om hun er litt tilkneppet/selvhøytidlig/elegant (stille og beskjeden) el. er det best om hun er lett og ledig (sjarm). Frampå/snakkesalig/sprudlende etc. el. kjølig/tilbakeholden/avbalansert osv. Kanskje en god blanding? Hva er finner dere SÅ mest frastøtende/avtennende. Helt ærlig nå - let godt i fantasien deres:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg møter ei dame:

1 - jeg må like hennes generelle fremtoning

2 - Hun må ikke virke skjør og tander

3 - sporty, det tenner en ektra glød hos meg

4 - Det må være lov til å le og helst litt ofte

5 - Laster, problemer og nerver trenger ikke luftes umiddelbart

6 - Respons, kjærtegn og smil virker nesten uansett på meg

7 - TV-slave? forget it..liker TV men med måte

8 - Aktiv, tar kontakt, finner på noe kan å holde en samtale

9 - intellekt , reflektert, kunnskapsrik, bereist ol

:briller: Jo flere av disse punktene som stemmer, jo mer på tuppa blir jeg :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg svarer selv om jeg er jente. Jeg har aldri skjønt slike spørsmål - kan/skal man endre på personligheten sin for å "fange" en mann??

Ikke rart at forhold går i stykker når "avsløringen" kommer for en dag.

Eller gjelder det ikke å finne en mann som passer deg, men å ha flest mulig, være mest mulig populær....

• 18 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Gjest NN skrev (På 12.7.2002 den 9.46):

Hva slags egenskaper (rangert fra topp til bunn) bør/skal deres kvinnelige livsledsager inneha/være utstyrt med - indre/YTRE kvaliteter. Smaken er som baken, men likevel nysgjerrig på generelle infallsvinkler på dette - hva teller mest?

Og hvor viktig er egentlig HUMOR og humør på en dame? Ok f.eks. om hun er litt tilkneppet/selvhøytidlig/elegant (stille og beskjeden) el. er det best om hun er lett og ledig (sjarm). Frampå/snakkesalig/sprudlende etc. el. kjølig/tilbakeholden/avbalansert osv. Kanskje en god blanding? Hva er finner dere SÅ mest frastøtende/avtennende. Helt ærlig nå - let godt i fantasien deres:-)

Humor er viktig 

Anonymkode: d86cf...3a0

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? 18 år siden? Disse mannfolka har bikket 50 nå. 

Anonymkode: ecfee...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...