AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 I helgen var vi på hotell. Jeg hadde spart opp penger til shopping og kos i storby.Min samboer skulle på en messe, derfor dro jeg på hotellet først og sjekket inn.Hotellet reserverte beløpet (veldig stort) på kortet mitt, men dette var jo greit. Jeg brukte opp de pengene jeg hadde på konto i god tro om at jeg fikk tilbake pengene når vi betalte med samboers visakort på søndag.Men jeg har enda ikke fått pengene igjen.. Noen som vet hvor lang tid det tar?? Anonymkode: e267a...7c8
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Du bør kontakte det aktuelle hotellet for å få svar på dette.
Juniper Skrevet 30. november 2015 #4 Skrevet 30. november 2015 Går ofte et par bankdager (dvs arbeidsdager)
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #5 Skrevet 30. november 2015 Alltid lurt å bruke kredittkort når man legger inn kortet på forhånd på hotellet. De sperrer beløpet en viss tid, husker ikke hvor mange dager det tok før jeg fikk tilbake pengene. Det samme skjedde nemlig med meg. Bruker aldri vanlig visakort til slikt lenger. Men hør med hotellet, eneste måten å finne det ut på. Anonymkode: 41642...224
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #6 Skrevet 30. november 2015 Kommer ikke an på hotellet, men på kredittkortselskapet/banken. Altså ingen vits i å ringe hotellet, de vil bare anbefale deg å vente. Reservasjonen slippes fra hotellet når du betaler med et annet hotell. Tar mellom 3-5 dager. Irriterende, yes I know! Hilsen tidligere hotellansatt som har fått dette spm 200 ganger. Anonymkode: ab21c...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå