AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Vi ønsker oss et rolig (gjerne barnefritt) hotell på Kanariøyene..Noen som har erfaringer / anbefalinger å komme med? På forhånd takk Anonymkode: bc526...0ff
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Bahia Principe Costa Adeje eller Bahia Principe Tenerife, selges av star tour og ving tror jeg, tror de har et hver, de er nabohotell, og man kan bruke alle restaurantene uansett hvilket man bor på. All inklusive, beste maten jeg har får. På et AI hotell, var ikke et voksen hotell, men veldig lite barn der da vi var her. Ett oppvarmet basseng. Anonymkode: 78078...6c9 1
MarenogAron Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Sunprime hotell er rolige og barnefrie Har selv vært på Sunprime Atlantic View. 1
Belbus Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Synes Haiti var et fint, rolig hotell og peña mar. Begge i Puerto Rico, Gran Canaria 1
Gjest Mythic Skrevet 5. desember 2015 #5 Skrevet 5. desember 2015 Hvorfor så mange velger GC over Tenerife, er meg en gåte, da GC vinner prisen for jalla-harry-bingo-doris-faktor, og har utrolig lite å by på i forhold til f.eks Tenerife. Hvis man absolutt vil til GC, og ønsker seg et rolig hotell, kan jeg anbefale Iberostar i San Agustin. Barnefritt, og med utrolig god mat. Veeeeldig rolig plass.
mimmis25 Skrevet 9. desember 2015 #6 Skrevet 9. desember 2015 Sunprime Coral Suites & Spa - ligger i Playa de las Americas på Tenerife. Må være mitt absolutte favoritthotell der nede. Bodd der noen ganger nå, og har alltid fått like pent rom, det er like rolig og SÅ deilig at det er 16 års aldersgrense. Ganske billig i forhold til hva man får, og det ligger i perfekt avstand til både restauranter, sentrum og strender. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå