Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å registrere meg, får meg brukernavn og passord. så får jeg beskjed om å klikke meg inn på en fil på programfiler/ea games/the sims2/support/ER eg.exe for å produktregistrere spillet mitt. via den logger jeg meg inn, for så å skrive spillkoden min. men jeg får beskjed om at koden allerede er brukt :klø: hva kan jeg gjøre med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg sendt dem mail. får bare håpe jeg får svar :-)

Skrevet

Jeg har Sims 1 + Exspantion Pack eller hva det nå heter. Skulle legge det inn her hjemme, men mangler koden til EP, den er på den tilhørende boken som ligger et sted jeg tydeligvis ikke får tak i den på... Noen som vet hva jeg gjør?

Skrevet

Ellers så kan du gå inn på hjemmesiden og kontakte dem for å få en ny serial. www.thesims.com

Deler av innlegget er fjernet.

Lea (moderator)

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg prøver å registrere meg, får meg brukernavn og passord. så får jeg beskjed om å klikke meg inn på en fil på programfiler/ea games/the sims2/support/ER eg.exe for å produktregistrere spillet mitt. via den logger jeg meg inn, for så å skrive spillkoden min. men jeg får beskjed om at koden allerede er brukt :klø: hva kan jeg gjøre med det?

Har du fått noe svar? Har samme problemet!!!! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...