Gå til innhold

Anbefal meg et rolig hotell på Kanariøyene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker oss et rolig (gjerne barnefritt) hotell på Kanariøyene..

Noen som har erfaringer / anbefalinger å komme med? 

På forhånd takk :)

Anonymkode: bc526...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bahia Principe Costa Adeje eller Bahia Principe Tenerife, selges av star tour og ving tror jeg, tror de har et hver, de er nabohotell, og man kan bruke alle restaurantene uansett hvilket man bor på. All inklusive, beste maten jeg har får. På et AI hotell, var ikke et voksen hotell, men veldig lite barn der da vi var her. Ett oppvarmet basseng. 

Anonymkode: 78078...6c9

• Liker 1
Skrevet

Sunprime hotell er rolige og barnefrie :) Har selv vært på Sunprime Atlantic View.

• Liker 1
Skrevet

Synes Haiti var et fint, rolig hotell :)  og peña mar. Begge i Puerto Rico, Gran Canaria

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor så mange velger GC over Tenerife, er meg en gåte, da GC vinner prisen for jalla-harry-bingo-doris-faktor, og har utrolig lite å by på i forhold til f.eks Tenerife. Hvis man absolutt vil til GC, og ønsker seg et rolig hotell, kan jeg anbefale Iberostar i San Agustin. Barnefritt, og med utrolig god mat. Veeeeldig rolig plass.

Skrevet

Sunprime Coral Suites & Spa - ligger i Playa de las Americas på Tenerife. 

Må være mitt absolutte favoritthotell der nede. Bodd der noen ganger nå, og har alltid fått like pent rom, det er like rolig og SÅ deilig at det er 16 års aldersgrense. Ganske billig i forhold til hva man får, og det ligger i perfekt avstand til både restauranter, sentrum og strender. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...