Fredsmegleren Skrevet 30. november 2015 #1 Del Skrevet 30. november 2015 Nå har en god venninne og en kompis av meg nettopp slått opp (det ble uklart for venninnen min hvorfor han slo opp så hun er ganske utenfor). Hvordan skal man forholde seg i en slik situasjon? Er virkelig ikke flink til å trøste andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 30. november 2015 #2 Del Skrevet 30. november 2015 Du trenger ikke å si så mye, bare vær der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nangijala Skrevet 30. november 2015 #3 Del Skrevet 30. november 2015 Ofte er det ikke råd som er best å gi, men heller bare å fortelle at du er der, og å lytte til det hun sier. Og gjerne si det rett ut også: "Jeg aner ikke hva jeg skal si for å gjøre det bedre, men jeg er her uansett."Du kan jo fikse en liten kurv med sjokolade, snacks, blomster (eller ting du vet hun liker?) og tilby en skulder. Eneste som hjalp for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå