Gjest lipgloss Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Noen som har peiling på parykker,hvilken farge som passer best visst en er blond naturlig,føler sort passer meg best men er blond,kan dette stemme,blir ikke klok på dette Ronja/lipgloss
Beach Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Det blir som med farging av hår - helt individuelt hva hver enkelt kler. Så det må man nesten føle litt på selv. Hvis du synes sort er pent på deg, synes jeg du skal velge det. Eventuelt en mørkere versjon av brun, slik at det ikke blir så hardt da du er naturlig lys. Men vanskelig å si uten å ha sett deg.
Gjest Tigress Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Det er vel ganske sikkert at svart ikkje er mest kledeleg, det er for langt unna den naturlege fargen din, og det ser som oftast rett og slett kunstig ut. Vil tru variantar av mørk blondt mot ljos brun vil funke best. Eg har jo faktisk sett deg, og med hudtonen din trur eg ein farge som den Jennifer Aniston har, ville kunne fungere.
Gjest lipgloss Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Det blir som med farging av hår - helt individuelt hva hver enkelt kler. Så det må man nesten føle litt på selv. Hvis du synes sort er pent på deg, synes jeg du skal velge det. Eventuelt en mørkere versjon av brun, slik at det ikke blir så hardt da du er naturlig lys. Men vanskelig å si uten å ha sett deg.Takk for svar:)
Snadder Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Har du sett noe av den serien jeg anbefalte deg enda . RuPaul Drag race? Der er det bra mange parykker i sving og man kan få mange ideer. vet at de bruker denne nettsiden mye: http://shop.wigsbuy.com/
Gjest lipgloss Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Det er vel ganske sikkert at svart ikkje er mest kledeleg, det er for langt unna den naturlege fargen din, og det ser som oftast rett og slett kunstig ut. Vil tru variantar av mørk blondt mot ljos brun vil funke best. Eg har jo faktisk sett deg, og med hudtonen din trur eg ein farge som den Jennifer Aniston har, ville kunne fungere. Stoler på deg Tigress,du vet hvordan jeg ser ut med sort parykk😊syns det er kjekt du vet hvem jeg er😊
Gjest lipgloss Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Har du sett noe av den serien jeg anbefalte deg enda . RuPaul Drag race? Der er det bra mange parykker i sving og man kan få mange ideer. vet at de bruker denne nettsiden mye: http://shop.wigsbuy.com/Hei nei har ikke sett på den enda,men har skrevet ned tittel på telefonen og funnet den frem,gleder meg til og se den men vil se i fred og ro når jeg er alene 😊gleder meg veldig.Skal inn å titte på nettsiden wigsbuy nå,elsker slike sider.Klemmer 😘😘😘
Gjest lipgloss Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Har du sett noe av den serien jeg anbefalte deg enda . RuPaul Drag race? Der er det bra mange parykker i sving og man kan få mange ideer. vet at de bruker denne nettsiden mye: http://shop.wigsbuy.com/jo så nå at jeg har vært inne og sett på parykker der,veldig mye pent,blir helt syk hihi har lyst på alt jeg😂😂
Snadder Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Hei nei har ikke sett på den enda,men har skrevet ned tittel på telefonen og funnet den frem,gleder meg til og se den men vil se i fred og ro når jeg er alene 😊gleder meg veldig.Skal inn å titte på nettsiden wigsbuy nå,elsker slike sider.Klemmer 😘😘😘Så hærlig :D I episodene på RuPaul er det flere små konkurranser der premien er sponset av en butikk. Anbefaler deg å legge merke til disse butikkene. Ofte folk som lager både kjoler, parykker og pupper som ser veldig realistiske ut! 1
Gjest lipgloss Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Så hærlig :D I episodene på RuPaul er det flere små konkurranser der premien er sponset av en butikk. Anbefaler deg å legge merke til disse butikkene. Ofte folk som lager både kjoler, parykker og pupper som ser veldig realistiske ut! Det skal jeg gjøre vettu,elsker alt som har med feminitet å gjøre,koser meg med alt slikt,takk for tips😘😘
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå