Gå til innhold

Her kommer helt sikker et kjempe teit spm, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte for noen uker siden en gammel klassekamerat og klarer ikke få han ut av hodet. Han viste en veldig interesse for meg og sa at han gjerne ville at jeg skulle ta nr hans for han sin tlf hadde ikke strøm lenger, MEN det hadde ikke jeg heller. Så stengte byen og alt bare ble et kaos og jeg så han ikke igjen. Jeg har prøvd og både søke han opp på facebook og 1881, men finnet han ikke. Her er spm mitt: kan jeg sende en mld til faren hans og be om nr til sønnen hans? Jeg husket nemlig navnet hans og fant han på facebook, eller er det helt bak mål? Og hvis ikke det er helt tullete, hvordan skal jeg formulere meg. Regner med at faren ikke husker meg.

Anonymkode: a469b...151

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må legge til at dette gjør meg gal, og at jeg håper så å se han igjen. Jeg var forelsket i han i mange år, og visste ikke at han hadde hatt øyne for meg, noe han fortale på byen. 

Gjest supernova_87
Skrevet

"Heihei! Jeg er en tidligere klassevenninne av Peter, skulle gjerne hatt kontakt med ham, og lurte på om du enten kunne videreformidle nummeret mitt eller om jeg kunne fått hans? Hilsen Pernille (77 88 99 00) :)"

Skrevet

Ja, sånn kan jeg legge det frem ja, takk :) 

Skrevet

Er så redd jeg har gjort noe teit nå. Sendte mld istad til faren hans. Tenk hvis han synes det er så teit at han ikke gidder å svare, eller ikke gi nr mitt videre til sønnen. 

Er så redd også for at det bare var fyllerør også fra sønnen sin side, men hvorfor skulle det vært det. 

Det skal sies at denne karen her kan velge å vrake i damer, han er utrolig kjekk og kommer fra en god familie. 

Så skal han liksom ha vært forelsket i meg, en helt vanlig jente. 

Skrevet

Personlig syns jeg det er kjempeteit - men også kjempetøft! Om dette er din "The ONE" så er det jo utrolig romantisk, men om det ikke er det så er det det stikk motsatte. Krysser fingrene for deg og håper du får svar og at han ikke blir overveldet og flau over at du har skrevet til faren hans! Hold oss oppdatert :)

Anonymkode: 7f992...ce2

Skrevet

Er så redd jeg har gjort noe teit nå. Sendte mld istad til faren hans. Tenk hvis han synes det er så teit at han ikke gidder å svare, eller ikke gi nr mitt videre til sønnen. 

Er så redd også for at det bare var fyllerør også fra sønnen sin side, men hvorfor skulle det vært det. 

Det skal sies at denne karen her kan velge å vrake i damer, han er utrolig kjekk og kommer fra en god familie. 

Så skal han liksom ha vært forelsket i meg, en helt vanlig jente. 

sendte du meldingen på Facebook? I såfall må du ikke få fnatt hvis han ikke svarer for da havner jo meldingen din i den innboksen svært få vet om/sjekker 

Skrevet

Syns dette var en helt grei ting å gjøre. Ikke bekymre deg :) lykke til!

Anonymkode: 6c9f2...fd3

• Liker 1
Skrevet

Her kommer en oppdatering dere, og den er positiv. Han tok kontakt med meg!!! :D 

Vi snakket litt over meldinger, og det ble jammen meg en date ut av det også, vi skal lage mat og spise sammen til lørdag :D 

Det her er så overveldende for meg, jeg har som sagt vært forelsket i han i mange år, siden jeg var 12 faktisk og er nå 27. Jeg husker enda hvor mange netter jeg lå våken og fantaserte om han, og fikk helt sommerfugler i magen av han.  Jeg dagdrømte hele tiden om at han kysset meg og ble helt gal når jeg så han. Men jeg trodde han aldri så meg. Jeg var en av de vanlige jentene, og han var i den mest populære gjengen på skolen. Nå er vi jo voksne, men han er fortsatt like kjekk, og tanken om at han også egentlig har likt meg også er helt fantastisk. Kanskje jeg er så heldig at han blir min, nå 15 år etter jeg for første gang ble forelsket i han :)

• Liker 7
Skrevet

"Heihei! Jeg er en tidligere klassevenninne av Peter, skulle gjerne hatt kontakt med ham, og lurte på om du enten kunne videreformidle nummeret mitt eller om jeg kunne fått hans? Hilsen Pernille (77 88 99 00) :)"

"Ps. Vet du om han har tilbud på GHB tablettene enda?"

(Beklager, jeg bare måtte) :)

Gjest supernova_87
Skrevet

Her kommer en oppdatering dere, og den er positiv. Han tok kontakt med meg!!! :D 

Vi snakket litt over meldinger, og det ble jammen meg en date ut av det også, vi skal lage mat og spise sammen til lørdag :D 

Det her er så overveldende for meg, jeg har som sagt vært forelsket i han i mange år, siden jeg var 12 faktisk og er nå 27. Jeg husker enda hvor mange netter jeg lå våken og fantaserte om han, og fikk helt sommerfugler i magen av han.  Jeg dagdrømte hele tiden om at han kysset meg og ble helt gal når jeg så han. Men jeg trodde han aldri så meg. Jeg var en av de vanlige jentene, og han var i den mest populære gjengen på skolen. Nå er vi jo voksne, men han er fortsatt like kjekk, og tanken om at han også egentlig har likt meg også er helt fantastisk. Kanskje jeg er så heldig at han blir min, nå 15 år etter jeg for første gang ble forelsket i han :)

:laugh: SÅ BRA! :hoppendeglad: Love is in the air :blush: 
Får jeg komme i bryllupet eller? :fnise: :lur:

Skrevet

Hehe ja, altså må jo nesten be den som ga meg et supert råd, så blir det bryllup så er du med ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...