Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #1 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg prøver å registrere meg, får meg brukernavn og passord. så får jeg beskjed om å klikke meg inn på en fil på programfiler/ea games/the sims2/support/ER eg.exe for å produktregistrere spillet mitt. via den logger jeg meg inn, for så å skrive spillkoden min. men jeg får beskjed om at koden allerede er brukt :klø: hva kan jeg gjøre med det?
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #2 Skrevet 3. oktober 2004 http://www.thesims2.no/forums.view.asp?fID...ID=36&tID=17885
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #3 Skrevet 3. oktober 2004 Nå har jeg sendt dem mail. får bare håpe jeg får svar :-)
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2004 #4 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg har Sims 1 + Exspantion Pack eller hva det nå heter. Skulle legge det inn her hjemme, men mangler koden til EP, den er på den tilhørende boken som ligger et sted jeg tydeligvis ikke får tak i den på... Noen som vet hva jeg gjør?
Gjest 1111 Skrevet 4. oktober 2004 #5 Skrevet 4. oktober 2004 Ellers så kan du gå inn på hjemmesiden og kontakte dem for å få en ny serial. www.thesims.com Deler av innlegget er fjernet. Lea (moderator)
iingvild Skrevet 13. oktober 2004 #6 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg prøver å registrere meg, får meg brukernavn og passord. så får jeg beskjed om å klikke meg inn på en fil på programfiler/ea games/the sims2/support/ER eg.exe for å produktregistrere spillet mitt. via den logger jeg meg inn, for så å skrive spillkoden min. men jeg får beskjed om at koden allerede er brukt :klø: hva kan jeg gjøre med det? Har du fått noe svar? Har samme problemet!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå