Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr jeg kjenner at jeg liker litt. Kunne tenkt meg og blitt bedre kjent og se om det evt. kunne blitt noe. Saken er den, at vi har allerede hatt sex. Blir det da teit og si til han neste gang jeg treffer han at jeg er kommet dit i livet at jeg vil finne meg noe og satse på? Jeg er utrolig dyktig på å snakke, men helvette er at jeg har ingen filter. Snakker rett fra levra, uten og tenke på hvordan det kommer ut eller oppfattes. Vil jo ikke at han skal få panikk og tro jeg vil gifte meg med han neste helg liksom.. 😏 Så spm. blir hvordan få frem budskapet på en ok måte? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor snakke så mye om sånt? Er det ikke bare å ha mer og mer sex og så flytte inn?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor snakke så mye om sånt? Er det ikke bare å ha mer og mer sex og så flytte inn?

Hahahaha, denne fortjener enkelt og greit KUDOS! 🙏🏼😂

Gjest supernova_87
Skrevet

Hva med å si at du ikke er interessert i et forhold som kun er fysisk? At selv om dere allerede har hatt sex, så er ikke du interessert i å kun ha noe for å ha noen å ha sex med, og håper at han ser på det på samme måte. 

Skrevet

Si det i en (ikke alt for) koselig tone at du liker han godt, evt. veldig godt. Kanskje sier han det tilbake :D Trenger ikke utbrodere i det vide og store hvor godt du liker han og at du ser for deg en lang fremtid med han. Ta det naturlig. Og om han lurer mer på hvorfor (noen er jo så rett fram og spør for å høre), så kan du jo si noe mer om det. 

Kjærleik er digg. <3

Anonymkode: 66f62...069

Skrevet

Jeg kan skjønne at du ønsker noe seriøst, men jeg ville likevel ikke sagt det. For det fremstår ikke så smart å ha sex med en gang med en fyr, og så etterpå si at man er ute etter noe seriøst. Bruk bare tiden på å bli kjent, og ikke ha sex hver gang dere treffes. Så sorterer det seg ut som det skal.

Anonymkode: 068f9...1a9

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan skjønne at du ønsker noe seriøst, men jeg ville likevel ikke sagt det. For det fremstår ikke så smart å ha sex med en gang med en fyr, og så etterpå si at man er ute etter noe seriøst. Bruk bare tiden på å bli kjent, og ikke ha sex hver gang dere treffes. Så sorterer det seg ut som det skal.

Litt enig.. har nemlig gjort samme greia selv:) jeg valgte å si fra at jeg ville noe mer, bli kjent annet enn det fysiske, men det kunne han ikke helt se at han trodde var noe vits i. Ikke så kult det! Men sånn kan det gå. Kan jo være du er heldigere :D

Anonymkode: bf8cf...a90

Skrevet

Så man kan kaste bort mer tid? Bedre å avklare fort, synes jeg.

Anonymkode: 9931c...c12

Skrevet

Så man kan kaste bort mer tid? Bedre å avklare fort, synes jeg.

Anonymkode: 9931c...c12

Men så risikerer man jo å skremme vekk fyren, bedre å si litt om gangen og se hvor det fører hen. Bruk tid sammen og forsett å ha sex, men prøv å foreslå andre ting også :) Er han ikke interessert merker du det nok fort...

Skrevet

Ja det er helt ok å si! :) Pleier å si fra om sånt selv sån at jeg ikke kaster bort tiden min, og forklarer samtidig at jeg ikke takler å sløse bort mer tid og FØLELSER, fordi tullball er jeg blitt for voksen på og vært gjennom for mye for.

Så du kan fint si det du tenker på og snakke rett fra levra. Takler han det ikke så har du spart deg for mye bortkasta tid og følelser. Men et tips er å ikke ha sex på en stund etter du har sagt dette selvom han sier han forstår deg og også vil satse, for man kan aldri vite hvordan løgner menn drar når de først har fått seg fitte og håper å få seg mer...

Anonymkode: d4930...c51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...