Klips Skrevet 12. juli 2002 #1 Del Skrevet 12. juli 2002 Sommerens utenlandstur går til Gøteborg(!!! bedre lykke til høsten :blunke: ) og det blir min store sjanse til å få shoppe litt greier som ikke finnes i gamle Gnore. Jeg har funnet ut at TopShop, har de butikk i Gøteborg? Andre tips??? Plis plis plis. (Hadde vært så topp å sitte her på jobb og planlegge shoppingrunden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Engel, ikke pålogget Skrevet 12. juli 2002 #2 Del Skrevet 12. juli 2002 Trenger noen tips jeg og! Vi skal også innom Gøteborg i sommer! Anyone??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 12. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juli 2002 Vi får nok hjelpe hverandre, Engel. Jeg har i hvert fall funnet noen av de butikkene som er nevnt i sverigeshoppingtråden på Velvære... MQ har fire butikker i Gøteborg, bla i Femmanhuset, Indiska (har klær, interiør, oljer, plater... alt fra India) ligger i Femmanhuset, Postgatan 26-32, TopShop + ligger i arkaden som sagt. Men Zara oppgir ingen butikker i sverige i det hele tatt. Når skal du til Gøteborg forresten? Jeg skal 26-28. juli. Blir bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pppp Skrevet 12. juli 2002 #4 Del Skrevet 12. juli 2002 Förutom femmanhuset och området runt där skulle jag rekommendera att ni fann vägen till Haga (centralt) med mysiga små butiker. Twist&Tango har fina grejer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 15. juli 2002 Haga lagt inn på listen, takk for tips. Vet forresten noen hvor jeg kan finne et kart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pppp Skrevet 15. juli 2002 #6 Del Skrevet 15. juli 2002 Hann inte skriva mer sist! Från Haga så kan man fortsätta till Linnéområdet. Lite finare med med några små godbitar av klädaffärer och massor med trevliga uteserveringar. När du är trött på att shoppa så sätt dig i Slottskogen med resten av Göteborg, ät glass och titta på livet! -Om det är fint väder förstås. Om du känner för att turista så ta Paddanbåten! Det är ett fint sätt att se stan från en annan vinkel! Hoppas att ni får en jättefin semester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klips, ikke innlogget Skrevet 20. juli 2002 #7 Del Skrevet 20. juli 2002 Tusen takk for tips, pppp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. juli 2002 #8 Del Skrevet 28. juli 2002 I Göteborg finner man skandinavias største kjøpesenter, "Nordstan". Mye å tilby, for enhver smak. Vel verdt ett besøk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. juli 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 29. juli 2002 Juhu, har shoppet meg gul og blå i helgen. Var på Nordstan, ja, men det ble nesten for stort. Kanskje hvis vi hadde hatt bedre tid. Holdt mest til i området rundt domkirken, på Indiska, på skobutikken Ask, på kjøpesentrene NK og Arkaden med TopShop. Fikk inngående tips fra en venninne før jeg dro, spesielt var lunsj på Amanda Boman i Saluhallen en artig opplevelse. Og så har jeg kjørt ALT på Liseberg. Godt å være tilbake på jobb så jeg får slappet av litt. Takk for tips alle sammen. Anbefaler en tur til Gøteborg. Vi tok tog den ene veien og det var i hvert fall praktisk. Fra Oslo S til Gtb sentrum på 4t, og så kan man lese avisen underveis. Klem fra blakk og sliten Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå