AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Hei! Jeg fikk en øyeinfeksjon i går, og det kjentes ut som det begynte i hårsekken på enoe av øyevippene. Idioti som jeg er og pga. at det gjorde så vondt, presterte jeg å rive ut nesten alle øyevippene. Og nå er det jo tid for fest og pynting fremover... Så jeg innser at jeg blir nødt til å gå for vippe extensions. Men jeg lurer på et par ting.1. Går det greit å bruke det selv om jeg ikke har øyevipper i det hele tatt omtrent på øyelokket? 2. Vil det se rart ut med ekstra mye vipper på det øyet jeg har alle vippene fortsatt? 3. Til dere som har prøvd det, hvor lenge satt det? Ble dere fornøyde, og hvor mye betalte dere for det? 4. Har noen en salong i Oslo å anbefale? Blir glad for alle svar, tips og råd 😊 Anonymkode: 7359b...63f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Øyeinfeksjonen er forresten 10 x verre i dag til tross for medisiner, og jeg forstår at jeg må vente til det er over med å sette på extensions 😊TS Anonymkode: 7359b...63f
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 1. Mener du at du faktisk, bokstavelig talt, ikke har NOEN vipper igjen? Vippeextensions settes jo på dine egne vipper, så det kan vel bli vanskelig å få festet noen vipper dersom du ikke har noen naturlige å feste dem på... 2. Jeg regner med at vippeteknikeren klarer å få det ganske jevnt, det kan jo hende det går an å sette på litt færre vipper på det øyet som fortsatt har alle naturlige vipper intakte. For å jevne det ut, liksom. Men jeg vet ikke, det er det nok lettest å få svar på om du faktisk spør en vippetekniker. Jeg har opplevd å få øyekatarr imens jeg har extensions, noe som gjorde at jeg mistet vippene på det ene øyet mye raskere enn på det andre. Jeg følte meg ikke særlig fin da, altså. 3. Jeg fyller på hver 5. uke, mine holder seg godt. Så finnes det noen som må fylle på allerede etter tre uker, også er det de som kan gå i seks uker med det samme settet. Påfyll for meg koster 800 kr, men både prisen for nytt sett og påfyll varierer litt, alt etter hvor du går. Billigste jeg har hørt om i Oslo ligger vel på rundt 1500 kr for nytt sett? Da snakker jeg om ordentlige salonger, jeg har aldri sjekket ut disse småsjappene med juletrelys rundt døra året rundt, som ser ut til å drive med alt fra vippeextensions til negler til hundeklipp til bilvask. 4. Anna Edvardsen er nok en av de dyktigste i Oslo ("Annas MakeUp World" på facebook). Har imidlertid hørt at hun har fulle kundelister for øyeblikket, uten at jeg er 100% sikker på om det stemmer. Ellers kjenner jeg etpar jenter som går til Lash Bar på Grünerløkka, de er også flinke. Anonymkode: 8d444...ab9 2
Sheherasade Skrevet 6. januar 2016 #4 Skrevet 6. januar 2016 Den 30 novembre 2015 at 17.45, AnonymBruker skrev: 1. Mener du at du faktisk, bokstavelig talt, ikke har NOEN vipper igjen? Vippeextensions settes jo på dine egne vipper, så det kan vel bli vanskelig å få festet noen vipper dersom du ikke har noen naturlige å feste dem på... 2. Jeg regner med at vippeteknikeren klarer å få det ganske jevnt, det kan jo hende det går an å sette på litt færre vipper på det øyet som fortsatt har alle naturlige vipper intakte. For å jevne det ut, liksom. Men jeg vet ikke, det er det nok lettest å få svar på om du faktisk spør en vippetekniker. Jeg har opplevd å få øyekatarr imens jeg har extensions, noe som gjorde at jeg mistet vippene på det ene øyet mye raskere enn på det andre. Jeg følte meg ikke særlig fin da, altså. 3. Jeg fyller på hver 5. uke, mine holder seg godt. Så finnes det noen som må fylle på allerede etter tre uker, også er det de som kan gå i seks uker med det samme settet. Påfyll for meg koster 800 kr, men både prisen for nytt sett og påfyll varierer litt, alt etter hvor du går. Billigste jeg har hørt om i Oslo ligger vel på rundt 1500 kr for nytt sett? Da snakker jeg om ordentlige salonger, jeg har aldri sjekket ut disse småsjappene med juletrelys rundt døra året rundt, som ser ut til å drive med alt fra vippeextensions til negler til hundeklipp til bilvask. 4. Anna Edvardsen er nok en av de dyktigste i Oslo ("Annas MakeUp World" på facebook). Har imidlertid hørt at hun har fulle kundelister for øyeblikket, uten at jeg er 100% sikker på om det stemmer. Ellers kjenner jeg etpar jenter som går til Lash Bar på Grünerløkka, de er også flinke. Anonymkode: 8d444...ab9 Takk for svar! Da har jeg bestilt time på Lash Bar. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå